Η selfie ως παγκόσμιο φαινόμενο, η selfie ως μέθοδος πώλησης και προώθησης κάθε λογής προϊόντων στο διαδίκτυο, η selfie ως επιδράστικος τρόπος επικοινωνίας που ξεπερνά το φάσμα των social media. Μέχρι εδώ όλα κατανοητά. Η selfie, όμως, ως μορφή τέχνης μπορεί να υπάρξει; Και κυρίως μπορεί να «γεμίσει» και να κρατήσει το ενδιαφέρον μίας πρωτότυπης έκθεσης στο Λονδίνο; Εξαρτάται. Αν ο θεατής της αντιμετωπίσει ως αυτό που είναι -φωτογραφίες, δηλαδή, που εξυπηρετούν τη φιλοδοξία, έχεις καλώς. Αν αντιμετωπιστούν ως μέσο που επικοινωνεί ιδέες, ο βαθμός δυσκολίας ανεβαίνει και ίσως χρειαστούμε ακόμη αρκετά χρόνια «προπόνησης» για να φτάσουν οι selfies μας σ' αυτό το σημείο. Κι όταν λέμε «προπόνηση», εννοούμε στην επικοινωνία μηνυμάτων, ιδεολογιών κ.λπ. Όχι στις πόζες και στο duckface.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Παραιτήθηκε από γραμματέας της ΝΔ η Μαρία Συρεγγέλα

«Είχα 30 Lamborghini»: Ο πιλότος του Πάμπλο Έσκομπαρ αποκαλύπτει πως έβγαζε 20 εκατ. τον μήνα

Επιχείρηση «Ιστός Αράχνης»: Ο στόλος των ρωσικών βομβαρδιστικών που χτύπησε η Ουκρανία ίσως να μην υπάρξει ξανά

Γιατρός στη Νορβηγία καταδικάστηκε σε 21 χρόνια φυλάκιση για τον βιασμό 70 γυναικών

Τότεναμ: Απολύθηκε ο Άγγελος Ποστέκογλου 16 ημέρες μετά την κατάκτηση του Europa League

σχόλια