The Brothers Sun: Γέλιο, βία, οικογένεια

The Brothers Sun: Γέλιο, βία, οικογένεια Facebook Twitter
Οι Σαν δεν είναι μια τυπική οικογένεια αλλά και η Μισέλ Γέο στον ρόλο της Αϊλίν Σαν δεν είναι μια τυπική μαμά. Φωτ.: Michael Desmond/Netflix
0

ΥΠΟ ΜΙΑ ΕΝΝΟΙΑ, το The Brothers Sun είναι η ιδανική Netflix σειρά. Λιγότερο ξύπνιο και ψαγμένο από το περσινό Beef αλλά σαφώς ανώτερο από τις περισσότερες σειρές που αποτελούν γέννημα-θρέμμα της πλατφόρμας, επιτυχημένες και μη.

Αν αναλογιστούμε επίσης ότι το Netflix ήταν εκείνο που θεσμοθέτησε το binge, κυκλοφορώντας ολόκληρους κύκλους σειρών σε μία δόση (την αρχή είχε κάνει το House of Cards), αυτή εδώ η σειρά είναι ό,τι πρέπει για βουλιμική κατανάλωση, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να σου κάτσει στο στομάχι.

Η αλήθεια είναι ότι την ξεχειλώνει κάπως την αφήγηση στην πορεία και ιδανικά θα μπορούσε ίσως να συμπυκνωθεί στα μισά επεισόδια –τέσσερα δηλαδή αντί για οκτώ– ή αυτά να είχαν τη μισή (ημίωρη δηλαδή) διάρκεια, φορμάτ που μάλλον ταιριάζει στο ύφος μιας σειράς που παρά τις σκηνές δράσης, βίας και μπαλέτου πολεμικών τεχνών που διανθίζουν κάθε επεισόδιο, ανήκει περισσότερο στην ανάλαφρη κομεντί παρά στο βαρύγδουπο δράμα.

Η σπουδαία ηθοποιός δεν υποδύεται απλά αιχμηρούς μητρικούς ρόλους, όπως πρόσφατα στο Crazy Rich Asians και βέβαια στο Everything Everywhere All at Once («Τα πάντα όλα») που της χάρισε και το Όσκαρ, είναι σα να εφευρίσκει κάθε φορά τη μητριαρχική φιγούρα από την αρχή.

Και βέβαια, διαθέτει το ερμηνευτικό υπερόπλο (κυριολεκτικά) που λέγεται Μισέλ Γέο στο ρόλο της υπερ-μαμάς δύο εντελώς διαφορετικών γιων που πρέπει όμως να επανασυνδεθούν και να συνυπάρξουν για το καλό της οικογένειας. Της οικογένειας Σαν, εν προκειμένω, που μόνο τυπική δεν είναι.

Μετά το χτύπημα στον πατέρα του, ο οποίος είναι ο αρχηγός μιας από τις παλιές Τριάδες –όπως λέγονται οι κινέζικες «μαφιόζικες» δυναστείες– ο Τσαρλς Σαν εγκαταλείπει εσπευσμένα την πρωτεύουσα της Ταϊβάν για το Λος Άντζελες, όπου ζει εδώ και δεκαπέντε χρόνια η μητέρα του μαζί με τον μικρότερο αδελφό του, τον Μπρους, ο οποίος δεν έχει ιδέα για την καταγωγή του αφού φυγαδεύτηκε πολύ μικρός από την Ταϊπέι.

The Brothers Sun: Γέλιο, βία, οικογένεια Facebook Twitter
Η σειρά είναι ό,τι πρέπει για βουλιμική κατανάλωση, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να σου κάτσει στο στομάχι. Φωτ.: Michael Desmond/Netflix

Αντίθετα από τον αδελφό του που έχει εκπαιδευτεί ως φονική μηχανή –παρότι η αγαπημένη του ενασχόληση φαίνεται να είναι η παρασκευή γλυκών– ο Μπρους, φοιτητής ιατρικής που όμως ο καημός του είναι η σχολή αυτοσχεδιασμού όπου επίσης φοιτά κρυφά από τη μάνα του, είναι ντροπαλός, μαλθακός, γκαφατζής σπασίκλας. Όπως σε κάθε οικογένεια όμως, και οι δυο τους οφείλουν να κάνουν τις υπερβάσεις τους, πάντα υπό την εποπτεία της μαμάς.

Οι Σαν δεν είναι μια τυπική οικογένεια αλλά και η Μισέλ Γέο στο ρόλο της Αϊλίν Σαν δεν είναι μια τυπική μαμά. Η σπουδαία ηθοποιός δεν υποδύεται απλά αιχμηρούς μητρικούς ρόλους, όπως πρόσφατα στο Crazy Rich Asians και βέβαια στο Everything Everywhere All at Once («Τα πάντα όλα») που της χάρισε και το Όσκαρ, είναι σα να εφευρίσκει κάθε φορά τη μητριαρχική φιγούρα –ασιατική σε κάποια από τα χαρακτηριστικά της αλλά και εντελώς οικουμενική– από την αρχή.   

Η σειρά «The Brothers Sun» προβάλλεται στο Netflix.

Daily
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Carol & The End Of The World: Ένα γλυκό βαλς γύρω από το τέλος του κόσμου

Daily / Carol & The End Of The World: Ένα γλυκό βαλς γύρω από το τέλος του κόσμου

Τι θα έκανες αν ήξερες ότι ο κόσμος τελειώνει οριστικά και αμετάκλητα σε επτά μήνες; Η εξαιρετική ενήλικη σειρά κινουμένων σχεδίων του Netflix δίνει πειστικές απαντήσεις σε δύσκολα υπαρξιακά ερωτήματα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εμείς και οι «μουλάδες»

Daily / Εμείς και οι «μουλάδες»

Για μια χώρα που η Εκκλησία έχει τόση μεγάλη εξουσία (και τόσο αμύθητη περιουσία), που ισχύει σε μια ολόκληρη περιοχή της το άβατο για τις γυναίκες και που αρνείται σθεναρά τον διαχωρισμό κράτους-εκκλησίας, σαν πολύ έντονη άποψη δεν έχουμε για το Ιράν;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ύβρις πιο βαθιά κι από τον ωκεανό

Daily / Ύβρις πιο βαθιά κι από τον ωκεανό

Το νέο ντοκιμαντέρ του Netflix «Titan: The OceanGate Disaster» για τις συνθήκες που οδήγησαν στο μοιραίο, τελευταίο ταξίδι του υποβρύχιου σκάφους Titan με προορισμό το ναυάγιο του «Τιτανικού», λειτουργεί ως παραβολή για τις συνέπειες της ύβρεως και της απληστίας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ήταν «αλλιώς να είσαι ΑΕΚ» επειδή ήταν αλλιώς ο Δημήτρης Χατζηχρήστος 

Daily / Ήταν «αλλιώς να είσαι ΑΕΚ» επειδή ήταν αλλιώς ο Δημήτρης Χατζηχρήστος 

Ως προσωπικότητα, ως χαρακτήρας και ως φυσιογνωμία, ο «μεσσίας της Σκεπαστής» - κάπως έτσι τον θυμάμαι – ήταν κατά κοινή ομολογία μια ξεχωριστή και ρομαντική περίπτωση μέσα στον άγριο κόσμο του «οπαδικού κινήματος».  
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Περιμένοντας τον «τυφώνα» Κίμπερλι

Daily / Περιμένοντας τον «τυφώνα» Κίμπερλι

Μέχρι να επικυρωθεί και τυπικά ο διορισμός της και σε αναμονή του ερχομού της τον επόμενο μήνα, κυκλοφόρησε στα ελληνικά το βιβλίο της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ «Κέρδισε κάθε μάχη» του 2015, ένα υβρίδιο απομνημονευμάτων και εγχειριδίου αυτοβοήθειας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η δυστοπία μπορεί να είναι εξαιρετικά ψυχαγωγική

Daily / Murderbot: Η δυστοπία μπορεί να είναι εξαιρετικά ψυχαγωγική

Η σειρά του Apple TV+ με πρωταγωνιστή έναν απολαυστικό Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ λειτουργεί συγχρόνως ως περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας, ως κωμωδία καταστάσεων και ως μια σαρκαστική εξερεύνηση του τι ακριβώς σημαίνει ελεύθερη βούληση.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Είδα τον Διονύση κάποτε

Daily / Είδα τον Διονύση κάποτε

Το εξαιρετικά εμπνευσμένο φιλμ που είχε γυρίσει πριν από μισό αιώνα ο Λάκης Παπαστάθης για να συστήσει ή να υπενθυμίσει στο τηλεοπτικό κοινό τον Διονύση Σαββόπουλο, βρίσκεται πλέον διαθέσιμο στο Ertflix ως πολύτιμο κειμήλιο μιας μοναδικής και ανεπανάληπτης στιγμής.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τρολάροντας προς τον Ναζισμό 

Daily / Τρολάροντας προς τον ναζισμό 

Πριν από λίγες μέρες ο Kanye West κυκλοφόρησε ένα αγρίως προβοκατόρικο, ακόμα και για τα δικά του στάνταρ, τραγούδι που λέγεται «Heil Hitler» και καταλήγει με έναν προεκλογικό λόγο του Φίρερ από το –προφανώς όχι και τόσο μακρινό– 1936. 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ