Μαρκετίστικη ανάγκη; Με τίποτα! Η Pixar είναι ένα από τα καλύτερα κινηματογραφικά όνειρα των τελευταίων δεκαετιών. Ή μάλλον είναι το ξύπνημα ενός ονείρου το οποίο θα μπορούσε να είχε μείνει για πάντα όνειρο, αν ο Τζόμπς δεν το είχε απαλλάξει από αυτό το μαρκετίστικο περίβλημα και δεν το είχε αφήσει ελεύθερο μέσα στην παιδική αθωότητα. Η διαφορά της Pixar με άλλες εταιρείες κινουμένων σχεδίων, βρίσκεται στον τρόπο που αντιμετωπίζει τον θεατή: όχι ως ένα παιδί που γίνεται εύκολος στόχος κατανάλωσης, αλλά ως ένα αυτούσιο σύμπαν. Το όνειρο προηγείται πάντα. Η κατανάλωση έπεται.