Μόνικα Μπελούτσι: Η ομορφιά κρατάει μόνο πέντε λεπτά, αν δεν υπάρχει τίποτα από πίσω

Η Μόνικα Μπελούτσι Facebook Twitter
Φωτ.: EPA
0

Η Μόνικα Μπελούτσι παραδέχθηκε ότι αρχικά αμφισβήτησε την επιλογή του σκηνοθέτη Αντοντζούλιο Πανίτσι να «διηγηθεί» η ίδια τη ζωή της Ανίτα Έκμπεργκ, στην ταινία «The Girl in the Fountain». 

Η Ιταλίδα σταρ ήταν ανάμεσα στους επίτιμους καλεσμένους του 14ου Lumière Film Festival στη Λυών, όπου συζήτησε για τη νέα ταινία της. «Μέσα από τα μάτια μου ανακαλύπτετε ποια ήταν η ηθοποιός και λέμε ένα κομμάτι της ιταλικής ιστορίας», σημείωσε. 

Η Μπελούτσι παρομοίασε την άφιξη της Έκμπεργκ στην Ιταλία με έναν τυφώνα. «Αυτή η ξανθιά, σέξι, ελεύθερη γυναίκα, με ένα κάμπριο αυτοκίνητο και το δικό της σπίτι, σε μια χώρα όπου η θέση μιας γυναίκας ήταν ακόμη στην κουζίνα… Ήταν μια τεράστια πολιτισμική αντίθεση, που για κάποιους ήταν τρομακτική», ανέφερε χαρακτηριστικά. «Οι σημερινές γυναίκες μαθαίνουν πολλά από τέτοιες γυναίκες: ήταν οι πρώτες που αμφισβήτησαν τους καθιερωμένους κώδικες», συμπλήρωσε.  

Αρχικά, αμφισβήτησε την επιλογή του σκηνοθέτη. «Είμαι τόσο μεσογειακή, εκείνη ήταν τόσο ξανθιά και γαλανομάτα», είπε. Όμως, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων κατάλαβε γιατί την επέλεξε και αναδείχθηκαν οι ομοιότητες ανάμεσά τους. 

Αμφότερες έφυγαν από τη γενέτειρά τους, ενώ έπρεπε να διαχειριστούν το στάτους του εμβλήματος, που τους χάρισε η ομορφιά τους. 

«Σαφώς, η ομορφιά βοήθησε να ανοίξουν πόρτες, θα ήταν ψέμα εάν έλεγα το αντίθετο. Ήμουν ντροπαλή, παρότι μιλάω πολύ», είπε χαμογελώντας η Μπελούτσι. «Οπότε η ομορφιά σήμαινε ότι οι άνθρωποι με πλησίαζαν», συμπλήρωσε. 

«Όμως, η ομορφιά διαρκεί μόνο πέντε λεπτά, αν δεν υπάρχει τίποτα πίσω από αυτή. Αυτό που πρέπει να ξέρεις είναι πως από την ηλικία των 40 σου προτείνουν ρόλους στρίγκλας», συμπλήρωσε κάνοντας το κοινό να γελάσει. 

«Αλλά δεν πρέπει να κλαις, πρέπει να πάρεις αυτούς τους ρόλους. Ανοίγει μια εντελώς νέα γκάμα (ρόλων). Πριν από αυτό ήσουν υπερβολικά νέα και όμορφη και πρέπει να καλωσορίσεις αυτή την ευκαιρία», πρόσθεσε. 

Όταν ρωτήθηκε εάν προτιμά να συνεργάζεται με νέους ή με πιο έμπειρους σκηνοθέτες, απάντησε: «Μπορείς να δουλέψεις και με τους δύο. Πρέπει να δεις την ταινία όταν είναι ολοκληρωμένη για να καταλάβεις. Είμαι ανοιχτή σε όλα, αυτό που έχει σημασία είναι να νιώθω ζωντανή». 

Με πληροφορίες από Variety

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γαλλία: Η κυβέρνηση αυξάνει την ασφάλεια σε χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις λόγω «πολύ υψηλού» κινδύνου τρομοκρατίας

Διεθνή / Γαλλία: Η κυβέρνηση αυξάνει την ασφάλεια σε χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις λόγω «πολύ υψηλού» κινδύνου τρομοκρατίας

Τα αυξημένα μέτρα έρχονται λίγες ημέρες μετά την αιφνιδιαστική απόφαση του Παρισιού να ακυρώσει τη μεγάλη συναυλία της Παραμονής Πρωτοχρονιάς στα Ηλύσια Πεδία
LIFO NEWSROOM
«Η Ευρώπη οδεύει προς πολιτισμική εξαφάνιση»: Το νέο δόγμα Τραμπ για την ήπειρο 

Διεθνή / «Η Ευρώπη οδεύει προς πολιτισμική εξαφάνιση»: Το νέο δόγμα Τραμπ για την ήπειρο 

Το κείμενο διατυπώνει ευθεία πολιτική στήριξη σε ακροδεξιά κόμματα της Ευρώπης, υποστηρίζοντας ότι ορισμένες χώρες «κινδυνεύουν να γίνουν κατά πλειονότητα μη ευρωπαϊκές»
LIFO NEWSROOM
Βλαντιμίρ Πούτιν: Η φερόμενη ως κόρη του μιλά για τον πόλεμο στην Ουκρανία - «Λυπάμαι, δεν είμαι υπεύθυνη»

Διεθνή / Βλαντιμίρ Πούτιν: Η φερόμενη ως κόρη του μιλά για τον πόλεμο στην Ουκρανία - «Λυπάμαι, δεν είμαι υπεύθυνη»

Η 22χρονη εντοπίστηκε στο Παρίσι από Ουκρανό δημοσιογράφο, ο οποίος τη ρώτησε πώς αισθάνεται για τις πράξεις του Ρώσου προέδρου, ενώ την κάλεσε να επισκεφτεί το Κίεβο
LIFO NEWSROOM