7 ασκήσεις, για ένα τέταρτο στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, λίγο πριν πάτε στην παραλία

7 ασκήσεις, για ένα τέταρτο στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, λίγο πριν πάτε στην παραλία Facebook Twitter
Σας δίνουμε μικρές ιδέες για το τι μπορείτε να κάνετε προκειμένου να μη χάσετε τη φόρμα σας αλλά και να νιώσετε ενέργεια και ευεξία όσο είστε στις διακοπές σας. Φωτό: Lena Nousiga
2

Καλοκαίρι, διακοπές και σίγουρα οι περισσότεροι θα βρεθούμε στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου ή κάποιου φιλικού σπιτιού.

Εμείς σας δίνουμε μικρές ιδέες για το τι μπορείτε να κάνετε προκειμένου να μη χάσετε τη φόρμα σας αλλά και να νιώσετε ενέργεια και ευεξία.

Ασκήσεις που δεν απαιτούν ιδρώτα αλλά συγκέντρωση. Το μόνο που χρειάζεστε είναι το σώμα σας και λίγη καλή διάθεση. 

Αποτελούν και μια έξυπνη  λύση για όσους θέλουν μια επιπλέον τόνωση λίγο πριν την παραλία. Δεν απατούν πολύ από τον χρόνο σας, ένα τέταρτο αρκεί και σίγουρα θα νιώσετε τη διαφορά! Λόγω εποχής οι κοιλιακοί έχουν την τιμητική τους.  

Ας ξεκινήσουμε.

7 ασκήσεις, για ένα τέταρτο στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, λίγο πριν πάτε στην παραλία Facebook Twitter
Ξεκινάμε με πλάγιο κοιλιακό. Στηρίζουμε το σώμα μας στο πλάι και ακουμπάμε σταθερά αγκώνα και πέλμα στο στρώμα. Αργά και σταθερά ξεκολλάμε τη λεκάνη και σηκώνουμε, εάν μπορούμε, το ελεύθερο πόδι μας στον αέρα. Μένουμε για 20 δεύτερα και γυρίζουμε από την άλλη, κάνοντας το ίδιο. Επιθυμητά σετ 3. Η άσκηση τονώνει κοιλιακούς, δουλεύει την ισορροπία μας και γυμνάζει ώμους και απαγωγό. Φωτό: Lena Nousiga
7 ασκήσεις, για ένα τέταρτο στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, λίγο πριν πάτε στην παραλία Facebook Twitter
Πυραμίδα. Ξαπλώνουμε ανάσκελα στο στρώμα με τα σώματα κοντά το ένα στο άλλο. Βάζουμε κόντρα ο ένας στα πόδια του άλλου μέχρι να ξεκολλήσει η πλάτη μας τελείως από το στρώμα δημιουργώντας αυτή την πυραμίδα. Τα χέρια κρατούν σφιχτά και κοντράρουν το σώμα. Δυναμώνουμε ραχιαίους ενώ ταυτόχρονα δουλεύουμε κοιλιακούς και χέρια. Μένουμε ακίνητοι 20 δεύτερα. Επαναλαμβάνουμε 3 φορές. Σε περίπτωση που μας δυσκολεύει το προσπαθούμε με λυγισμένα γόνατα. Φωτό: Lena Nousiga
7 ασκήσεις, για ένα τέταρτο στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, λίγο πριν πάτε στην παραλία Facebook Twitter
Ο άντρας ξαπλωμένος ανάσκελα με τα πέλματα να πατάνε καλά στο κρεβάτι, προσπαθεί να σηκώσει σταδιακά την παρτενέρ κρατώντας σφιχτά τα γόνατα της. Η γυναίκα στηρίζει τα χέρια της στα γόνατα του άντρα αντίστοιχα παίρνοντας στάση σκορπιού. Στην άσκηση αυτή δουλεύει ο άντρας χέρια και στήθος και η γυναίκα ραχιαίους και χέρια επίσης. Η άσκηση απαιτεί κάποια προσοχή και θέλει πολύ απαλές και αργές κινήσεις. Στο τέλος της άσκησης μένουμε 15 δεύτερα. Επανάληψη μία και μπορεί να γίνεται και στο τέλος σε μορφή διάτασης. Αν μας φαίνεται ακατόρθωτη πάμε στην επόμενη. Φωτό: Lena Nousiga
7 ασκήσεις, για ένα τέταρτο στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, λίγο πριν πάτε στην παραλία Facebook Twitter
Διάταση. Δίνουμε τα χέρια και καθόμαστε αντικριστά πάνω στο στρώμα. Με αργές κινήσεις κι αφού έχουμε τοποθετήσει τα πέλματα κόντρα, προσπαθούμε να πιέζουμε και να ανοίγουμε τα πόδια μας όσο γίνεται. Μπορούμε να εντείνουμε τη διάταση με κίνηση, τραβώντας με τα χέρια προς το μέρος μας και μετά αλλάζουμε φορά για να το νιώσουμε και οι δυο. Νιώθουμε να ανοίγει ευχάριστα η πλάτη μας και να ανακουφιζόμαστε. Φωτό: Lena Nousiga
7 ασκήσεις, για ένα τέταρτο στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, λίγο πριν πάτε στην παραλία Facebook Twitter
Άσκηση για ραχιαίους και γλουτούς. Ξαπλώνουμε στην άκρη του κρεβατιού ανάσκελα βάζοντας τις παλάμες ανοιχτές στο έδαφος . Η μόνη επαφή με το στρώμα είναι το σημείο της κοιλιάς. Στηριζόμενοι καλά στα χέρια ανασηκώνουμε τα πόδια όσο πιο ψηλά γίνεται εντελώς τεντωμένα. Κάνουμε μικρές κινήσεις πάνω κάτω όλο το πίσω μέρος του σώματος μας διατηρώντας τη στάση μας. Θα νιώσουμε πολύ ένταση σε ράχη και γλουτούς. Επαναλήψεις 15, σετ 3. Φωτό: Lena Nousiga
7 ασκήσεις, για ένα τέταρτο στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, λίγο πριν πάτε στην παραλία Facebook Twitter
Με τα πόδια πάνω στο κρεβάτι και τα χέρια κάτω δημιουργούμε ένα Γ με το σώμα μας. Προσπαθούμε να έρθουμε όσο πιο κάθετα στο έδαφος γίνεται για να δουλέψουμε κοιλιακούς , ραχιαίους αλλά και χέρια. Μένουμε ακίνητοι για 15-20 δεύτερα ή εναλλακτικά κινούμε το ένα πόδι μας πάνω κάτω. Στην δεύτερη περίπτωση κάνουμε 15 επαναλήψεις από το κάθε πόδι, σετ 3. Φωτό: Lena Nousiga
7 ασκήσεις, για ένα τέταρτο στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, λίγο πριν πάτε στην παραλία Facebook Twitter
Πόδια (γλουτοί και τετρακέφαλοι). Στηρίζουμε την πλάτη μας σε ένα τοίχο και κάνουμε κάθισμα βαθύ. Μένουμε εκεί σηκώνοντας το ένα πόδι στον αέρα και μένουμε για 20 δεύτερα. Μετά αλλάζουμε πόδι. Σε περίπτωση που μας δυσκολεύει μένουμε χαμηλά με τα δυο πόδια να πατάνε σταθερά. Επιθυμητά σετ 3 για κάθε πόδι. Φωτό: Lena Nousiga

i. Η φωτογράφιση έγινε στο ξενοδοχείο The Modernist στη Θεσσαλονίκη.

Υγεία & Σώμα
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μενού των διακοπών είναι δροσερό, θρεπτικό και ελαφρύ

Υγεία & Σώμα / Το μενού των διακοπών είναι δροσερό, θρεπτικό και ελαφρύ

Το καλοκαίρι έχει τους δικούς του κανόνες στη διατροφή. Χρειαζόμαστε γεύματα ελαφρά, δροσερά, ενυδατικά, που να μη μας βαραίνουν και να μη ρίχνουν τη διάθεση, και πολυβιταμινούχα συμπληρώματα που καταπολεμούν το στρες, εξασφαλίζουν τόνωση και δίνουν ενέργεια για να είμαστε σε άριστη φόρμα.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα καταγράφουν ανησυχητική έξαρση

Υγεία & Σώμα / Σύφιλη, γονόρροια, χλαμύδια, κολπική τριχομονάδωση: Τα ΣΜΝ καταγράφουν έξαρση

Σε παγκόσμιο επίπεδο τέσσερα θεραπεύσιμα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα (ΣΜΝ) ευθύνονται για περισσότερο από 1 εκατ. νέες μολύνσεις την ημέρα, όπως φανερώνει η έκθεση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ).
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Στην ατελείωτη λιακάδα παραμονεύουν το μελάνωμα και οι φωτοδερματίτιδες

Υγεία & Σώμα / Στην ατελείωτη λιακάδα παραμονεύουν το μελάνωμα και οι φωτοδερματίτιδες

Ο καρκίνος του δέρματος θα εξελιχθεί σε μείζον ζήτημα δημόσιας υγείας τα προσεχή χρόνια, με τους ειδικούς να εκτιμούν ότι τέσσερις στους πέντε ανθρώπους θα παρουσιάσουν μια μορφή του.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Κατερίνα Βισέρη: «Με την ανορεξία χάνεις ανθρώπους, συναισθήματα, έρωτες, τα πάντα»

Υγεία & Σώμα / Κατερίνα Βισέρη: «Με την ανορεξία χάνεις ανθρώπους, συναισθήματα, έρωτες, τα πάντα»

Νομικός και content creator που αναφέρεται ανοιχτά στην προσωπική της μάχη με τις διατροφικές διαταραχές και νεαρή επιχειρηματίας, η Κατερίνα Βισέρη μιλά για τη σκληρή περίοδο των σπουδών της, τον χώρο της μόδας που τη γοήτευε ανέκαθεν, τη νευρική ανορεξία, τη συμμετοχή της στο GNTM, και το «φως» που τελικά ήρθε μέσα από τη δουλειά.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Ανατροπή: Κι όμως δεν φοράμε λευκά, όταν θέλουμε να παραμείνουμε δροσεροί στον καύσωνα

Τech & Science / Ανατροπή: Κι όμως δεν φοράμε λευκά, όταν θέλουμε να παραμείνουμε δροσεροί στον καύσωνα

Η επιστήμη απαντά στο τι κάναμε λάθος -τόσα χρόνια- αναφορικά με το χρώμα, το ύφασμα ακόμα και την εφαρμογή των ρούχων μας το καλοκαίρι και στην προσπάθειά μας να παραμείνουμε δροσεροί
LIFO NEWSROOM
ΗΠΑ: Έξι στους δέκα ενήλικες θα έχουν κάποιο είδος καρδιαγγειακής νόσου τα επόμενα 30 χρόνια, λέει μελέτη

Τech & Science / ΗΠΑ: Έξι στους δέκα ενήλικες θα έχουν κάποιο είδος καρδιαγγειακής νόσου τα επόμενα 30 χρόνια, λέει μελέτη

Την τελευταία δεκαετία παρατηρήθηκε αύξηση των παραγόντων καρδιαγγειακού κινδύνου στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τη μελέτη της Αμερικανικής Ένωσης Καρδιολογίας
LIFO NEWSROOM
Κάποιοι influencers δηλώνουν πως τα αντηλιακά προκαλούν καρκίνο. Κάνουν λάθος

Υγεία & Σώμα / Κάποιοι influencers δηλώνουν πως τα αντηλιακά προκαλούν καρκίνο. Κάνουν λάθος

Η επικίνδυνη θεωρία συνωμοσίας που ακολουθούν κάποιοι trendsetters της ευεξίας, προβάλλοντας τις φυσικές θεραπευτικές δυνάμεις του ήλιου ως λόγο για να παραλείψετε το αντηλιακό φέτος το καλοκαίρι.
THE LIFO TEAM

σχόλια

2 σχόλια
Διακοπές, χαλαρή διάθεση, διάθεση για όλα... ..αν ένα τέταρτο (και περισσότερο), πριν την παραλία ξεκινήσω αυτές τις ασκήσεις με την σύντροφό μου, δεν θα πάμε για μπάνιο. Θα μείνουμε στο δωμάτιο...
Αν καταφέρετε να κάνετε όλα αυτά τα ακροβατικά, που θέλουν και δεύτερο άτομο, και απαιτούν να βολεύει και η διαρρύθμιση του δωματίου, και να τονώσετε και τους μυς σας και να μη γκρεμοτσακιστείτε, γράψτε μου.Αυτά είναι για να παίζουμε, όταν έχουμε ήδη τους μυς των ατόμων στη φωτογραφία. Αν θέλετε πραγματικά να τόνωσε τα τους μυς σας πριν την παραλία, αγοράστε ένα λάστιχο γυμναστικής (αυτά που συνήθως είναι μαύρα, έχουν δυο λαβές και βιβλιαράκι με ασκήσεις, και κοστίζουν περί τα 15 Ευρώ) και κάντε μερικές ασκήσεις για 10-15 λεπτά. Μόνοι σας, όπου και να βρίσκεστε και με πραγματικό αποτέλεσμα.