Η Πασταφλώρα και οι Πασταφλώροι

Η Πασταφλώρα και οι Πασταφλώροι Facebook Twitter
8

Α. 

«Έχεις δίπλα σου μία κατάληψη από όπου κάθε δεύτερη εβδομάδα βγαίνουν και καίνε το αστυνομικό τμήμα. Γιατί κυρία μου είπες όχι στην αστυνομία να πάει να εκκενώσει την κατάληψη; Εάν η κυρία αυτή ήταν στην πόρτα από πίσω που έριχνε τα καρφιά και αντιστάθηκε στην αστυνομία μπορεί να έχει και κάποιες εκχυμώσεις πάνω της. Πώς θα την πιάνανε εάν πήγε να σκοτώσει τους αστυνομικούς; Με χάδια;».

 

(Άδωνης Γεωργιάδης, Αντιπρόεδρος της ΝΔ, Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, τηλεοπτική εκπομπή Καλημέρα Ελλάδα, ΑΝΤ1, 9.18 π.μ., 19.12.2019)

 

 

Β. 

«[...] Έχω δει με τα μάτια μου Ελληνίδα μάνα να συνοδεύει με το αυτοκίνητό της  τον κανακάρη της σε κατάληψη στα Εξάρχεια. Όπως το συνοδεύει στα μαθήματα αγγλικών ή τένις. [...] Από χθες προσπαθώ να καταλάβω πώς σκέφτονται δύο άνθρωποι οι οποίοι βοηθούν τα παιδιά τους να καταλάβουν ένα εγκαταλελειμμένο κτίριο δίπλα στο σπίτι τους, να το οχυρώσουν και να οργανώσουν σχέδιο άμυνας σε περίπτωση επίθεσης της αστυνομίας. Υπάρχει δόλος; Η κατάληψη δημιουργεί δικαιώματα χρησικτησίας; Πόσες μεγάλες περιουσίες δεν οικοδομήθηκαν από καταπατητές; [...] “Αστυνομική βία” καταγγέλλει ο κ. Αλιβιζάτος. Θα μπορούσε να πει: “Σκηνοθέτης και ο γιος του, ασκούμενος δικηγόρος, συλλαμβάνονται επειδή τόλμησαν να εκφρασθούν ελεύθερα. Ο άλλος γιος κινδυνεύει να χάσει την εξεταστική. Τραγική φιγούρα η μητέρα”. Αυτά όμως είναι για τη βαθιά Αριστερά και ο κ. Αλιβιζάτος είναι κεντροαριστερός. Δίδυμη αδελφή της τραγωδίας η κωμωδία. Και η μάνα της υπόθεσης μου θυμίζει τη Μαίρη Αρώνη σαν “Πασταφλώρα” των καταλήψεων.»

 

(Τάκης Θεοδωρόπουλος, συγγραφέας και αρθρογράφος, άρθρο “Μια «Πασταφλώρα» στο Κουκάκι”, εφημερίδα Καθημερινή, 19.12.2019)

 

 

Γ. 

«Όταν θα σε δείρω, γιατί θα σε δείρω εγώ εσένα, τότε να ρωτήσεις το γιατί. /

(στον πεθερό του:) Δε μου λες, την κόρη και τη γυναίκα σου, τις έχεις δείρει ποτέ σου;/ 

Μαίρη Αρώνη, ως Πασταφλώρα (στην κόρη της:) Δεν είναι δυνατόν! Φοράς ποδιά!/

Τζένη Καρέζη (απαντά:) Και γιατί τα’ χασες μαμά; Χειροπέδες φοράω;»

 

(Αλέκος Αλεξανδράκης στη νύφη του, ταινία «Μια τρελή, τρελή οικογένεια», 1965)

 

Αναρωτιέμαι: μήπως άφησε κουσούρι αυτή η ταινία σε κάτι Αρσενικά;

 

― Οι παραπάνω τηλεοπτικές δηλώσεις και το άρθρο αναφέρονται στην εκκένωση της κατάληψης της οδού Ματρόζου στο Κουκάκι στις 18.12.2019, στη στάση της αστυνομίας και στη στάση της οικογένειας Ινδαρέ στη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης. Σ.τ.Σ.

Στήλες
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Θοδωρής Αντωνόπουλος / Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Αν θεωρήσουμε την ομοφυλοφιλία επάγγελμα, αξιότιμε κ. συνήγορε, τότε σίγουρα αυτό θα πρέπει να ενταχθεί στα βαρέα ανθυγιεινά. Τουλάχιστον για όσο μπορούν να δηλητηριάζουν τον δημόσιο λόγο κακοποιητικές απόψεις, αντιλήψεις και πρακτικές, σαν αυτές που είτε εκφέρετε είτε ενθαρρύνετε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

3 σχόλια
Οντως η ταινια αυτη περιγραφει ολη την παθογενεια της Ελληνικης κοινωνιας.Ισχυει για Αριστερους Δεξιους κ Κεντρωους.Ειναι πάντως γνωστο ο τι η Αριστερα ειναι αλλεργικη σε δυο πραγματα .Στην κριτικη και στο χιουμορ.
Από τα παραπάνω δηλαδή, το βασικό πρόβλημα που προκύπτει είναι η δυσανεξία της αριστεράς στην κριτική κ το χιούμορ ( πάντα στα πλαίσια της γενικής παθογένειας της ελληνικής κοινωνίας ).
Για τον δεύτερο, ενδιαφέρον έχει και ο τρόπος που σκέφτεται: μόλις ακούει τη λέξη "κατάληψη", σκέφτεται τις λέξεις "καταπάτηση", "ιδιοποίηση", "χρησικτησία" όπως η πλειονότητα των καθώς πρέπει υποτιθέμενων και αυτοαποκαλούμενων "νοικοκυραίων" τους οποίους και επιθυμεί να εκφράζει [και το εξοχικό των οποίων, αν όχι και η πρώτη τους κατοικία, προέκυψαν συχνότατα, είτε από καταπάτηση δημόσιου συνήθως χώρου από τους ίδιους(συνήθως καμένου), είτε συνηθέστερα μέσω αγοράς από τον καταπατητή (και συνήθως εμπρηστή)].Δεν μπορεί καν να περάσει από το -φτωχό για μένα- μυαλό του το ενδεχόμενο αυτοί οι καταληψίες -ανεξαρτήτως του αν συμφωνείς ή διαφωνείς με τις πρακτικές τους- να μην έχουν ιδιοτελή κίνητρα αλλά να επιθυμούν να επεκτείνουν τον δημόσιο χώρο.
Θεοδωρόπουλος. Ένας -υποτίθεται σημαντικός και εν πάση περιπτώσει εξαιρετικά προβεβλημένος- συγγραφέας του οποίου η επιχειρηματολογία εξαντλείται σε παραδείγματα του παλιού εμπορικού ελληνικού κινηματογράφου...Μεγάλη φτώχεια... Ιδίως για κάποιον που έχει διατελέσει πρόεδρος του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου...

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ