Τι τρώνε στο Facebook;

Facebook Twitter
1

 

Το δωρεάν φαγητό για τους υπαλλήλους της Facebook είναι γνωστό θέμα, αλλά τι τρώνε;

O σεφ στο εστιατόριο των κεντρικών γραφείων στο Palo Alto ήταν sous chef στη Google, (πριν από αυτό ήταν ο σεφ του Café de la Presse του San Francisc), ο οποίος φεύγοντας πήρε μαζί του άλλους έξι sous chef. Και στις δύο περιπτώσεις ήταν υπεύθυνος για το σχεδιασμό του μενού. H ποιότητα είναι πολύ υψηλή και ανταγωνίζεται τα καλά εστιατόρια της περιοχής. Οι συνεντεύξεις των υποψήφιων εργαζομένων γίνονται στο μεσημεριανό φαγητό γιατί η εταιρία ξέρει ότι αυτό είναι ένα από τα πολύ βασικά τους χαρτιά προκειμένου να δελεάσουν τους καλύτερους.

 

Ποτέ δεν σερβίρεται ακριβώς το ίδιο μενού. Το φαγητό είναι σχεδιασμένο γύρω από παγκόσμια θέματα και δεν αλλάζει μόνο καθημερινά, αλλά και στη διάρκεια της ημέρας. Δεν υπάρχουν πλαστικά και χάρτινα πιάτα και ποτήρια. Κάθε μέρα σερβίρονται 2.300 γεύματα για 800 ανθρώπους σε εφτά καφετέριες και εστιατόρια. Εκτός από πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό, προσφέρονται σνακ χωρίς περιορισμό. Στις τουαλέτες υπάρχουν οδοντόβουρτσες και οδοντόπαστες και οι υπάλληλοι μπορούν να φέρουν και τους φίλους τους για φαγητό.

Το απόγευμα κάθε Παρασκευής υπάρχει happy hour με καρσί και μπίρα. Τις Πέμπτες συνεχίζεται μια παράδοση με νάτσος, η οποία ξεκίνησε από τους πρώτους υπαλλήλους του Facebook, μόνο που τότε ήταν απλώς νάτσος με τυρί. Τώρα είναι με κρέας, ή υποκατάστατα κρέατος, με φρέσκιες σάλτσες και γουακαμόλε.

Μεταξύ των δημοφιλών πιάτων είναι γαρίδες με μέλι και καρύδια, ινδικό κοτόπουλο με βούτυρο, μπουρίτος και σούσι. Ο Desimone λέει ότι οι υπάλληλοι του Facebook είναι πιο περιπετειώδεις από αυτούς της Google, και έχει καταφέρει να τους πείσει να φάνε αλιγάτορα και αγριογούρουνο. Επίσης, είναι πολύ τακτικοί: καθαρίζουν και μαζεύουν μόνοι τους την καφετέρια, χωρίς να παρατάνε ούτε μία χαρτοπετσέτα.

Και τέλος, υπάρχουν και τα βραβεία. Μερικοί τυχεροί κερδίζουν εξειδικευμένο γεύμα για δέκα άτομα. Ο τυχερός παίρνει αρχικά μια κάρτα και μπαλόνια, μετά λέει στον σεφ τι του αρέσει και τι όχι και μετά μαζί με άλλους εννιά απολαμβάνει ένα βραδινό με λινά τραπεζομάντηλα, καλά σερβίτσια, σερβιτόρους, ακόμα και amuse bouches.

Γεύση
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το αρμενοβίλ της Θεσσαλονίκης είναι σοκ!

Οι γαστρονομικές απογνώσεις του Κυρίου Ρεμί / Το αρμενοβίλ της Θεσσαλονίκης είναι σοκ!

Ο κύριος Ρεμί πιστεύει ότι τα τρίγωνα Πανοράματος είναι καλά μόνο για να βγάζεις φωτογραφίες. Σε κάθε περίπτωση, προτιμάει να δοκιμάζει φαγητά παρά να βλέπει ταινίες – εξαίρεση έκανε μόνο για την καινούργια ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ.
ΡΕΜΙ
Pfalz: Η νέα δύναμη του Riesling και του Pinot Noir, που «ταράζει» την Ευρώπη

Το κρασί με απλά λόγια / Εξαιρετικά Riesling. Δυνατά Pinot Noir. Πώς το Pfalz έκανε τη Γερμανία σοβαρό παίκτη στο κρασί

Στο νέο επεισόδιο της σειράς «Το κρασί με απλά λόγια» η Υρώ Κολιακουδάκη DipWSET και ο Παναγιώτης Ορφανίδης μας ταξιδεύουν στο Pfalz, τη μεγαλύτερη οινοπαραγωγική περιοχή Riesling στον κόσμο, μέσα από τις φωνές τεσσάρων κορυφαίων προσωπικοτήτων του γερμανικού κρασιού: της Caro Maurer MW, του Frank John, του Dominik Sona και του Nicola Libeli.
ΥΡΩ ΚΟΛΙΑΚΟΥΔΑΚΗ - ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ
Όχι άλλη σφυρίδα!

Οι γαστρονομικές απογνώσεις του Κυρίου Ρεμί / Όχι άλλη σφυρίδα στο Προεδρικό Μέγαρο!

Ο κύριος Ρεμί βαρέθηκε τα αποδομημένα, παράτολμα και ανέμπνευστα πιάτα - κάνε μια σωστή «ιεροσυλία», αλλιώς μείνε στα απλά. Στην τελική, προτιμά μια βραδιά στην παραλιακή, με πίτσα, μπίρα και Χούλιο Ιγκλέσιας.
ΡΕΜΙ
«Τριλέτσε, κουλάτς, μπομπόνες»: Η Αναστασία έκανε τα αλβανικά γλυκά viral

Γεύση / «Τριλέτσε, κουλάτς, μπομπόνες»: Η Αναστασία έκανε τα αλβανικά γλυκά viral

Τα βίντεό της κάνουν εκατοντάδες χιλιάδες προβολές στο TikTok και μας δείχνουν τι χάναμε τόσο καιρό που αγνοούσαμε κλασικά γλυκά της γειτονικής μας χώρας. Η ίδια, βέβαια, πιστεύει ότι τα φτιάχνει καλύτερα.
ΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΔΑΣ
«Χίλιες φορές μακαρόνια παρά σπανακόρυζο»

Οι γαστρονομικές απογνώσεις του Κυρίου Ρεμί / «Χίλιες φορές μακαρόνια παρά σπανακόρυζο»

Ο Κύριος Ρεμί στοχάζεται πάνω στα όρια της κριτικής εστιατορίων, μαγειρεύει τέσσερις παστιτσάδες μέσα στην εβδομάδα και δεν έχει κάτι προσωπικό με το σπανακόρυζο. Απλώς δεν είναι μακαρονάδα!
ΡΕΜΙ
«Όταν παραγγέλνεις delivery μαναβική, θα σου φέρουν ό,τι πιο άγουρο υπάρχει»

Οι γαστρονομικές απογνώσεις του Κυρίου Ρεμί / «Όταν παραγγέλνεις delivery μαναβική, θα σου φέρουν ό,τι πιο άγουρο υπάρχει»

Ο κύριος Ρεμί τρώει σπίτι του πιο συχνά απ' ότι νομίζεις, προτείνει να παίρνεις καλύτερες φακές και λέει αυτό που ξέρουμε όλοι και δεν λέμε για το delivery.
ΡΕΜΙ
Από τη Νεμέα στην Καλιφόρνια: Ο Άρης Τσέλεπος ταξιδεύει στην καρδιά του αμερικανικού κρασιού

Το κρασί με απλά λόγια / Από τη Νεμέα στην Καλιφόρνια: Ο Άρης Τσέλεπος ταξιδεύει στην καρδιά του αμερικανικού κρασιού

Ο χαρισματικός οινοποιός Άρης Τσέλεπος μεταφέρει την Υρώ Κολιακουδάκη-Dip WSET και τον Παναγιώτη Ορφανίδη στη Napa Valley και στα αμπέλια της Καλιφόρνιας μέσα από μια συναρπαστική συζήτηση για το κρασί και τα μαθήματα που μπορεί να αντλήσει η Ελλάδα από μια από τις πιο εμβληματικές οινοπαραγωγικές περιοχές του κόσμου.
ΥΡΩ ΚΟΛΙΑΚΟΥΔΑΚΗ & ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ
Θύμηση, μια νέα κρεμερία στο Παγκράτι

Γεύση / Θύμηση: Ο Νίκος και ο πατέρας του έφεραν ξανά το γαλακτοπωλείο στο Παγκράτι

Παίρνει στοιχεία από τα παλιά γαλακτοπωλεία αλλά δεν στέκεται εκεί. Προσθέτει γλυκά –λευκά, όπως αυτά που του αρέσουν– και πίτες. Αυτή η κρεμερία είναι μία από τις καλύτερες ιδέες που έχουμε δει στο χώρο της ζαχαροπλαστικής φέτος.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Τα σαλιγκάρια και ένα λάθος αιώνων που οφείλει να διορθωθεί

Nothing Days / Τα σαλιγκάρια και ένα λάθος αιώνων που οφείλει να διορθωθεί

Από την πιο αρχαία καλλιέργεια στην ιστορία μέχρι τις γκουρμέ, ακριβές εκδοχές τους, τα σαλιγκάρια κατέληξαν από βασική τροφή να γίνουν υποτιμημένη και σπάνια, και η αφορμή για τοξικά σχόλια στα social media.
M. HULOT
Οι γεύσεις του καλοκαιριού που φυλάξαμε για το χειμώνα

Γεύση / Φρυγανισμένα, λιόκαφτα, παστά, ξιδάτα: Έτσι μένει η γεύση του καλοκαιριού

Η τέχνη της συντήρησης των τροφών πάει χιλιάδες χρόνια πίσω και έχει ακόμα λόγο ύπαρξης γιατί μεταμορφώνει τα υλικά σε κάτι άλλο. Και αυτό το «άλλο» έχει γαστρονομική και συναισθηματική αξία.
ΝΙΚΟΣ Γ. ΜΑΣΤΡΟΠΑΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια
Δεν καταλαβαίνω το επιχείρημα "στην Ελλάδα δλδ είναι καλύτερα?" ή "όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια" που προτάσσουν κάποιοι σε όσους είναι (πραγματικά) κριτικοί απέναντι σε αυτό το μοντέλο εργασιακού χώρου. Αυτή η λογική είναι τελείως μίζερη. Πολύ ωραίες οι παροχές και κανείς δε λέει όχι. Και εμείς στο γραφείο έχουμε λιχουδιές, δωρεάν καφέδες κλπ. Πολύ φοβάμαι όμως οτι οι παροχές που έχεις σε αυτές τις μεγάλες εταιρίες δεν έρχονται "δωρεάν". Προφανώς και η λογική είναι να περνάς όλο και περισσότερες ώρες στη δουλειά. Ά και ένα πολύ ενδιαφέρον quora:http://www.quora.com/Working-at-Google-1/Whats-the-worst-part-about-working-at-Google