Shakespears Sister: 26 χρόνια είχαν να ανταλλάξουν κουβέντα αλλά υπεράνω όλων το reunion

Shakespears Sister: 26 χρόνια είχαν να ανταλλάξουν κουβέντα αλλά υπεράνω όλων το reunion Facebook Twitter
Shakespears Sister, 1992: Marcella Detroit, Siobhan Fahey
4

Στις αρχές της δεκαετίας του '90 χαλούσε κόσμο το ντουέτο που είχε φτιάξει η Siobhan Fahey (μετά την αποχώρησή της από τις Bananarama) με την Marcella Detroit και είχε πάρει το όνομα του από το (περίπου) ομώνυμο δοκίμιο της Βιρτζίνια Γουλφ για τις δυσκολίες που θα συναντούσε μια υποτιθέμενη αδελφή του Σαίξπηρ αν επιθυμούσε συγγραφική καριέρα. (συνήθως το όνομα του γκρουπ παρουσιαζόταν «ανορθόγραφα» και χωρίς απόστροφο).

Ο συνδυασμός ποπ αντίληψης και goth-fashionista αισθητικής (ήταν πάντα ντυμένες με τα πιο εκκεντρικά κομμάτια σχεδιαστών όπως ο Margiela, ο Helmut Lang, η Ann Demuelemeeste και η Vivienne Westwood) υπήρξε ακαταμάχητος.

Shakespears Sister: 26 χρόνια είχαν να ανταλλάξουν κουβέντα αλλά υπεράνω όλων το reunion Facebook Twitter

Αποκορύφωμα της βραχύβιας αλλά ένδοξης πορείας τους στο ποπ στερέωμα ήταν το τραγούδι "Stay", το «αλλόκοσμο» βίντεο κλιπ του οποίου τις έδειχνε να μαλώνουν σαν περίεργες θεότητες στη σελήνη διεκδικώντας την ψυχή ενός γήινου άνδρα.

Το κομμάτι εκτοξεύτηκε to 1992 στην κορυφή του βρετανικού καταλόγου επιτυχιών και το γκρουπ έγραψε ιστορία παραμένοντας εκεί περισσότερο από οποιαδήποτε άλλο βρετανικό γυναικείο σχήμα στην ιστορία, ρεκόρ που ακόμα διατηρούν.

Το 1993 όμως, μετά από δύο άλμπουμ στο σύντομο βιογραφικό του γκρουπ, όλα είχαν τελειώσει. Παρά τις επιτυχίες και την πρόσκληση από τον ίδιο τον Prince να τον συνοδεύσουν στην περιοδεία του, η αντιζηλία των δύο μελών του ντουέτου που είχε παρουσιαστεί στο βίντεο του "Stay" ως διασκεδαστική μυθοπλασία, είχε γίνει καθημερινή πραγματικότητα.

Ώσπου η Marcella Detroit πληροφορήθηκε δημοσίως την αποπομπή της από το γκρουπ κατά τη διάρκεια της παραλαβής του βραβείου Ivor Novello καλύτερου σύγχρονου δίσκου για το δεύτερο άλμπουμ του γκρουπ με τίτλο "Hormonally Yours". Μετά από εκείνη τη μοιραία βραδιά, οι δύο τους δεν ξαναμίλησαν ποτέ μεταξύ τους.

Μέχρι πριν από μερικούς μήνες, όταν συναντήθηκαν μετά από 26 χρόνια σ΄ ένα μπαρ στο Λος Άντζελες (όπου αμφότερες μόνιμα διαμένουν) και αποφάσισαν να επαναφορτίσουν τη φιλία της και να ενεργοποιήσουν ξανά το γκρουπ.

Ήδη έχει ανακοινωθεί η κυκλοφορία ενός νέου τραγουδιού μέσα στον Μάιο αλλά και η περιοδεία του ανανεωμένου ντουέτου που θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο.

«Όσο μεγαλώνει κανείς, προσπαθεί να δαμάσει τους δαίμονες και να εξελιχθεί έτσι ώστε να μπορέσει επιτέλους να επουλώσει τις πληγές» δήλωσε η Siobhan Fahey. «Η Marcy είχε προσπαθήσει κατά καιρούς να με πλησιάσει αλλά εγώ μόνο πρόσφατα κατάφερα να το αντιμετωπίσω».

 
Μουσική
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ

σχόλια

3 σχόλια
Ναι, γιατί αν δεν παίζουν χρήματα και μόνο, οι άνθρωποι ποτέ δεν ξεχνάνε παλιές έχθρες, ούτε ξαναφτιάχνουν γκρούπ...Φαντάζομαι θα νομίζεις ότι και στους Rolling Stones ας πούμε «λείπουν τα χρήματα» (και ας έχει π.χ. 360 εκατομμύρια δολλάρια περιουσία ο Mick Jagger) και γυρνάνε στα 70 τους και κάνουν συναυλίες...