Η selfie ως παγκόσμιο φαινόμενο, η selfie ως μέθοδος πώλησης και προώθησης κάθε λογής προϊόντων στο διαδίκτυο, η selfie ως επιδράστικος τρόπος επικοινωνίας που ξεπερνά το φάσμα των social media. Μέχρι εδώ όλα κατανοητά. Η selfie, όμως, ως μορφή τέχνης μπορεί να υπάρξει; Και κυρίως μπορεί να «γεμίσει» και να κρατήσει το ενδιαφέρον μίας πρωτότυπης έκθεσης στο Λονδίνο; Εξαρτάται. Αν ο θεατής της αντιμετωπίσει ως αυτό που είναι -φωτογραφίες, δηλαδή, που εξυπηρετούν τη φιλοδοξία, έχεις καλώς. Αν αντιμετωπιστούν ως μέσο που επικοινωνεί ιδέες, ο βαθμός δυσκολίας ανεβαίνει και ίσως χρειαστούμε ακόμη αρκετά χρόνια «προπόνησης» για να φτάσουν οι selfies μας σ' αυτό το σημείο. Κι όταν λέμε «προπόνηση», εννοούμε στην επικοινωνία μηνυμάτων, ιδεολογιών κ.λπ. Όχι στις πόζες και στο duckface.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Αφρικανική σκόνη: «Σχεδόν τρεις φορές πάνω από το όριο» σε αυτές τις περιοχές - Πότε υποχωρεί

Eurovision 2025: Όλα τα τραγούδια του τελικού - Τι δείχνουν τα στοιχήματα μετά τους ημιτελικούς

Μήνυση κατά παντός υπευθύνου από το υπ. Πολιτισμού για τη διαφήμιση με drones στην Ακρόπολη

Θεσσαλονίκη: Νεκρό βρέφος σε κάδο απορριμμάτων

Θεσσαλονίκη: Εντοπίστηκε η μητέρα του νεκρού εμβρύου

σχόλια