Ποιος φιλάει ωραία στην Αθήνα;

ΕΠΕΞ Ποιος φιλάει ωραία στην Αθήνα; Facebook Twitter
Ποιος φιλάει ωραία στην Αθήνα, όσο εσύ φιλάς τον εαυτό σου στα χείλη των άλλων; Εικονογράφηση: bianka/ LIFO
0


«ΦΙΛΑΣ ΚΑΛΑ, ΦΙΛΑΣ βαθιά, φιλάς και περιστρέφεις τη γλώσσα κυκλικά από αριστερά προς τα δεξιά και μετά από δεξιά προς τα αριστερά. Φιλάς και δεν σφίγγεις τα χείλη σου, εκτός αν υπάρχει σοβαρός λόγος. Φιλάς και λαχανιάζεις. Φιλάς έναν μπάφο, τον φιλάω κι εγώ. Φιλάς το καλαμάκι του φρέντο εσπρέσο. Φιλάς τον καθρέφτη σου. Φιλάς εμένα. Φιλάς και ξαναφιλάς και όσο φιλάς άλλο τόσο φιλιέσαι.

Δαγκώνεις και ρουφάς και τσιμπάς και ρωτάς αν φιλάς ωραία. Ρωτάς σαδιστικά αν κάνεις ωραίες πιπίλες, αλλά δεν ιδρώνω με αυτά, ματάκια μου γλυκά. Όχι μόνο γιατί δεν με νοιάζει αν θα τις δουν οι άλλοι αλλά γιατί έχω πάντα κονσίλερ στην τσάντα μου. Κι αν είναι να παρεξηγηθείς που θα τις σβήσω, θα βγάλω μια σέλφι και θα σου τη στείλω να την έχεις ενθύμιο στα ταξίδια σου.

Με φιλάς μπροστά στην πρώην σου και η πρώην σου νιώθει άβολα και κάποτε θα φιλήσεις κάποια άλλη κι εγώ θα είμαι η πρώην σου στη θέση της πρώην σου και θα νιώσω περίεργα γιατί ανάμεσά μας θα είναι κι ένας πρώην σου. Εν τω μεταξύ, εγώ δεν νιώθω καθόλου “πρώην” σου. Αλλά κάπως πρέπει να περιγράψουμε αυτή την καραμπόλα μεταξύ μας και η λέξη “πρώην” είναι λέξη “ομπρέλα” για πολλά λάθη.

«Mου είναι άβολο να είμαστε παρεάκι με τις πρώην σου και τους πρώην σου. Έχω πολύ υψηλά κριτήρια για έναν άνθρωπο που τον έχω ταΐσει στο στόμα, που τον έχω ξυπνήσει με τραγούδια, που του έχω σημαδέψει το στέρνο με τα νύχια μου».

Ναι, ξέρω, δεν το περίμενες από μένα να είμαι τόσο συντηρητική, μάλλον περίμενες ότι θα τους έχω πάρει όλους πριν από σένα. Είμαι η αγαπημένη σας μιλένιαλ πορνοστάρ. Παρ’ ολα αυτά, μου είναι άβολο να είμαστε παρεάκι με τις πρώην σου και τους πρώην σου. Έχω πολύ υψηλά κριτήρια για έναν άνθρωπο που τον έχω ταΐσει στο στόμα, που τον έχω ξυπνήσει με τραγούδια, που του έχω σημαδέψει το στέρνο με τα νύχια μου.

Συγχωρέστε με για την απουσία μου, έτσι κι αλλιώς θα σας ήταν αφόρητη η παρουσία μου. Ποιος φιλάει ωραία στην Αθήνα, όσο εσύ φιλάς τον εαυτό σου στα χείλη των άλλων;»

Κάπως έτσι πέρασα την Κυριακή μου, προσπαθώντας να γράψω το κείμενο που θα διαβάσω την ημέρα της κηδείας σου. Δεν κατάφερα να το ολοκληρώσω. Βαριόμουν τόσο πολύ που σκέφτηκα να «κατεβάσω» Τinder και Grindr και να ξεκινήσω μια λαμπρή σταδιοδρομία στον χώρο των dating apps. Να μπω στο 2025 με ψηλοτάκουνα, στράπλες δερματίνη, διχτυωτό καλσόν και ένα βαρύ chain στον λαιμό.

Αργά το βράδυ με πήρε τηλέφωνο ο Μ. από τις Βρυξέλλες, αγχωμένος για τα επαγγελματικά του. και με παρακάλεσε να του ρίξω έναν Κέλτικο Σταυρό. Δεν προλάβαινα να ρωτήσω τις δασκάλες μου αν πιάνουν τα ταρό από το WhatsΑpp και δεν ήθελα να του χαλάσω το χατίρι. Επί τη ευκαιρία, έριξα κι έναν Κέλτικο Σταυρό για σένα και επιβεβαίωσα γιατί δεν θέλω άλλα ντράβαλα μαζί σου. Τρεις βότκες μετά, το τρέμουλο στα χέρια μου είχε σταματήσει και η λίστα της Βίκυς είχε εξαντληθεί, την είχε αντικαταστήσει η λίστα του Στόλεν.

«Έτσι κι αλλιώς πεσμένος μια ζωή στο πάτωμα*». Από τα ηχεία ακούω την περιγραφή του πυρήνα της ύπαρξής σου.

«Το πιο μολυσμένο ψάρι στο ενυδρείο Δευτέρα σ’ αγαπάει, την Τρίτη λέει αντίο**».

Και μάλλον γι’ αυτό κέρδισες μια γκαρσονιέρα στον ουρανοξύστη που διαθέτω μέσα στο μυαλό μου για να κατοικούν όλα τα αγόρια που κάποτε μου έκλεψαν την καρδιά για να παίξουν «πεναλτάκια» ή να την κρεμάσουν σαν σάκο του μποξ. Σας κλείδωσα μέσα, εύχομαι καλή διασκέδαση.

Τελικά προτίμησα να βγω μια βόλτα και να κάνω αυτό που ξέρω να κάνω περπατώντας στην Αθήνα. Να εξημερώνω κροκόδειλους και δράκους. Ξέρω ότι η παρουσία μου ενοχλεί την παρέα σου, την οικογένειά σου και τη γειτονιά σου γιατί το glow effect που εκπέμπω οφείλεται στο good dick σου και είναι εκτυφλωτικό και μόνιμο. Και απόψε θα σπάσω όλες αυτές τις πόρτες για να ξανασυναντηθούμε. Στην «ανδρική», στη «γυναικεία» ή στην «άλλη».


* Βίκυ Μοσχολιού – «Έτσι κι αλλιώς». Μουσική: Σ. Κραουνάκης, στίχοι: Κ. Τριπολίτης
** Στόλεν – «Άβυσσος» (feat. Troubles). Prod. by Stolen Mic., στίχοι: Troubles, Στόλεν 

To άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Οπτική Γωνία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πεθαίνοντας ως δημοσιογράφος στη Γάζα

Ακροβατώντας / Πόσο αξίζει η ζωή ενός Παλαιστίνιου δημοσιογράφου στη Γάζα;

Σίγουρα όχι όσο ενός που προέρχεται από τη Δύση, τουλάχιστον για τον ισραηλινό στρατό. Γιατί ο δυτικός κόσμος σίγουρα θα αντιδρούσε με μεγαλύτερη ένταση αν οι δημοσιογράφοι που έχασαν τη ζωή τους είχαν άλλες εθνικότητες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Εξάρθρωση της «μαφίας της Κρήτης» σε μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της ΕΛ.ΑΣ.

Ρεπορτάζ / Εξάρθρωση της «μαφίας της Κρήτης» σε μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της ΕΛ.ΑΣ.

Διακίνηση ναρκωτικών και όπλων, εκβιασμοί και αμφιλεγόμενες συναλλαγές ακινήτων/φιλέτων της μοναστηριακής περιουσίας περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, η δικογραφία που έφερε στη Δικαιοσύνη το κύκλωμα το οποίο δρούσε με επίκεντρο τα Χανιά.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Απειλείται η Ευρώπη από μια νέα οικονομική κρίση;

Οπτική Γωνία / Θ' αντέξει η Ευρώπη την επερχόμενη κρίση στη Γαλλία;

Η Γαλλία, η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία της Ε.Ε., αντιμετωπίζει πολιτική αστάθεια και το ενδεχόμενο οικονομικού εκτροχιασμού. Γιατί υπάρχει φόβος για ντόμινο στις αγορές; Μιλά στη LiFO ο καθηγητής Χρηματοοικονομικών στο University of Liverpool Κώστας Μήλας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Κι ύστερα γίναμε ωραία φωτογραφία…» που τη ζωντάνεψε το AI / Ποιος θα ήθελε να δει τους νεκρούς του να «ζωντανεύουν»; / AI, η αθανασία σού πάει πολύ / Ο θάνατος στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης 

Οπτική Γωνία / Ποιος θα ήθελε να δει τους νεκρούς του να «ζωντανεύουν»;

Οι φωτογραφίες νεκρών αγαπημένων μας αποκτούν «ζωή» μέσω εφαρμογών AI. Πώς αλλάζει η Τεχνητή Νοημοσύνη τον τρόπο που βλέπουμε τον θάνατο σήμερα και ποια διλήμματα και φιλοσοφικά ερωτήματα θέτει;
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
Οι διακοπές που δεν κάναμε φέτος

Ρεπορτάζ / Οι διακοπές που δεν κάναμε φέτος

Με τους μισθούς καθηλωμένους και τα κόστη των διακοπών να έχουν ξεφύγει, οι μεγάλες καλοκαιρινές εξορμήσεις που συνηθίζαμε μέχρι πρόσφατα, κατέληξαν σε «long weekends» για πολλούς, ενώ για άλλους ούτε καν αυτό δεν είναι πια επιλογή.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Βέτο τριών υπουργείων για τη Βασιλίσσης Όλγας – Αμετακίνητος ο Χάρης Δούκας

Αθήνα / Βέτο τριών υπουργείων για τη Βασιλίσσης Όλγας – Αμετακίνητος ο Χάρης Δούκας

Σε τροχιά μετωπικής σύγκρουσης μεταξύ κεντρικής διοίκησης και Δήμου Αθηναίων βρίσκεται πλέον το θέμα της λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, μετά την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου να προχωρήσει, κατά πλειοψηφία, στην επαναφορά της κυκλοφορίας οχημάτων και στη μετατροπή της σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Η Νέα Δημοκρατία και οι δύο επιστροφές που θέλει

Ρεπορτάζ / Η Νέα Δημοκρατία και οι δύο επιστροφές που θέλει

Κάποιοι ελπίζουν στην επιστροφή του Αλέξη Τσίπρα και άλλοι ζητάνε την επιστροφή του Γρηγόρη Δημητριάδη. Οι πληροφορίες της LiFO επιβεβαιώνουν τις συζητήσεις για την επιστροφή του Δημητριάδη, αλλά στο κόμμα και όχι στο Μαξίμου.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Μετανάστες, ΜΚΟ και δικαιώματα στο στόχαστρο – η κυβέρνηση νομοθετεί τον αποκλεισμό

Οπτική Γωνία / Μετανάστες, ΜΚΟ και δικαιώματα στο στόχαστρο – η κυβέρνηση νομοθετεί τον αποκλεισμό

Η κυβέρνηση σκληραίνει ακόμα περισσότερο την αντιμεταναστευτική της πολιτική, στοχοποιώντας επιπλέον ξανά τις ΜΚΟ, ευτυχώς όμως όχι χωρίς «αντίλογο», παρά την απουσία ικανής αντιπολίτευσης και σε αυτό το πεδίο. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Με απειλούν από τις ΗΠΑ επειδή λέω “Free Palestine”»

Οπτική Γωνία / «Δέχομαι απειλές από τις ΗΠΑ επειδή λέω “Free Palestine”»

Η Ιωάννα Αλυγιζάκη μιλά για το γράμμα που έλαβε στο μαγαζί της στα Χανιά ενώ ο πρώην πρόεδρος της Ισραηλιτικής Κοινότητας Αθηνών Μίνος Μωυσής σχολιάζει τις συνέπειες του περιστατικού και περιγράφει την ανησυχία του για τη μισαλλοδοξία στην Ελλάδα. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δυο καράβια των παιδικών χρόνων

Οπτική Γωνία / Η αριστοκρατική Μαριλένα και η τραχιά Μυρτιδιώτισσα όργωσαν τις ελληνικές θάλασσες, αφήνοντας το στίγμα τους

Βίος και πολιτεία δυο καραβιών που έγραψαν τη δική τους ξεχωριστή ιστορία στα όχι άγνωστα αλλά και όχι πάντοτε ήρεμα νερά της Ελλάδας.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
«Η μόνη καλλιέργεια που σώθηκε είναι της καταναλωτικής πλάνης»

Ρεπορτάζ / «Η μόνη καλλιέργεια που σώθηκε είναι της καταναλωτικής πλάνης»

Ο συγγραφέας Γιάννης Μακριδάκης, που ζει στη Χίο και καλλιεργεί εκεί ο ίδιος τη δική του γη, περιγράφει στη LiFo την καθημερινότητα, που έχει αλλάξει ριζικά μετά τις φωτιές, και την προσπάθεια των κατοίκων να σταθούν ξανά στα πόδια τους.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ