Mega Millions: Ένας τυχερός κέρδισε 1,3 δισ. δολάρια- Πιθανότητες μία στα 300 εκατομμύρια

Mega Millions: Ένας τυχερός πήρε 1,3 δισ. δολάρια- Πιθανότητες μία στα 300 εκατομμύρια Facebook Twitter
Φωτ: John Smith/VIEWpress/Getty Images
0

Ένας τυχερός λαχνός που αγοράστηκε στην πολιτεία Ιλινόις των ΗΠΑ κέρδισε 1,28 δισ. δολάρια στο δεύτερο μεγαλύτερο βραβείο Mega Millions, σύμφωνα με τους διοργανωτές.

Σε μετρητά αντιστοιχεί σε 747,2 εκατ. δολάρια και ο νικητής μπορεί να επιλέξει να πάρει τα χρήματα αμέσως ή να πληρωθεί ολόκληρο το τζάκποτ σε δόσεις σε διάστημα 29 ετών.

Ωστόσο οι πιθανότητες να κερδίσει κανείς το τζάκποτ στην κλήρωση της Παρασκευής ήταν μάλλον μικρές - μία στα 300 εκατομμύρια.

Το μεγαλύτερο βραβείο Mega Millions μέχρι σήμερα ήταν 1,537 δισ. δολάρια το 2018.

Κερδήθηκε από ένα μοναδικό λαχνό που πωλήθηκε στη Νότια Καρολίνα. Το βραβείο Powerball του 2016, ωστόσο, παραμένει το μεγαλύτερο τζακ ποτ στην ιστορία των ΗΠΑ - 1,586 δισ. δολάρια - το οποίο μοιράστηκαν τρεις νικητές.

Mega Millions: Ένας τυχερός πήρε 1,3 δισ. δολάρια- Πιθανότητες μία στα 300 εκατομμύρια Facebook Twitter
Φωτ: EPA/CRISTOBAL HERRERA-ULASHKEVICH

Οι τυχεροί αριθμοί της κλήρωσης Mega Millions το βράδυ της Παρασκευής ήταν 13, 36, 45, 57 και 67 - με Mega Ball το 14.

Η ιστοσελίδα του Mega Millions δείχνει ότι υπήρξε ένας νικητής και οι υπάλληλοι της εταιρείας επιβεβαίωσαν αργότερα ότι το δελτίο πωλήθηκε στο Ιλινόις. Κανένας νικητής δεν έχει εμφανιστεί ακόμη.

Η τελευταία φορά που κάποιος κέρδισε το τζάκποτ Mega Millions ήταν στις 15 Απριλίου. Από τότε, οι Αμερικανοί συνέρρεαν να αγοράσουν λαχνούς καθώς το έπαθλο αυξανόταν συνεχώς.

Τα δελτία Mega Millions πωλούνται σε 45 πολιτείες των ΗΠΑ, την Ουάσιγκτον και τις Αμερικανικές Παρθένες Νήσους.

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM