Θεσσαλονίκη: Βανδάλισαν το μνημείο για την απελευθέρωση της πόλης από τους Ναζί

Θεσσαλονίκη: Βανδάλισαν το μνημείο για την απελευθέρωση της πόλης από τους Ναζί Facebook Twitter
12

Άγνωστοι βανδάλισαν μνημείο στη Θεσσαλονίκη και διέγραψαν το μήνυμα της αναθηματικής πλάκας που αναφέρονταν στους μαχητές του ΕΛΑΣ.

Συγκεκριμένα, έγραψαν «Ανιστόρητοι» και «προδότες», πάνω στην αναθηματική πλάκα που έχει τοποθετηθεί κοντά στο Βασιλικό θέατρο, για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης από τα ναζιστικά στρατεύματα Κατοχής, στις 30 Οκτωβρίου 1944.

Παράλληλα έσβησαν τα όσα έγραφε το μνημείο. Να σημειωθεί ότι κοντά στο σημείο, πραγματοποιήθηκε την Κυριακή συγκέντρωση για το μεταναστευτικό από μέλη εθνικιστικών συλλόγων.

Θεσσαλονίκη: Βανδάλισαν το μνημείο για την απελευθέρωση της πόλης από τους Ναζί Facebook Twitter
Θεσσαλονίκη: Βανδάλισαν το μνημείο για την απελευθέρωση της πόλης από τους Ναζί Facebook Twitter
Ελλάδα
12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ξυλοδαρμός 40χρονης στο Κορωπί: Αντί να τη βοηθήσει, έστηνε το άλλοθί του - Το θύμα φέρεται να προσπάθησε να ζητήσει βοήθεια

Ελλάδα / Ξυλοδαρμός 40χρονης στο Κορωπί: «Αντί να τη βοηθήσει, έστηνε το άλλοθί του» - Επιμένει ότι τη χτύπησαν «οι ληστές»

Η μητέρα δύο παιδιών δίνει μάχη να κρατηθεί στη ζωή - Η καταγγελία της στο παρελθόν και η μαρτυρία «κλειδί» από την ημέρα του άγριου ξυλοδαρμού της
LIFO NEWSROOM
Ευλογιά αιγοπροβάτων: «Δεν υπάρχει αδειοδοτημένο εμβόλιο στην Ελλάδα και την ΕΕ», λέει ο ΕΟΦ

Ελλάδα / Ευλογιά αιγοπροβάτων: Δεν υπάρχει αδειοδοτημένο εμβόλιο στην Ελλάδα ή την ΕΕ, αναφέρει ο ΕΟΦ

Ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων μέσω επιστολής του στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης ξεκαθάρισε πως δεν υφίσταται εμβόλιο για τη νόσο που έχει προσβάλει χιλιάδες ζώα
LIFO NEWSROOM
Νόμος στα χαρτιά: Οι ανήλικοι πίνουν και κανείς δεν τους σταματά

Ελλάδα / Νόμος στα χαρτιά: Οι ανήλικοι πίνουν και κανείς δεν τους σταματά

Μπορεί να μην έχει διαπιστωθεί ακόμη ότι ο θάνατος της 16χρονης στο Γκάζι προήλθε από κατανάλωση αλκοόλ. Ωστόσο, το γεγονός και μόνο ότι εντοπίστηκε λιπόθυμη έξω από κλαμπ, σε μια ηλικία που ο νόμος ρητά την προστατεύει, είναι από μόνο του καμπανάκι για μια κοινωνία που κοιτά αλλού
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ

σχόλια

1 σχόλια
Για να δούμε, αυτό είναι ελευθερία της έκφρασης που εκφράζει την πολλαπλότητα γραφής της ιστορίας αναλόγως της οπτικής γωνίας του υποκειμένου αυτής ως δράστη της ή είναι απλά αντικοινωνική συμπεριφορά;Θα δούμε κανένα περισπούδαστο άρθρο "εναλλακτικού" δημοσιογράφου, αφιέρωμα στην Εφ.Συν. και στήριξη από κάποια κομματική νεολαία ή ομοθυμαδόν θα καταδικάσουμε άπαντες;Κανένα αρθράκι επιπέδου "ναι μεν αλλά" έστω; Αυτό δεν είναι "χάπενινγκ" και "σχεδόν καλλιτεχνικό"; Ποιος θέτει το όριο παρέμβασης στη δημόσια σφαίρα; Ποιος θέτει τα όρια αμαύρωσης των συμβόλων που από κοινού (διά των νομίμων εκπροσώπων μας) έχουμε επιλέξει να έχουμε;Εσύ; Εγώ; Ή οι από κοινού θεσμισμένες διαδικασίες; Μήπως τελικά κερδάει ο πιο φωνακλάς; Και απλά τελευταία έχουν αυξηθεί οι φωνακλάδες διότι είδαν ότι έτσι παίζεται το παιχνίδι;
Επειδή είναι το ίδιο η έκφραση μέσω σωματικών κινήσεων ως χλεύη ενός θεσμού με τον βανδαλισμό ενός μνημείου. Μάλιστα.Η μήπως το μνημείο είναι όντως "ανιστόρητο" και "προδοτικό";
Ναι, για μένα είναι διαφορετικό και σαν σύλληψη και σαν εκτέλεση.Καμία απάντηση στην ερώτησή μου, φυσικά.Συνεχίστε να ξεπλένετε τέτοιες κινήσεις με τον περίτεχνο λόγο σας ως σχολιαστής σε αυτό το site.
Ειλικρινά δεν υπάρχει σωτηρία.Double srandards για πάντα...Το τι πιστεύω εγώ, εσύ, ο γείτονας ή το τι ισχύει (δεν είναι απαραίτητα ταυτόσημα) δεν εχει καμια σχεση με το πως πρεπει να δρουμε εναντι των κοινως αποδεκτων συμβόλων.Αλλά πες το το ρημάδι. Ότι εσυ στην παρέλαση της 28ης βλέπεις μόνο μιλιταρισμό και άρα συμφωνείς με την διακωμώδησή της. Ενώ γουστάρεις τον ΕΑΜ ΕΛΑΣ και δεν γουστάρεις να κακολογείται.Το θέμα είναι τι σου αρέσει εσένα.
Δεν έχω καμία φοβερή καούρα για τον ΕΑΜ ΕΛΑΣ. Το ίδιο με ενοχλεί και όταν βανδαλίζουν τον Τρούμαν.Τα κοινώς αποδεκτά σύμβολα σήμερα δεν είναι παντοτινά.Προφανώς σας έχει ενοχλήσει σε τραγικό βαθμό η παρέμβαση στην παρέλαση, και ακόμα μιλάτε γι αυτό σε άλλα άρθρα --- ίσως φταίει η αποτύπωσή της σε βίντεο που της δίνει μια παντοτινή διάσταση.
Η μήπως το μνημείο είναι όντως "ανιστόρητο" και "προδοτικό"; Πηγή: www.lifo.grΠότε ελευθέρωσε ο ΕΛΑΣ την χώρα και από ποιους;Αποχωρούσαν οι Γερμανοί λόγο Άγγλων & Συμμάχων και μπουκέρναν πρώτοι οι ΕΑΜΙτες με τα κουμπούρια στις πόλεις και τα χωριά για να κάνουν επίδειξη ισχύος.Οι τουφεκιές στις βουνοκορφές ή η ενόχληση γερμανικών περιπόλων & μεμονομένων μονάδων μόνο δεινά αντίποινα προκάλεσαν παρά κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα.Τι σχέση είχε ο ΕΛΑΣ με την ρωσική μπότα που πάτησε και οδήγησε στην απόλυτη καθυστέρηση την μισή Ευρώπη από το 1945-1990;Ρητορικό το ερώτημα, καθώς πλήρης η ταύτιση!Ούτε εκλογές θέλαν ούτε τίποτα. Κατάληψη της εξουσίας με τα κουμπούρια επιδίωκαν οι ''πατριώτες'' του ΕΛΑΣ.Ευτύχώς έχασαν...
Ας είναι. Ας χαρακτηριστώ λοιπόν, και με τη βούλα ενός "Γράφοντα", υποκριτής, ΕΑΜ-ίτης, διπλοστανταράκιας. Whatever.Καλύτερα από κοντόφθαλμος ισαποστασάκιας.
Ο Γράφων είναι ένας ανώνυμος άγνωστος στο διαδίκτυο. Φέξε μου και γλίστρησα. Η άποψή του λίγο μετράει σε σχέση με αυτή ενός καφενειακού γέροντα.Αν εσύ θεωρείς ότι είναι κοντόφθαλμο να μάχεσαι τα διπλά κριτήρια συνέχισε. Αν θεωρείς ότι είναι κακό να σέβεσαι τα από κοινού θεσμισμένα σύμβολα προχώρα. Αν πιστεύεις στο ότι οι μισοί γύρω σου είναι ΟΚ και για τους άλλους μισούς γύρω σου πρέπει ψόγος για την ύπαρξή τους, ΟΚ...
4300 σχόλια απο το 2017.Στο google γράφεις "γράφω" και στο τοπ 10 προτάσεων είναι το "γράφων lifo"Πριν κάνα χρόνο είχα πετύχει άλλους "παλιούς" σχολιαστές εδώ μέσα να νουθετούν κάποιους άλλους καθώς ο "Γράφων" είναι "κάποιος" και με "σημαντικό" έργο.Φέξε μου και γλίστρησα.Εσύ θα συνεχίσεις να μάχεσαι τα double standards ως concept (ασχέτως context) κι εγώ να έχω την άποψή μου (obviously.)