Η Νestle εξοργίζεται από απάνθρωπο video με ξυλοδαρμούς και βασανισμούς αγελάδων

Η Νestle εξοργίζεται από απάνθρωπο video με ξυλοδαρμούς και βασανισμούς αγελάδων Facebook Twitter
14

Ακόμη ένα σοκαριστικό βίντεο έρχεται να προκαλέσει πονοκέφαλο σε μια μεγάλη εταιρεία με παγκόσμια εμπορική δραστηριότητα.

Μετά από το σκληρό και βίαιο video που διέρρευσε από την ομάδα ακτιβιστών Mercy for Animals, η Νestle έσπευσε χθες με οργισμένη ανακοίνωση να διακόψει κάθε συνεργασία με τη φάρμα βοοειδών που αποδείχτηκε κολαστήριο.

Η Wiese Brothers Farm στο Γουισκόνσιν ήταν η βασική προμηθεύτρια γάλακτος των εργαστηρίων της Nestle που κατασκεύαζε τα τυριά για τις τυποποιημένες πίτσες DiGiorno, τον μεγαλύτερο προμηθευτή κατεψυγμένης πίτσας της Αμερικής.

Ένα από τα μέλη της οργάνωσης που έφερε στη δημοσιότητα το φριχτό ντοκουμέντο, εργάστηκε στη φάρμα τους δύο τελευταίους μήνες και κατέγραφε κρυφά όλη τη ζοφερή καθημερινότητα των αγελάδων. Χτυπήματα με λοστούς, κλοτσιές, γροθιές και σουβλιές ήταν σε ημερήσια βάση, ο τρόπος για να γίνεται η δουλειά εντός της φάρμας. Ζώα σε άθλια κατάσταση, άρρωστα και πληγωμένα σέρνονταν και υποβάλλονταν σε φριχτές διαδικασίες από το προσωπικό. 

Μόλις το υλικό έφτασε στα χέρια της εταιρείας, υπήρξε άμεση αντίδραση και η ανακοίνωση ήταν σαφής. H μονάδα Digiorno δεν θα προμηθευτεί ποτέ ξανά, γάλα από τη φάρμα. Παράλληλα η υπόθεση πήρε και τον δρόμο προς τη δικαιοσύνη μιας και διατάχθηκε έρευνα για τις δεκάδες παραβάσεις που αποκαλύπτονται μέσω του ντοκουμέντου.

Οι ιδιοκτήτες της φάρμας δήλωσαν ξαφνιασμένοι για το όσα συνέβαιναν στη φάρμα τους και προχώρησαν σε απολύσεις, αποποιούμενοι των ευθυνών τους με τον ισχυρισμό πως όλα αυτά συνέβαιναν πίσω από τη πλάτη τους.

Το σκληρό video ντοκουμέντο από την Mercy for Animals.

14

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM