Οι Γάλλοι έσπασαν ρεκόρ με άκυρα και λευκά

Οι Γάλλοι έσπασαν ρεκόρ με άκυρα και λευκά Facebook Twitter
Alexandros Michailidis / SOOC
1

Περισσότεροι από 4,2 εκατομμύρια ψηφοφόροι που προσήλθαν σήμερα στις κάλπες στη Γαλλία ψήφισαν λευκό ή άκυρο, ένας αριθμός ρεκόρ σε μια εκλογική αναμέτρηση για τον προεδρικό θώκο, που έχει επιπλέον σηματοδοτήσει και η μεγάλη αποχή (26%).


Σύμφωνα με αρκετές εταιρείες δημοσκοπήσεων, μεταξύ 8,8% (Ipsos- Steria) και 9% (Elabe) των εγγεγραμμένων ψηφοφόρων, δηλαδή περισσότεροι από 4,2 εκατομμύρια ψηφοφόροι επέλεξαν τη λευκή ή την άκυρη ψήφο.


Επιπλέον, σύμφωνα με την Kantar Sofres τα λευκά ανέρχονται σε 8,4% και τα άκυρα 3,6% μεταξύ των ψηφοφόρων.
Πρόκειται για ένα ρεκόρ στο πλαίσιο μιας εκλογικής αναμέτρησης για τον προεδρικό θώκο, καθώς το προηγούμενο ρεκόρ σε ποσοστιαίες μονάδες σχετικά με τους ψηφοφόρους χρονολογείται από το 1969 και τον δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών τότε, όπου το 6,42% των ψηφοφόρων είχε αρνηθεί να επιλέξει μεταξύ των δύο υποψηφίων, του Ζορζ Πομπιντού και Αλάν Ποέ.


Τα λευκά και άκυρα ψηφοδέλτια είναι σχεδόν διπλάσια σε αριθμό σε σύγκριση με το 2012 όπου 2,15 εκατομμύρια ψηφοφόροι (5,82% των ψηφοφόρων) δεν θέλησαν να επιλέξουν μεταξύ του Φρανσουά Ολάντ και του Νικολά Σαρκοζί.


Το 1995 ο αριθμός τους ανερχόταν σε 6%.


Σύμφωνα με μια δημοσκόπηση του Ipsos-Stéria για τα France Télévisions, Radio France, LCP/Public Sénat, France24, Le Point και Le Monde σχετικά με τα κίνητρα των ψηφοφόρων, το 51% εκείνων που επέλεξαν το λευκό ή το άκυρο αρνήθηκαν να επιλέξουν μεταξύ των δύο υποψηφίων, του Εμανουέλ Μακρόν και της Μαρίν Λεπέν, τους οποίους «απέρριψαν πλήρως».


Για το 39% αυτή η ψήφος δεν ισοδυναμεί με απόρριψη αλλά «κανείς δεν αντιπροσωπεύει τις ιδέες τους». Για το 10% μια ψήφος δεν θα χρησίμευε σε τίποτα, η νίκη του Εμανουέλ Μακρόν ήταν βέβαιη.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ- AFP

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια