Unesco: Οι δολοφονίες δημοσιογράφων αυξήθηκαν κατά 50% το 2022

Unesco: Οι δολοφονίες δημοσιογράφων αυξήθηκαν κατά 50% το 2022 Facebook Twitter
Φωτ.: Pixabay.
0

Οι δολοφονίες δημοσιογράφων αυξήθηκαν κατά 50% το 2022, καθώς 86 σκοτώθηκαν πέρυσι σε όλο τον κόσμο, περίπου «ένας κάθε τέσσερις ημέρες», όπως ανακοίνωσε σήμερα η Unesco.

Η οργάνωση αυτή του ΟΗΕ που εδρεύει στο Παρίσι έκανε λόγο για «αντιστροφή της θετικής τάσης» των τελευταίων ετών, όταν οι δολοφονίες μειώθηκαν κατά μέσο όρο σε 58 μεταξύ του 2019 και του 2021, συγκριτικά με 99 το 2018.

«Η σημαντική αύξηση στον αριθμό των δημοσιογράφων που σκοτώθηκαν το 2022 είναι ανησυχητική», δήλωσε η γενική διευθύντρια της Unesco Οντρέ Αζουλέ. «Οι αρχές πρέπει να διπλασιάσουν τις προσπάθειες για να δώσουν τέλος σε αυτά τα εγκλήματα και να διασφαλίσουν ότι οι δράστες τους καταδικάζονται».

Από τους 86 δημοσιογράφους που χάθηκαν πέρυσι, συγκριτικά με 55 το 2021, οι 19 ήταν στο Μεξικό, οι 10 στην Ουκρανία και οι 9 στην Αιτή, οι τρεις χώρες με τους περισσότερους θανάτους για αυτό το επάγγελμα, σύμφωνα με την Unesco.

Περίπου οι μισοί εξ αυτών «δεν σκοτώθηκαν ενώ εκτελούσαν τα καθήκοντά τους: βρίσκονται σε ταξίδι, στην κατοικία τους, σε χώρους στάθμευσης ή σε άλλους δημόσιους χώρους όταν έγιναν στόχος», σύμφωνα με την ανακοίνωση του οργανισμού.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ