Ποιες είναι οι δύο μεγάλες σταρ της όπερας που έρχονται το καλοκαίρι στην Αθήνα;

Ποιες είναι οι δύο μεγάλες σταρ της όπερας που έρχονται το καλοκαίρι στην Αθήνα; Facebook Twitter
Λιζέτ Οροπέσα και Κάρμεν Τζανατάζιο
0

Και ξαφνικά τα καλοκαίρια αποκτούν διεθνή λάμψη για τους φανατικούς της όπερας. Oι ανερχόμενες σταρ του είδους, οι πιο περιζήτητες τραγουδίστριες της νέας γενιάς, εκείνες που απολαμβάνουν την πιο δημιουργική τους περίοδο, βάζουν σιγά-σιγά την Αθήνα στον χάρτη των διαδρομών τους.

Μετά την Ανίτα Ρατσβελισβίλι που «τάραξε» πέρσι το Ηρώδειο με τη φλογερή Κάρμεν της, δύο ακόμα αστραφτερά ονόματα του λυρικού τραγουδιού καταφθάνουν το καλοκαίρι, πάνω στην τραγουδιστική του ακμή: το enfant gâté της Μetropolitan, Λιζέτ Οροπέσα, και η γοητευτική Ιταλίδα Κάρμεν Τζανατάζιο προβάρουν τους δύο ξεχωριστούς ρόλους που θα ερμηνεύσουν στο Ηρώδειο, δημιουργώντας ήδη αίσθηση στο οπερατικό στερέωμα.

Η Κάρμεν Τζανατάζιο θα τραγουδήσει «Νόρμα» του Μπελίνι  ενώ η λαμπερή Λιζέτ Οροπέσα αναμετριέται με τη δημοφιλέστατη «Τραβιάτα» του Βέρντι.

Και μάλιστα όχι μόνο έρχονται (ενισχύοντας το διεθνές προφίλ του οργανισμού) αλλά θα δοκιμαστούν σε παραγωγές που ξεφεύγουν από τις κλασικές φόρμες και αποτελούν δύο από τις πιο τολμηρές και φιλόδοξες επιλογές των τελευταίων ετών. Η Κάρμεν Τζανατάζιο θα τραγουδήσει «Νόρμα» του Μπελίνι (πρεμιέρα 5 Ιουνίου) στη φιλόδοξη παραγωγή που υπογράφουν ο Κάρλους Παντρίσα και η εκκεντρική καλλιτεχνική κολεκτίβα La Fura dels Baus, ενώ η λαμπερή Λιζέτ Οροπέσα αναμετριέται με τη δημοφιλέστατη «Τραβιάτα» του Βέρντι στην πρώτη παρουσίαση του έργου στο συγκεκριμένο ανοικτό θέατρο (27-28, 30-31 Ιουλίου).

Κάρμεν Τζανατάζιο

Ποιες είναι οι δύο μεγάλες σταρ της όπερας που έρχονται το καλοκαίρι στην Αθήνα; Facebook Twitter
Η 43χρονη Κάρμεν Τζανατάζιο κάνει πλάκα σε όσους την ρωτούν για την εξωτερική της εμφάνιση: «Εντάξει, έχω ένα ωραίο πρόσωπο, αλλά μάλλον έχω και πράγματα να πω». Πόσο μάλλον να τραγουδήσει! Φωτο: Cory Weaver

Γέννημα-θρέμμα της Σκάλας του Μιλάνου, η Κάρμεν Τζανατάζιο, ξέρει ότι το καλοκαιρινό της στοίχημα είναι μεγάλο. Όχι ότι το κοινό της Αθήνας είναι απαιτητικότερο από αυτό του Covent Garden, όπου συχνά αποθεώνεται, αλλά, όπως και να το κάνουμε, μια αδυναμία και σύνδεση με την ηρωίδα Νόρμα την έχουμε.

Η όπερα του Μπελίνι υπήρξε από τις πρώτες που ανέβηκαν με μεγάλη επιτυχία στην πρωτεύουσα του νεοσύστατου κράτους το 1837, πρωτοπαρουσιάστηκε στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου τον Αύγουστο του 1960, ενώ ο τρόπος που την απέδωσε μέσα στα χρόνια η Μαρία Κάλλας σφράγισε για πάντα τον ρόλο, προσδίδοντάς του ιερές διαστάσεις.

Ευέλικτη και άπιαστη στις μεταμορφώσεις που της ζητούν οι σκηνοθέτες, έξοχη Μιμί στην «Μποέμ» και Λεονόρα στον «Τροβατόρε», απολαυστική στις όπερες του Πουτσίνι και του Βέρντι, ambassador μεγάλων ιταλικών οίκων (Antonio Riva, Bulgari) και τρομερά δυναμική, η 43χρονη Κάρμεν Τζανατάζιο κάνει πλάκα σε όσους την ρωτούν για την εξωτερική της εμφάνιση: «Εντάξει, έχω ένα ωραίο πρόσωπο, αλλά μάλλον έχω και πράγματα να πω». Πόσο μάλλον να τραγουδήσει!

Οι κριτικές δεν σταματούν να εγκωμιάζουν τα φωνητικά της προσόντα και τον τρόπο που ανταποκρίνεται στους μεγάλης διάρκειας ρόλους. Η «Telegraph» επιμένει πως αδικούμε την εκρηκτική της σκηνική παρουσία αν την συγκρίνουμε με τις άλλες σοπράνο, καθώς εκείνη θυμίζει σε ταμπεραμέντο σταρ του κινηματογράφου σαν την συμπατριώτισσά της Άνα Μανιάνι, ενώ ο «Observer» παρακολούθησε τον τρόπο που ερμήνευσε τη Βιολέτα στη Metropolitan Opera και απεφάνθη: «Ερμήνευσε τον ρόλο θυμίζοντας τη νεαρή Τζίνα Λολομπρίτζιτα, αποδίδοντας συναρπαστικά τόσο τις μεσαίες όσο και τις ψηλές νότες».

Ποιες είναι οι δύο μεγάλες σταρ της όπερας που έρχονται το καλοκαίρι στην Αθήνα; Facebook Twitter
Η Κάρμεν Τζανατάζιο ως βασίλισσα Ελισάβετ. Φωτο: Alastair Muir

Είναι, λοιπόν, ιδανική η συγκυρία της συνεργασίας με τους La Fura dels Baus (τις παραστάσεις θα διευθύνει ο Γιώργος Μπαλατσινός), μια ομάδα ταυτισμένη με την ευρωπαϊκή θεατρική πρωτοπορία και τον Κάρλους Παντρίσα (ένας από τους έξι καλλιτεχνικούς διευθυντές της). Αγαπούν τις ανατροπές, πασχίζουν σε κάθε παραγωγή να καταργούν τα όρια ανάμεσα στη σκηνή και το κοινό, αναζητούν νέους τρόπους έκφρασης και μπλέκουν πάντα με κάποιον τρόπο την τέχνη με την κοινωνία.

Από το 1979 που ιδρύθηκαν έως σήμερα έχουν ασχοληθεί με κάθε μορφή παραστατικών τεχνών: από το θέατρο δρόμου ως το ψηφιακό θέατρο και από την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Βαρκελώνης ως την όπερα, στην οποία μοιάζει να βρήκαν ιδανικό πεδίο δράσης.

«Πηγή έμπνευσης θα αποτελέσει το έργο του Νίτσε "Η γέννηση της τραγωδίας", ιδωμένο μέσα από μια προχριστιανική οπτική γι' αυτό που είναι, ένας προϊστορικός μύθος γεμάτος συμβολισμούς. Ένα γενεαλογικό δέντρο που σπάει, ένας βωμός, μία Λίθος και ένα τελετουργικό ποτό. Αέρας, φωτιά, χώμα, πόλεμοι, προδοσίες, γενναιότητα, ανυπότακτα συναισθήματα και αισθησιασμός» σημειώνει για το ανέβασμα της «Νόρμα» στο Ηρώδειο ο Κάρλους Παντρίσα.

«Κατά μία άποψη, στη σύγχρονη κοινωνία είμαστε όλοι μας παιδοκτόνοι: αφήνουμε στα παιδιά μας έναν μη βιώσιμο κόσμο. Ακριβώς γι' αυτό η παράσταση θα ανακυκλώσει λύματα της Μεσογείου για την ανάπτυξη μέρους του σκηνικού και των πενιχρών κοστουμιών... Η παράσταση θα φιλοξενηθεί στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού, έναν εντυπωσιακό χώρο, με το κοινό να κάθεται αντικριστά, δημιουργώντας μια εντυπωσιακή σύνθεση. Το κοινό χωρίζεται από τρία σημεία-κλειδιά: το δαχτυλίδι που περικλείει την ορχήστρα, το δαχτυλίδι που χωρίζει στα δύο το κοινό και ακόμα ένα που θα φωτίσει το κοινό με ηλιακό φωτοκύτταρο, όπως ο θεός Ήλιος με το φωτοστέφανό του».

Λιζέτ Οροπέσα

Ποιες είναι οι δύο μεγάλες σταρ της όπερας που έρχονται το καλοκαίρι στην Αθήνα; Facebook Twitter
Φωτο: Jason Homa

Για τη Λιζέτ Οροπέσα, από την άλλη, τα πρώτα credits ήρθαν από την απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, καθώς αυτό το χαριτωμένο και πολυτάλαντο κορίτσι ξεπήδησε από την αγκαλιά του νεοϋορκέζικου λυρικού κολοσσού, της Μetropolitan. Στους κύκλους του λυρικού τραγουδιού η άφιξή της όχι μόνο έχει σημάνει ήδη συναγερμό αλλά τα εισιτήρια −όποτε ξεκινήσει η προπώληση− προβλέπεται να εξαφανιστούν αστραπιαία.

Η δεύτερη καλοκαιρινή όπερα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο Ηρώδειο είναι ένα επίσης θρυλικό έργο. Η «Τραβιάτα», λατρεμένο μελόδραμα, έχει ως επίκεντρο έναν μυθιστορηματικό έρωτα, συγκινητική αφήγηση, μοναδικής δύναμης μελωδίες και έναν πρωταγωνιστικό ρόλο (της τραγικής Βιολέτα), τον οποίο κάθε σοπράνο ονειρεύεται.

Η νέα παραγωγή θα αποτελέσει το οπερατικό ντεμπούτο του σκηνοθέτη, χορογράφου και διευθυντή του Μπαλέτου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, Κωνσταντίνου Ρήγου. Είκοσι ένα χρόνια μετά τη χορογραφία πάνω στην «Κυρία με τις καμέλιες» στο Φεστιβάλ Χορού της Καλαμάτας και στο θέατρο Αμόρε, ξανασυναντά τη «διάσημη εταίρα της παριζιάνικης κοινωνίας» με την οποία σχετίστηκε ο Αλέξανδρος Δουμάς υιός και για την οποία έγραψε το θεατρικό του έργο, στην οπερατική εκδοχή.

Ποιες είναι οι δύο μεγάλες σταρ της όπερας που έρχονται το καλοκαίρι στην Αθήνα; Facebook Twitter
Η Λιζέτ Οροπέσα έχει θριαμβεύσει ως Λουτσία στη Βασιλική Όπερα της Αγγλίας. Φωτο: Stephen Cummiskey

Όμορφη, επικοινωνιακή, με αστραφτερή φωνή και ένα '70s αμερικανικό class, σπουδαία στο μπελ κάντο, η Λιζέτ Οροπέσα έχει κάτι εύθραυστο (εντάξει, κρατά μέχρι να ερμηνεύσει τις πρώτες νότες) και πολύ εξωτικό. Γεννήθηκε στη Νέα Ορλεάνη από Κουβανούς γονείς και πριν ξεκινήσει σπουδές φωνητικής έπαιζε έξοχο φλάουτο. Ο πρώτος σημαντικός ρόλος που τραγούδησε είναι αυτός της Σουζάνα στους «Γάμους του Φίγκαρο» και αυτός με τον οποίο έχει ταυτιστεί η Τζίλντα στον «Ριγκολέτο». Έχει θριαμβεύσει ως Λουτσία στη Βασιλική Όπερα της Αγγλίας και λίγο πριν από την Αθήνα θα κάνει το ντεμπούτο της στη Σκάλα του Μιλάνου.

Ήταν μόλις 22 ετών όταν, με τις ευχές της Μetropolitan Opera, ξεχύθηκε στις οπερατικές αρένες του πλανήτη. Έκτοτε, και παρ' ότι είναι μόνο 35 ετών, το κοντέρ έχει γράψει τουλάχιστον 100 παραστάσεις σε αίθουσες όλου του κόσμου (Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Μαδρίτη, Μόναχο, Νάπολη, Παρίσι, Βιέννη, Βερολίνο, Σαν Φραντσίσκο κ.λπ.), συνεργασίες με τους πιο καταξιωμένους και μια προσωπική ιστορία απίθανη και μάλλον ασυνήθιστη για λυρική τραγουδίστρια.

Η Λιζέτ είναι διακεκριμένη δρομέας (καμαρώνει για τους έξι μαραθωνίους στους οποίους έχει τερματίσει), κάνει διάφορα σπορ, είναι υπέρμαχος της υγιεινής ζωής και της άθλησης.

Το Covent Garden και το Teatro Real Madrid δύσκολα θα ξεχάσουν τη «Λουτσία ντι Λαμερμούρ» της, ενώ η Μetropolitan της Νέας Υόρκης ανακοίνωσε μόλις πως την επόμενη σεζόν θα της χαρίσει την ευκαιρία να δοξαστεί όχι σε μία αλλά σε δύο παραγωγές. Έτσι, μετά το Ηρώδειο θα τραγουδήσει «Τραβιάτα» και στη Νέα Υόρκη (ο δεύτερος μεγάλος ρόλος είναι στη Μανόν). Είναι ολοφάνερο ότι αυτό το κορίτσι είναι ασταμάτητο. Στο τρέξιμο και, κυρίως, στο τραγούδι.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Ούρλιχ Ράσε και το παρασκήνιο της ιστορίας της Ισμήνης

Θέατρο / Η σκηνή του Ούρλιχ Ράσε στριφογύριζε - και πέταξε έξω την Ισμήνη

Στην παράσταση που άνοιξε την Επίδαυρο, ο Γερμανός σκηνοθέτης επέλεξε να ανεβάσει μια Αντιγόνη χωρίς Ισμήνη. Η απομάκρυνση της Κίττυς Παϊταζόγλου φωτίζει τις λεπτές –και άνισες– ισορροπίες εξουσίας στον χώρο του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μέσα στη γοητεία και στον τρόμο του Δράκουλα

Πρώτες Εικόνες / Dracula: Η υπερπαραγωγή που έρχεται το φθινόπωρο στην Αθήνα

Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μιλά αποκλειστικά στη LiFO για την πιο αναμενόμενη παράσταση της επερχόμενης σεζόν, για τη διαχρονική γοητεία του μύθου που φαντάστηκε ο Μπραμ Στόκερ στα τέλη του 19ου αιώνα, για το απόλυτο και το αιώνιο μιας ιστορίας που, όπως λέει, τον «διαλύει».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ερωτευμένος με τον Κρέοντα

Θέατρο / Ο Rasche αγάπησε τον Κρέοντα περισσότερο από την Αντιγόνη

«Η εκφορά του λόγου παραδίδεται αμαχητί σε μια άκρατη δραματικότητα, σε ένα υπερπαίξιμο, σε μια βεβιασμένη εμφατικότητα, σε έναν στόμφο παλιακό που θα νόμιζε κανείς πως έχει εξαλειφθεί πλέον. Η σοβαροφάνεια σε όλο το (γοερό) μεγαλείο της». Έτσι ξεκίνησε φέτος η Επίδαυρος.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στο ζόφο του πολέμου

Θέατρο / Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στον ζόφο του πολέμου

Σε μια περίοδο που ο πόλεμος αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινότητάς μας, μια παράσταση εξετάζει όσα μεσολαβούν μεταξύ γεγονότος και πληροφορίας και πώς διαμορφώνουν την τελική καταγραφή και την ιστορική μνήμη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Θέατρο / Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Όταν η Πίπα Μπάκα ξεκίνησε να κάνει oτοστόπ από την Ιταλία για να φτάσει στην Ιερουσαλήμ δεν φαντάστηκε ότι αυτό το ταξίδι-μήνυμα ειρήνης θα κατέληγε στον βιασμό και τη δολοφονία της. Mια παράσταση που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών αναφέρεται στην ιστορία της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Θέατρο / Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Τα «Κακά σκηνικά» είναι «μια κωμική κόλαση» αφιερωμένη στη ζοφερή ελληνική πραγματικότητα, μια απόδραση από τα χάλια της χώρας, του θεάτρου, του παγκόσμιου γεωπολιτικού γίγνεσθαι, ένα ξόρκι στην κατάθλιψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Παπαδόπουλος: «Κάθε μορφή τέχνης χρειάζεται το εσωτερικό βάθος»

Θέατρο / Χρήστος Παπαδόπουλος: «Mε αφορά πολύ το "μαζί"»

Το «τρομερό παιδί» από τη Νεμέα που συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια στη χορογραφία ανοίγει το φετινό 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με τους Dance On Ensemble και το «Mellowing», μια παράσταση για τη χάρη και το σθένος της ωριμότητας.  
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κάνεις χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη σου ανάγκη

Χορός / «Κάνουμε χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη μας ανάγκη»

Με αφορμή την παράσταση EPILOGUE, ο διευθυντής σπουδών της σχολής της Λυρικής Σκηνής Γιώργος Μάτσκαρης και έξι χορευτές/χορεύτριες μιλούν για το δύσκολο στοίχημα τού να ασχολείται κανείς με τον χορό στην Ελλάδα σήμερα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Γιάννος Περλέγκας ανεβάζει τον «Κατσούρμπο» του Χορτάτση

Θέατρο / Γιάννος Περλέγκας: «Ο Κατσούρμπος μας είναι μια απόπειρα να γίνουμε πιο αθώοι»

Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί το έργο του Χορτάτση στο πλαίσιο του στο πλαίσιο του Κύκλου Ρίζες του Φεστιβάλ Αθηνών. Τον συναντήσαμε στις πρόβες όπου μας μίλησε για την αξία του Κρητικού συγγραφέα και του έργου του και την ανάγκη για περισσότερη λαϊκότητα στο θέατρο. Κάτι που φιλοδοξεί να μας δώσει με αυτό το ανέβασμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασίλης Παπαβασιλείου

Απώλειες / Βασίλης Παπαβασιλείου (1949-2025): Ένας σπουδαίος διανοητής του ελληνικού θεάτρου

«Αυτό, λοιπόν, το οφείλω στο θέατρο: τη σωτηρία από την κακομοιριά μου»: Ο σκηνοθέτης, μεταφραστής, ηθοποιός και δάσκαλος Βασίλης Παπαβασιλείου πέθανε σε ηλικία 76 ετών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Θέατρο / Δημήτρης Γκοτσόπουλος: «Ήμουν ένα αγρίμι που είχε κατέβει από τα βουνά»

Ο ταλαντούχος ηθοποιός φέτος ερμηνεύει τον Νεοπτόλεμο στον «Φιλοκτήτη» του Σοφοκλή. Πώς κατάφερε από ένα αγροτικό περιβάλλον να πρωταγωνιστήσει σε μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες και γιατί πέρασε ένα ολόκληρο καλοκαίρι στην Πολύαιγο, διαβάζοντας «Βάκχες»;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Θέατρο / Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Ο κορυφαίος Έλληνας σκηνοθέτης διασκευάζει φέτος τις τραγωδίες του Οιδίποδα σε ένα ενιαίο έργο και μιλά στη LiFO, για το πώς η μοίρα είναι μια παρεξηγημένη έννοια, ενώ σχολιάζει το αφήγημα περί «καθαρότητας» της Επιδαύρου, καθώς και τις ακραίες αντιδράσεις που έχει δεχθεί από το κοινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΓΙΑ 28 ΜΑΙΟΥ Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Θέατρο / Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Σαν σήμερα, το 1943, γεννήθηκε η Ελληνίδα σοπράνο που διέπρεψε για μια ολόκληρη δεκαετία στην Ευρώπη και την Αμερική, αλλά κάηκε εξαιτίας μιας σειράς ιδιαίτερα απαιτητικών ρόλων, τους οποίους ερμήνευσε πολύ νωρίς. Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, ένας από τους λίγους στην Ελλάδα που γνωρίζουν σε βάθος την πορεία της, περιγράφει την άνοδο και την πτώση της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Θέατρο / Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Από τους Αγίους Σαράντα της Αλβανίας μέχρι τη σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, η ζωή του βραβευμένου ηθοποιού, τραγουδιστή και σεναριογράφου είναι μια διαρκής προσπάθεια συμφιλίωσης με την απώλεια. Η παράσταση «Μια άλλη Θήβα» τον καθόρισε, ενώ ο ρόλος του στο «Brokeback Mountain» τού έσβησε κάθε ομοφοβικό κατάλοιπο. Δηλώνει πως αυτό που τον ενοχλεί βαθιά είναι η αδράνεια απέναντι σε όσα συμβαίνουν γύρω μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ