Αν κάνω άτακτη ζωή, δικός μου είναι λογαριασμός

Αν κάνω άτακτη ζωή, δικός μου είναι λογαριασμός. Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
0

 

Τρεις παρατηρήσεις για το ιδιωτικό βίντεο του Γαβριήλ Σακελλαρίδη, το οποίο έβγαλε στη δημοσιότητα ο Τριανταφυλλόπουλος (όπως είχε ξανακάνει με τον Ασλάνη και τον Κορκολή):

1. Πρώτη φορά, ένας πολιτικός απαντά ευθέως σε αυτές τις χυδαιότατες "δημοσιογραφικές" αποκαλύψεις. Επαναλαμβάνω: πρώτη φορά. Κι αυτό δείχνει, ότι ο συγκεκριμένος πολιτικός έχει κουράγιο και ότι βεβαίως στηρίζεται από ένα κόμμα που, προς τιμήν του, δεν τον αφήνει ακάλυπτο.
 

Μπορεί ο Σακελλαρίδης ακόμα και να μη καταλαβαίνει τι κάνει, προσπαθώντας να διαχειριστεί μια κρίση - κάνει όμως κάτι πραγματικά σημαντικό: ξεμπροστιάζει θαρρετά την αρρώστια, τοποθετώντας ένα ζήτημα που πήγαινε να κουκουλωθεί, στο επίκεντρο της πολιτικής. Δεν μασάει, δεν μπαίνει σε συζήτηση με το βούρκο της κοινωνίας (που πάντα σταυροκοπιέται και εξανίσταται για την παρακμή των πάντων) -και με τον τρόπο αυτό εγκαινιάζει κάτι καινούριο και παρήγορο στο δημόσιο βίο. 

2. Πρώτη φορά "αποκαλύψεις" τέτοιας φύσεως πέφτουν στο κενό. Κάποτε, "αποκαλύψεις" μικρότερης κιτρινίλας αρκούσαν να οδηγήσουν ανθρώπους στην καταστροφή και το Πανελλήνιο σε παραλήρημα. Τώρα, ούτε το ένα συμβαίνει (μέχρι στιγμής)  ούτε το άλλο -όσο κι αν κάποιοι βεβιασμένα προσπαθούν. Ο στημένος θίασος των σιχαμένων "φοιτητών" που παγίδευσε τον Σακελλαρίδη και μετά έφριττε on camera με θεατρική υπερβολή (προφανώς αυτοί το κάνουν μόνο ιεραποστολικά και γεννήθηκαν από μονογαμικές προβατίνες), ερεθίζει μόνο τα επαγγελματικά τρολ του facebook - ο πολύς κόσμος ακούει τις κραυγές της ηθικολογίας απαθώς. Αδιάφορος. Διότι γίνεται συνείδηση, σιγα-σιγά, ότι αυτά αφορούν στον ιδιωτικό και απαράβατο χώρο της προσωπικής ζωής. Την οποία κανένα πορνολαγωνικό δεν μπορεί να καταλύσει.

Αν κάνω άτακτη ζωή, δικός μου είναι λογαριασμός. Facebook Twitter
Μπορεί ο Σακελλαρίδης ακόμα και να μη καταλαβαίνει τι κάνει, προσπαθώντας να διαχειριστεί μια κρίση - κάνει όμως κάτι πραγματικά σημαντικό: ξεμπροστιάζει θαρρετά την αρρώστια, τοποθετώντας ένα ζήτημα που πήγαινε να κουκουλωθεί, στο επίκεντρο της πολιτικής... Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO



3. Βεβαίως δεν είναι εντελώς αφύσικο το ενδιαφέρον γύρω από τα δημόσια πρόσωπα. Η εξωσυζυγική σχέση του Ολάντ, πριν λίγους μήνες, καλύφθηκε εκτενώς από τα σοβαρότερα μέσα του πλανήτη. Αλλά χωρίς χυδαίες λεπτομέρειες. Και επειδή, εν προκειμένω υπήρχε ένα ψέμα: η απάτη ενός γάμου. Ο κύριος Σακελλαρίδης είναι νέος, ελεύθερος και μπορεί να ζει την προσωπική ζωή του όπως θέλει. Ποιο είναι το πρόβλημα; Μήπως θα ανέβει τώρα στα κρεββάτια ο Κασιδιάρης με ένα χάρακα να εξετάζει την ιερά κλίση των οργάνων; (Aς ασχοληθεί καλύτερα πώς θα χαρακώσουν επιμελέστερα οι δικοί του κανά ράπερ ή μετανάστη στην Ομόνοια...)

Είχα ακούσει κι εγώ τις λιπαρές φήμες από την πρώτη στιγμή και απαξιούσα να της αναπαράξω ακόμα και στους φίλους μου. Αλλά τώρα που το θέμα έσκασε, πιστεύω ότι πρέπει να κλείσει το γρηγορότερο. Όσο περισσότερο σέρνεται, τόσο παίρνει πόντους το φασισταριό που ενεδρεύει στα προσωπικά κομπιούτερ των ανθρώπων.

 

Οπτική Γωνία
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΤΑ KITΡΙΝΑ MEDIA

ΤΑ KITΡΙΝΑ MEDIA

Από την αλήστου μνήμης «Αυριανή» και το εμετικό «Μακελειό» μέχρι τις δολοφονίες χαρακτήρα μέσω στρατιών τρολ στα social media, τα κίτρινα μέσα δηλητηριάζουν διαχρονικά τη δημόσια ζωή και οδηγούν ανθρώπους στην απόγνωση, εκμεταλλευόμενα τα παραθυράκια της Δυτικής ελευθερίας της έκφρασης. Το χειρότερο: αρέσουν στον μεγάλο όχλο και συχνά χρησιμοποιούνται από την εξουσία και τους ισχυρούς για ξεκαθαρίσματα λογαριασμών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι Φρουροί του Κηφισού: Mια γειτονιά υπερασπίζεται έναν φυσικό παράδεισο

Περιβάλλον / Οι Φρουροί του Κηφισού: Mια γειτονιά υπερασπίζεται έναν φυσικό παράδεισο

Το τελευταίο φυσικό τμήμα του Κηφισού ρέει ακόμη ελεύθερο, δημιουργώντας μέσα στον αστικό ιστό έναν κρυφό παράδεισο, τον οποίο κάποιοι άνθρωποι αγωνίζονται να κρατήσουν ζωντανό.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Βραβεία Ιδρύματος Μπότση: Πώς βραβεύεις κάποιον που έβγαλε fake news;

Οπτική Γωνία / Βραβεία Ιδρύματος Μπότση: Πώς βραβεύεις κάποιον που έβγαλε fake news;

Παρότι δεν είναι η πρώτη φορά που κάποιες βραβεύσεις του ιδρύματος Μπότση αμφισβητούνται, μετά τις φετινές απονομές, ακούστηκε από αρκετά χείλη ότι «το κακό παράγινε». Δίκαιες ή «προϊόν φθόνου» οι ενστάσεις; 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
CHECK ΜΑΡΙΑ ΕΠΕΞ Ιμπραϊμ Τραορέ: Είναι άραγε ο φιλόδοξος πρόεδρος της Μπουρκίνα Φάσο ο «Αφρικανός Τσε Γκεβάρα του 21ου αιώνα» ή ένας ακόμα δικτατορίσκος με πολύ προσεγμένη δημόσια εικόνα;

Οπτική Γωνία / Ιμπραΐμ Τραορέ: O «Τσε Γκεβάρα της Αφρικής» ή ένας ακόμα δικτατορίσκος;

Για κάποιους είναι η «φωνή των κολασμένων» της Μαύρης Ηπείρου και η ενσάρκωση του αντιαποικιοκρατικού ιδεώδους. Για άλλους, πάλι, ένας ακόμα τυχοδιώκτης στρατιωτικός που έγινε «λαϊκός ήρωας» με τη συνδρομή της AI.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Κουράστηκα να τη φροντίζω, λυτρώθηκε»: Ποιος δικαιούται να δολοφονεί από οίκτο; 

Οπτική Γωνία / «Κουράστηκα να τη φροντίζω, λυτρώθηκε από τα βάσανά της»: Ποιος δικαιούται να δολοφονεί από οίκτο; 

Το πότε και υπό ποιες συνθήκες κατανοούμε και συμπάσχουμε με έναν δολοφόνο αποκαλύπτει πολλά για τις αξίες και τις προτεραιότητές μας. 
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
ΔΟΥΝΕΙΚΑ

Ρεπορτάζ / Σκάνδαλο παιδεραστίας στα Δουνέικα: Το αποκρουστικό πρόσωπο της «αγίας» ελληνικής κοινωνίας

Η υπόθεση παιδεραστίας στα Δουνέικα, ένα χωριό 900 κατοίκων κοντά στην Αμαλιάδα, τη δεκαετία του ’80, φέρνει στο φως όχι μόνο τα φρικιαστικά εγκλήματα «ευυπόληπτων πολιτών», αλλά και τη συνωμοσία της σιωπής και την υποκρισία που επικρατεί σε κλειστές κοινωνίες.
ΝΙΚΟΣ ΤΣΕΦΛΙΟΣ
σιούτη

Οπτική Γωνία / ΟΠΕΚΕΠΕ, μεταναστευτικό και Τέμπη ζορίζουν ξανά την κυβέρνηση

Το σκάνδαλο των αγροτικών επιδοτήσεων και η πιθανή επιστροφή προσφύγων από τη Γερμανία στην Ελλάδα έρχονται να προστεθούν στα προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει η κυβέρνηση. 
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Ο ντετέκτιβ της Σεβίλλης και οι πλαστοί πίνακες του Ελ Γκρέκο

Ρεπορτάζ / Ο ντετέκτιβ της Σεβίλλης και οι πλαστοί πίνακες του Ελ Γκρέκο

Στο βιβλίο του «Ο πλαστογράφος του Φράνκο», ένας ντετέκτιβ από τη Σεβίλλη ισχυρίζεται πως μεγάλα μουσεία, μεταξύ των οποίων και η ελληνική Εθνική Πινακοθήκη, έχουν αγοράσει πιστά αντίγραφα έργων του Ελ Γκρέκο.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Σήμερα, όταν δεν είσαι σίγουρος τι ακριβώς επαγγέλλεσαι, πιθανότατα λες πως είσαι creative director

Κοκέτα / Σήμερα, όταν δεν είσαι σίγουρος τι ακριβώς επαγγέλλεσαι, πιθανότατα λες πως είσαι creative director

Ένας σιωπηλός ιός, μια πανδημία για την οποία δεν μιλά κανείς: μανάδες, κρύψτε τα παιδιά σας από τη μάχη του creative direction. Η Δανάη Ιωάννου σε μια επιτόπια έρευνα για το επάγγελμα που σαρώνει γύρω μας τους ανθρώπους σαν κρυφή πανδημία.
ΔΑΝΑΗ ΙΩΑΝΝΟΥ
Μεταναστευτικό: Η ισπανική απάντηση

Ακροβατώντας / Μεταναστευτικό: Η ισπανική απάντηση

Χώρες που υποδέχτηκαν σχετικά φιλικά μετανάστες είχαν οφέλη σε οικονομικό επίπεδο. Μια από αυτές είναι η Ισπανία, που τα τελευταία χρόνια έχει προχωρήσει σε θετικές μεταρρυθμίσεις που αφορούν τους τρόπους ένταξής τους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ