Πατέρας ζητάει PowerPoint στους γιους του για να τους δίνει πιο πολύ χαρτζιλίκι

Πατέρας ζητάει PowerPoint στους γιους του για να τους δίνει πιο πολύ χαρτζιλίκι Facebook Twitter
0

Ένας πατέρας, που βάζει τους γιους του να κάνουν παρουσίαση PowerPoint όταν θέλουν περισσότερο χαρτζιλίκι, λέει ότι αυτό τους βοηθά να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση.

Ο Φιλ Τσίκεντεν, ο οποίος ζει κοντά στο Σάφολκ, σκέφτηκε την ιδέα όταν έμαθε ότι ο 15χρονος γιος του Τζόσουα δεν συμμετείχε στο μάθημα.

Πίστευε ότι δύο χρόνια εγκλεισμού είχαν επηρεάσει τις δεξιότητες ομιλίας του μεγαλύτερου παιδιού του, προσθέτοντας ότι το να μπορεί να εκφράζεται και να αλληλοεπιδρά με άλλους ήταν απαραίτητο.

Ο μικρότερος γιος του, ο 10χρονος Σαμ, άρχισε επίσης να κάνει παρουσίαση PowerPoint στους γονείς του, για να εξηγήσει γιατί θα έπρεπε να αποκτήσει νέο video game ή χρήματα για αντικείμενα εκτός του μηνιαίου χαρτζιλικιού του.

«Ήταν ένας πολύ καλός τρόπος να δοκιμάσουν τις δεξιότητές τους, να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους και να καλύψουν λίγο από το κενό λόγω lockdown, όταν έχασαν κάποιες από αυτές τις ευκαιρίες κοινωνικοποίησης», δήλωσε.

Πατέρας ζητάει PowerPoint στους γιους του για να τους δίνει πιο πολύ χαρτζιλίκι Facebook Twitter

Ως αποτέλεσμα, είπε ότι ο μεγαλύτερος γιος του, Τζόσουα είχε αυξήσει την αυτοπεποίθησή του, τόσο στην τάξη όσο και με τους φίλους του.

Ο Σαμ «είχε πάντα αυτοπεποίθηση όσον αφορά τους συνομηλίκους του, αλλά το έχει εξελίξει», λέει. «Είναι πολύ πιο εύγλωττος και χαρούμενος να συμμετέχει, οπότε είχε θετικό αντίκτυπο», πρόσθεσε.

Ο δημόσιος υπάλληλος, ο οποίος κάνει «πολλές» παρουσιάσεις για τη δουλειά του, δήλωσε ότι τα σχολεία θα πρέπει να κάνουν περισσότερα για την ανάπτυξη δεξιοτήτων δημόσιας ομιλίας.

Πατέρας ζητάει PowerPoint στους γιους του για να τους δίνει πιο πολύ χαρτζιλίκι Facebook Twitter

Πολλοί από τους νεότερους υπαλλήλους του, οι οποίοι ήταν τεχνικά ικανοί να χρησιμοποιούν το Powerpoint, δεν ήταν καθόλου εντυπωσιακοί, σύμφωνα με τον ίδιο.

«Τεχνικά μπορούν να φτιάξουν μερικές διαφάνειες, αλλά είναι διαφορετικό να στέκεσαι μπροστά σε ανθρώπους και να μεταφέρεις το θέμα σου με σαφήνεια και ευφράδεια», είπε.

«Αλλά το πιο σημαντικό είναι η αυτοπεποίθηση - το να μπορείς να σταθείς μπροστά σε μια ομάδα και να πεις τα δικά σου. Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό», τόνισε.

Ο Φιλ Τσίκεντεν σημειώνει ότι οι ανάγκες του χώρου εργασίας έχουν αλλάξει σημαντικά τα τελευταία 15 χρόνια, και ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια του Covid.

«Το να μπορείς να αλληλεπιδράσεις με κάποιον είναι κάτι που ένας υπολογιστής δεν θα μπορέσει ποτέ να κάνει», λέει.

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή για τις αντιεμβολιαστικές δηλώσεις Κένεντι μετά την ένοπλη επίθεση στην Ατλάντα

Διεθνή / Οργή για τις αντιεμβολιαστικές δηλώσεις Κένεντι μετά την ένοπλη επίθεση στην Ατλάντα

Οι υπάλληλοι του οργανισμού καταγγέλλουν ότι η μακροχρόνια ρητορική του Κένεντι κατά των εμβολίων, συμπεριλαμβανομένων αυτών για τον κορωνοϊό, έχει τροφοδοτήσει το κλίμα εχθρότητας απέναντι στη δημόσια υγεία
LIFO NEWSROOM
Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και κυβέρνηση Τραμπ προς διακανονισμό $500 εκατ. και αποκατάσταση ομοσπονδιακής χρηματοδότησης

Διεθνή / Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και κυβέρνηση Τραμπ προς διακανονισμό $500 εκατ. και αποκατάσταση ομοσπονδιακής χρηματοδότησης

Το πανεπιστήμιο Χάρβαρντ συμφωνεί να ξοδέψει $500 εκατ. σε εκπαιδευτικά προγράμματα για να αποκαταστήσει δισεκατομμύρια δολάρια ομοσπονδιακής χρηματοδότησης, κλείνοντας μήνες αντιπαράθεσης με τη διακυβέρνηση Τραμπ
LIFO NEWSROOM
Από «πασιφίστρια» η Ιαπωνία γίνεται μεγάλος εξαγωγέας όπλων με την επιλογή της Mitsubishi για φρεγάτες

Διεθνή / Ιαπωνία: Από ειρηνευτική δύναμη γίνεται μεγάλος εξαγωγέας όπλων με την επιλογή της Mitsubishi για φρεγάτες

Η συμφωνία Αυστραλίας-Mitsubishi ύψους 6,5 δισ. δολαρίων για φρεγάτες είναι η πρώτη μεγάλη διεθνής πώληση ιαπωνικού οπλικού συστήματος μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Ο Σέργκει Μοσούνωφ εξαγοράζει τη Fabergé έναντι 50 εκατ. δολαρίων

Διεθνή / Η Φαμπερζέ των αυτοκρατορικών αυγών περνά στα χέρια του Σέργκει Μοσούνωφ έναντι 50 εκατ. δολαρίων

Ο επιχειρηματίας Σέργκει Μοσούνωφ απέκτησε το διάσημο brand Φαμπερζέ, γνωστό για τα πολυτελή κοσμήματα και τα περίφημα αυγά, σε μια συμφωνία ύψους 50 εκατ. δολαρίων, συνεχίζοντας την κληρονομιά της εμβληματικής μάρκας
LIFO NEWSROOM