ΑΒ Βασιλόπουλος: Βρίσκεται στο πλευρό των συνανθρώπων μας, προσφέροντας «Τρόφιμα Αγάπης» Facebook Twitter

ΑΒ Βασιλόπουλος: Βρίσκεται στο πλευρό των συνανθρώπων μας, προσφέροντας «Τρόφιμα Αγάπης»

0
ADVERTORIAL

Ας πάρουμε ένα λεπτό κι ας φανταστούμε έναν κόσμο όπου δεν υπάρχει πείνα. Έναν κόσμο που το τραπέζι κάθε ανθρώπου είναι γεμάτο και κανένα τρόφιμο δεν πάει χαμένο. Μοιάζει ιδανικός, το δίχως άλλο. Κι όμως, κάθε χρόνο, πάνω από ένα δισεκατομμύριο τόνοι φρούτων, λαχανικών, γαλακτοκομικών, θαλασσινών, οσπρίων, κρέατος, καταλήγουν στον κάδο απορριμμάτων. 

Η σπατάλη τροφίμων είναι ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα της εποχής μας –όχι μόνο σε ανθρωπιστικό, αλλά και σε περιβαλλοντικό επίπεδο. Κι αυτό, γιατί όταν το φαγητό οδηγείται στη χωματερή κι αποσυντίθεται, εκπέμπει μεθάνιο – ένα αέριο του θερμοκηπίου πιο τοξικό και από το διοξείδιο του άνθρακα.

Αναγνωρίζοντας την ανάγκη για δράση, η ΑΒ Βασιλόπουλος με τα «Τρόφιμα Αγάπης» κάνει τη διαφορά. 

ΑΒ Βασιλόπουλος: Βρίσκεται στο πλευρό των συνανθρώπων μας, προσφέροντας «Τρόφιμα Αγάπης» Facebook Twitter
ΑΒ Βασιλόπουλος: Βρίσκεται στο πλευρό των συνανθρώπων μας, προσφέροντας «Τρόφιμα Αγάπης» Facebook Twitter

Το εγχείρημα ξεκίνησε το 1995, με την ίδρυση της Τράπεζας Τροφίμων από τον Γεράσιμο Βασιλόπουλο. Συλλέγονται προϊόντα από τις αποθήκες της εταιρείας, τα οποία βρίσκονται κοντά στην ημερομηνία λήξης τους αλλά είναι απόλυτα ασφαλή για κατανάλωση και, στη συνέχεια, δίνονται σε κοινωφελείς φορείς.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Βρίσκεται στο πλευρό των συνανθρώπων μας, προσφέροντας «Τρόφιμα Αγάπης» Facebook Twitter

Το 2013, η πρωτοβουλία προχώρησε ένα βήμα μπροστά. Με στόχο να βοηθήσει ακόμη περισσότερους συνανθρώπους μας, η ΑΒ Βασιλόπουλος επέκτεινε το πρόγραμμα στα καταστήματα. Σε συνεργασία με την οργάνωση «Μπορούμε», λοιπόν, άρχισε να διαθέτει κοντόληκτα τρόφιμα σε ακόμη περισσότερους τοπικούς φορείς. Και κάπως έτσι, ξεκίνησε το ταξίδι ενός από τα πιο καινοτόμα προγράμματα της ΑΒ και το πρώτο οργανωμένο πρόγραμμα δωρεάς τροφίμων στην Ελλάδα, όπου διατίθενται και φρέσκα είδη.

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, προσφέρονται βασικά προϊόντα διατροφής όπως ψωμί, μακαρόνια, ρύζι, δημητριακά, συσκευασμένα αυγά, καθώς και προϊόντα συντήρησης και κατάψυξης, όπως φρέσκα φρούτα και λαχανικά, συσκευασμένο κρέας, γαλακτοκομικά προϊόντα και χυμοί. Επιπλέον, προσφέρονται και έτοιμα γεύματα.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Βρίσκεται στο πλευρό των συνανθρώπων μας, προσφέροντας «Τρόφιμα Αγάπης» Facebook Twitter
ΑΒ Βασιλόπουλος: Βρίσκεται στο πλευρό των συνανθρώπων μας, προσφέροντας «Τρόφιμα Αγάπης» Facebook Twitter

Ας δούμε τα οφέλη του προγράμματος «Τρόφιμα Αγάπης» σε αριθμούς. 

•    Μέσα από το πρόγραμμα, για το 2022, έχουν ήδη δοθεί πάνω από 7,9 εκατομμύρια γεύματα σε συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.
•    Από την έναρξη του προγράμματος, έχουν διατεθεί τρόφιμα αξίας άνω των 16 εκατομμυρίων ευρώ.
•    Το πρόγραμμα στηρίζει πάνω από 123.000 συνανθρώπους μας από 250 φορείς, καλύπτοντας έως και το 90% των αναγκών σίτισης των φορέων συνεργασίας.

Σημαντικά, επίσης, είναι τα περιβαλλοντικά οφέλη του προγράμματος, καθώς αυτά τα τρόφιμα θα κατέληγαν στα απορρίμματα, αυξάνοντας επιβλαβείς ουσίες για το περιβάλλον, ανάμεσά τους και το διοξείδιο του άνθρακα (CO2).

ΑΒ Βασιλόπουλος: Βρίσκεται στο πλευρό των συνανθρώπων μας, προσφέροντας «Τρόφιμα Αγάπης» Facebook Twitter

Με τα «Τρόφιμα Αγάπης», η ΑΒ Βασιλόπουλος σώζει τόνους τροφίμων – απολύτως ασφαλών για κατανάλωση, μάλιστα - που θα κατέληγαν σε κάδους, ενώ βοηθά τόσο το περιβάλλον όσο και τους συνανθρώπους μας. Και κάπως έτσι, βάζει το λιθαράκι της για ένα βιώσιμο μέλλον για όλους.

Ανακαλύψτε περισσότερα για το πρόγραμμα εδώ.

Good Living
0

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

«A Complete Unknown»: O Μπομπ Ντίλαν ως σύμβολο αλλαγής

«A Complete Unknown»: O Μπομπ Ντίλαν ως σύμβολο αλλαγής

Το μουσικό biopic της Searchlight Pictures, τώρα διαθέσιμο αποκλειστικά στο Disney+, στήνει μια συναρπαστική κινηματογραφική «συναυλία» γύρω από την κοινωνικοπολιτικά ταραχώδη περίοδο που ο Ντίλαν έκανε τη μετάβαση από αναλογικό σε ηλεκτρικό ήχο.
GOOD LIVING

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ