Ήρθε ο θάνατος της τηλεόρασης όπως την ξέραμε;

 Ήρθε ο θάνατος της τηλεόρασης όπως την ξέραμε; Facebook Twitter
Είναι νωρίς για να μιλάμε για τον βέβαιο θάνατο της TV, αφού ο μέσος θεατής εξακολουθεί να περνάει τέσσερις ώρες μπροστά της, αλλά σε έναν κόσμο που οι πληροφορίες και τα δεδομένα μεταδίδονται με ρυθμούς ιού, η ασθένεια είναι βέβαιη...
2



Ο θάνατος της τηλεόρασης ίσως να συμβαίνει μπροστά στα μάτια μας, αν και με πολύ αργούς ρυθμούς, γράφει το περιοδικό Time. Μια έρευνα που έγινε πρόσφατα από την εταιρεία Nielsen δείχνει ότι η τηλεόραση εξακολουθεί να είναι πρώτη στις προτιμήσεις των ανθρώπων όταν επιλέγουν διασκέδαση, αλλά ταυτόχρονα οι θεατές περνούν όλο και περισσότερη ώρα σερφάροντας στο ίντερνετ ή παρακολουθώντας σειρές μέσω streaming. Επίσης, όλο και περισσότερα νοικοκυριά δηλώνουν ότι δεν διαθέτουν καν συσκευή.

Σύμφωνα με την έρευνα περίπου 2,6 εκατομμύρια νοικοκυριά στις ΗΠΑ είναι τώρα αποκλειστικά "broadband", αριθμός διπλάσιος σε σχέση με πέρυσι. Ταυτόχρονα οι ώρες που περνούν οι άνθρωποι μπροστά στην τηλεόραση ολοένα μειώνονται. Το πρώτο τρίμηνο του 2014 ο μέσος θεατής πέρασε κατά μέσο όρο 141 ώρες το μήνα παρακολουθώντας τηλεόραση, ενώ το τρίτο τρίμηνο του 2013 ο αριθμός ήταν 147. Σε καθημερινή βάση οι θεατές βλέπουν 12 λεπτά λιγότερη τηλεόραση τη μέρα σε σχέση με πέρυσι. Συνολικά, αυτό που παρατηρείται είναι ότι η «ζωντανή» τηλεόραση έχει δεχτεί χτύπημα από τους νέους τρόπους μετάδοσης σειρών και πληροφοριών.

 Ήρθε ο θάνατος της τηλεόρασης όπως την ξέραμε; Facebook Twitter

Όλα αυτά σχετίζονται με τις νέες μορφές τηλεόρασης, μια «επανάσταση» που ξεκίνησε μαζικά με το Netflix, όταν εγκατέλειψε το παραδοσιακό μοτίβο μετάδοσης επεισοδίων ανά εβδομάδα και άφησε τον έλεγχο στους συνδρομητές. Φαίνεται ότι οι θεατές που ενδιαφέρονται για ανταγωνιστικό περιεχόμενο είναι πρόθυμοι να πληρώνουν μια συνδρομή που τους δίνει την ευχέρεια να διαλέγουν ώρα προβολής και να αποφεύγουν τις διακοπές για διαφημίσεις, κάνοντας την εμπειρία πιο κοντά στον κινηματογράφο. Είναι νωρίς για να μιλάμε για τον βέβαιο θάνατο της TV, αφού ο μέσος θεατής εξακολουθεί να περνάει τέσσερις ώρες μπροστά της, αλλά σε έναν κόσμο που οι πληροφορίες και τα δεδομένα μεταδίδονται με ρυθμούς ιού, η ασθένεια είναι βέβαιη.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM
Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

TV & Media / Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

Με φρενήρη ρυθμό και σκηνές που θυμίζουν Looney Tunes, το επεισόδιο βάζει στο στόχαστρο τόσο τις ΗΠΑ όσο και το Ισραήλ, αποτυπώνοντας με τον καυστικό τρόπο του South Park την ένταση που επικρατεί διεθνώς
LIFO NEWSROOM
Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

TV & Media / Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

Ο Τζίμι Κίμελ, κατά την έναρξη της εκπομπής, επιτέθηκε στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ (FCC) και τον διορισμένο πρόεδρό της, από τον Ντόναλντ Τραμπ, Μπρένταν Καρ, που ζήτησε την απομάκρυνσή του
LIFO NEWSROOM
Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

TV & Media / Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

Η δάδα δημοπρατήθηκε στο «Cash or Trash» και το ποσό διατέθηκε στα Παιδικά Χωριά SOS - Η ΕΟΕ μιλά για «εμπορευματοποίηση ενός ιστορικού και συμβολικού αντικειμένου»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Στην συσκευη που αποκαλουμε τηλεοραση θα παιξω κανενα παιχνιδι και θα στρημαρω καμια ταινια απο το pc, δεν ανοιγει ποτε για παρακολουθηση προγραμματος.Το παραδοξο ειναι οτι απο τοτε που πηραν οι γονεις μου μια smart tv απο κει που δεν περνουσαν χρονο στην tv τωρα ολη μερα σερφαρουν στο internet και αυτο τους οδηγησε μεχρι και να αγορασουν ταμπλετακι για να ειναι online παντου.