Η selfie ως παγκόσμιο φαινόμενο, η selfie ως μέθοδος πώλησης και προώθησης κάθε λογής προϊόντων στο διαδίκτυο, η selfie ως επιδράστικος τρόπος επικοινωνίας που ξεπερνά το φάσμα των social media. Μέχρι εδώ όλα κατανοητά. Η selfie, όμως, ως μορφή τέχνης μπορεί να υπάρξει; Και κυρίως μπορεί να «γεμίσει» και να κρατήσει το ενδιαφέρον μίας πρωτότυπης έκθεσης στο Λονδίνο; Εξαρτάται. Αν ο θεατής της αντιμετωπίσει ως αυτό που είναι -φωτογραφίες, δηλαδή, που εξυπηρετούν τη φιλοδοξία, έχεις καλώς. Αν αντιμετωπιστούν ως μέσο που επικοινωνεί ιδέες, ο βαθμός δυσκολίας ανεβαίνει και ίσως χρειαστούμε ακόμη αρκετά χρόνια «προπόνησης» για να φτάσουν οι selfies μας σ' αυτό το σημείο. Κι όταν λέμε «προπόνηση», εννοούμε στην επικοινωνία μηνυμάτων, ιδεολογιών κ.λπ. Όχι στις πόζες και στο duckface.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Ένα σπίτι που είναι πάντα σε εξέλιξη και έχει το Πεδίον του Άρεως για σκηνικό

ΛΕΞ: Το σχόλιο του Netflix για τη Χαρούλα Αλεξίου

Χαλκιδική: Φουσκωτό με 7χρονο παρασύρθηκε στα ανοιχτά

Ελευθερία Αρβανιτάκη: Αυτός είναι ο λόγος που ακύρωσε την καλοκαιρινή της περιοδεία

Κάνιε Γουέστ: Φέρεται να πλήρωσε τη Σενσόρι $250.000 για να βάλει εσώρουχα που τρώγονται

σχόλια