Σόιμπλε: Δεν αποκλείω ελληνική χρεοκοπία

Σόιμπλε: Δεν αποκλείω ελληνική χρεοκοπία Facebook Twitter
Φωτ.: SOOC
2

Δεν αποκλείει ελληνική χρεοκοπία ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε σε δήλωσή του στη Wall Street Journal, την παραμονή της Συνόδου Κορυφής και ενώ έχει εν τω μεταξύ δηλώσει ότι έχει σημειωθεί πρόοδος στις διαπραγματεύσεις.

Όταν ερωτάται, αν θα μπορούσε να επαναλάβει τη διαβεβαίωση που είχε δώσει στα τέλη του 2012, ότι η Ελλάδα δεν θα χρεοκοπήσει, ο Σόιμπλε είπε: «Θα πρέπει να σκεφτούμε πολύ σοβαρά πριν προχωρήσουμε σε διαβεβαιώσεις στην τρέχουσα κατάσταση».

«Η κυρίαρχη, δημοκρατική απόφαση του ελληνικού λαού μας έχει αφήσει σε μια πολύ διαφορετική κατάσταση», τόνισε αναφερόμενος στην αλλαγή κυβέρνησης με τις εκλογές, μιας κυβέρνησης που όπως είπε, ςμφανίζεται αποφασισμένη να αντιστρέψει πέντε χρόνια δημοσιονομικής προσαρμογής και μεταρρυθμίσεων.

Η Wall Street Journal, αναφέρει ότι ο Γερμανός υπουργός δεν δείχνει καμία προθυμία για συμβιβασμό, ώστε να ξεμπλοκάρουν οι διαπραγματεύσεις και να δοθεί η δόση στην Ελλάδα.

2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια