ADVERTORIAL

Τους τελευταίους μήνες η καθημερινότητά μας άλλαξε σημαντικά. Μάθαμε να εργαζόμαστε αλλά και να συνεχίζουμε την εκπαίδευση και τις δραστηριότητές μας από απόσταση, ενώ η ανάγκη μας να επικοινωνήσουμε με τους δικούς μας ανθρώπους και να ψυχαγωγηθούμε στο σπίτι έγινε ακόμα μεγαλύτερη.

 

Η προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα δεν θα ήταν δυνατή χωρίς τα δίκτυα τηλεπικοινωνιών και τους ανθρώπους πίσω από αυτά. Οι εργαζόμενοι της Vodafone σε καταστήματα, τηλεφωνικά κέντρα, ομάδες τεχνολογίας, κεντρικές υποδομές και γραφεία έμειναν στην πρώτη γραμμή και εργάστηκαν στο πεδίο αλλά και από το σπίτι, ώστε #μαζί να παραμείνουμε συνδεδεμένοι μέσα από την τεχνολογία.


 


Άνθρωποι που εργάζονται καθημερινά αναπτύσσοντας δίκτυα, υπηρεσίες και καινοτόμες εφαρμογές και ανοίγουν το δρόμο για την ψηφιακή κοινωνία του αύριο. Aφανείς ήρωες που εργάστηκαν σε πολύ διαφορετικές και απαιτητικές συνθήκες και έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό για να ανταποκριθούν στις νέες ανάγκες της καθημερινότητας μας. Από όλες τις θέσεις, ξεπέρασαν τον εαυτό τους και τα κατάφεραν.


Στην πρώτη γραμμή, ασφαλείς


Πρώτα από όλα η Υγεία & Ασφάλεια των εργαζομένων και των πολιτών. Αυξημένα μέτρα προστασίας ενεργοποιήθηκαν για τους τεχνικούς πεδίου και τους εργαζόμενους στα καταστήματα, ενώ διαρκής ήταν η επικοινωνία και εκπαίδευση των εργαζομένων σε θέματα υγείας, ασφάλειας και ατομικής προστασίας. Παράλληλα, λειτούργησε γραμμή απευθείας επικοινωνίας με το γιατρό εργασίας καθώς και γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης για τους εργαζομένους. Τέθηκε σε εφαρμογή ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα για την προστασία και υποστήριξη εργαζομένων και ειδικές ομάδες της Vodafone φρόντισαν για:


• 1.100 αποστολές ηλεκτρονικού εξοπλισμού και εξοπλισμού γραφείου στα σπίτια των εργαζομένων για υποστήριξη της τηλεργασίας
• 29.300 τεμάχια Μέσων Ατομικής Προστασίας που διατέθηκαν στους εργαζομένους σε καταστήματα και στο πεδίο

 

Οι τεχνικοί ασφαλείας, ιατροί και η νοσηλεύτρια εργασίας απασχολήθηκαν περισσότερες από 300 ώρες για επιθεωρήσεις και επιτηρήσεις στις εγκαταστάσεις και τα καταστήματα ως προς τα ειδικά μέτρα Υγείας και Ασφάλειας. Ενώ, 89 εργαζόμενοι παρείχαν καθημερινά τις υπηρεσίες τους ως προσωπικό φυσικής ασφάλειας, εφαρμόζοντας μεταξύ άλλων και τους επιπλέον ελέγχους που προστέθηκαν λόγω της πανδημίας σε 15 κρίσιμες εγκαταστάσεις της εταιρίας.

 

Εξαιρετική εξυπηρέτηση


Οι ομάδες της Vodafone ανταποκρίθηκαν με επιτυχία στη σημαντική αύξηση εισερχομένων κλήσεων, περίπου +28% κατά το δεύτερο 15ήμερο του Μαρτίου, ενώ ήταν εκεί για να μας εκπαιδεύσουν σε ψηφιακές συναλλαγές που διευκόλυναν την καθημερινή μας ζωή. Χάρη στην υποστήριξη των ομάδων αυτών, οι ψηφιακές συναλλαγές αυξήθηκαν από 30% έως και 70% κατά τον μήνα Μάρτιο, σε σχέση με τον Φεβρουάριο. Η εξυπηρέτηση συνεχίστηκε μέσα από τα καταστήματα της Vodafone και των συνεργατών της που λειτούργησαν καθ' όλη τη διάρκεια της καραντίνας.


 


Πάντα #ready και πάντα #μαζί μας


Η #ΟμάδαReady συνέχισε να παρέχει συμβουλές για ψηφιακές λύσεις. Μάλιστα ενίσχυσε κατά 300% το ανθρώπινο δυναμικό του virtual shop για να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες των τελευταίων μηνών, ενώ ήταν εκεί για 100.000 χρήστες που παρακολούθησαν "how to videos" με tips για ψηφιακές συναλλαγές μέσω του καναλιού της Vodafone στο Youtube.


 


Η ομάδα τεχνολογίας στο επίκεντρο


Όλα αυτά έγιναν πραγματικότητα σε συνθήκες απομακρυσμένης λειτουργίας για όλα τα τμήματα της εταιρείας, με το 93% των εργαζομένων να εργάζεται από το σπίτι. Για πρώτη φορά μάλιστα, το κέντρο επίβλεψης του δικτύου (NMC) της εταιρίας δούλεψε από το σπίτι για επτά εβδομάδες, όπως και το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών. Η ομάδα τεχνολογίας της Vodafone έκανε τα αδύνατα δυνατά.


Αυτοί είναι οι άνθρωποι που έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό, για να συνεχίσουμε #μαζί να είμαστε συνδεδεμένοι και να παραμένουμε ασφαλείς, με τα αξιόπιστα δίκτυα και τις τεχνολογίες της Vodafone.