Τι έψαξε περισσότερο ο πλανήτης στο Google το 2018

Τι έψαξε περισσότερο ο πλανήτης στο Google το 2018 Facebook Twitter
0

Την ετήσια λίστα «Year in Search» δημοσίευσε η Google και περιλαμβάνει τις δημοφιλέστερες αναζητήσεις των χρηστών για το 2018, αποκαλύπτοντας τα πρόσωπα και τα γεγονότα που έψαξαν περισσότερο στο ίντερνετ. 

Για να καθορίσει τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις, η Google εξέτασε τα τρισεκατομμύρια των αναζητήσεων, φίλτραρε τα ανεπιθύμητα και επαναλαμβανόμενα μηνύματα και ταυτοποίησε τις αναζητήσεις που είχαν την υψηλότερη επισκεψιμότητα σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Αν το 2018 χαρακτηρίστηκε από κάτι, αυτό ήταν οι αναπάντεχοι θάνατοι πολλών διασήμων, ανάμεσά τους εκείνος του DJ Avicii, του θρύλου των κόμικ Σταν Λι, του σεφ Άντονι Μπουρντέν, αλλά και του κορυφαίου επιστήμονα Στίβεν Χόκινγκ. 

Οι κορυφαίες αναζητήσεις στον κόσμο


1) World Cup

2) Avicii

3) Mac Miller

4) Stan Lee

5) Black Panther

6) Meghan Markle

7) Anthony Bourdain

8) XXXTentacion

9) Stephen Hawking

10) Kate Spade

Τι έψαξε περισσότερο ο πλανήτης στο Google το 2018 Facebook Twitter

Στις κορυφαίες αναζητήσεις γενικά βρίσκεται το Παγκόσμιο Κύπελλο στη Ρωσία, ενώ έντονο ενδιαφέρον έδειξαν οι χρήστες και για άλλα γεγονότα, άλλοτε αρνητικά όπως οι τυφώνες Florence και Michael, άλλοτε θετικά όπως ο βασιλικός γάμος των πρίγκιπα Χάρι και Μέγκαν Μαρκλ.

Οι κορυφαίες αναζητήσεις στις παγκόσμιες ειδήσεις

1) World Cup

2) Hurricane Florence

3) Mega Millions Result

4) Royal Wedding

5) Election Results

6) Hurricane Michael

7) Kavanaugh Confirmation

8) Florida Shooting

9) Greve dos caminhoneiros

10) Government Shutdown

Η νέα σύζυγος του πρίγκιπα Χάρι κυριαρχεί επίσης στη λίστα με τα άτομα που αναζήτησαν περισσότερο φέτος οι χρήστες, ενώ στην κατηγορία ηθοποιοί στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Σιλβέστερ Σταλόνε.

Τι έψαξε περισσότερο ο πλανήτης στο Google το 2018 Facebook Twitter

Οι κορυφαίες αναζητήσεις σε διασημότητες

1) Meghan Markle

2) Demi Lovato

3) Sylvester Stallone

4) Logan Paul

5) Khloe Kardashian

6) Jair Bolsonaro

7) Brett Kavanaugh

8) Hailey Baldwin

9) Stormy Daniels

10) Cardi B

Οι κορυφαίες αναζητήσεις σε ηθοποιούς

1) Sylvester Stallone

2) Logan Paul

3) Pete Davidson

4) Bill Cosby

5) Noah Centineo

6) Donald Glover

7) Allison Mack

8) Gary Oldman

9) सपना चौधरी

10) Roseanne Barr

Τι έψαξε περισσότερο ο πλανήτης στο Google το 2018 Facebook Twitter

Στην μουσική, εκείνη που συγκέντρωσε φέτος το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο Google παγκοσμίως είναι η Ντέμι Λοβάτο και στον αθλητισμό ο Τρίσταν Τόμσον.  

Οι κορυφαίες αναζητήσεις στη μουσική

 

1) Demi Lovato

2) Cardi B

3) Daniel Küblböck

4) Travis Scott

5) Rick Ross

6) 6ix9ine

7) 山口 達也

8) Childish Gambino

9) 吉澤 ひとみ

10) Nick Jonas

Οι κορυφαίες αναζητήσεις στον αθλητισμό

1) Tristan Thompson

2) Alexis Sánchez

3) Lindsey Vonn

4) Shaun White

5) Khabib Nurmagomedov

6) Kawhi Leonard

7) Naomi Osaka

8) Philippe Coutinho

9) Conor McGregor

10) Harry Kane

Τι έψαξε περισσότερο ο πλανήτης στο Google το 2018 Facebook Twitter

Τέλος, σχετικά με τηλεοπτικές εκπομπές και κινηματογραφικές ταινίες στην κορυφή της λίστας βρίσκονται αντίστοιχα το κινεζικό «Story of Yanxi Palace» και το «Black Panther». 

Οι κορυφαίες αναζητήσεις στον κινηματογράφο

1) Black Panther

2) Deadpool 2

3) Venom

4) Avengers: Infinity War

5) Bohemian Rhapsody

6) A Star Is Born

7) Incredibles 2

8) The Nun

9) A Quiet Place

10) Jurassic World: Fallen Kingdom

Οι κορυφαίες αναζητήσεις στην τηλεόραση

1) 延禧攻略

2) Altered Carbon

3) บุพเพสันนิวาส

4) मोटू पतलू

5) Roseanne

6) The Haunting of Hill House

7) Lost in Space

8) Grande Fratello

9) Segundo Sol

10) Bodyguard

 
Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM