Κινεζική τράπεζα σπέρματος ζητά δωρητές χωρίς φαλάκρα που να πιστεύουν στον Κομμουνισμό

Κινεζική τράπεζα σπέρματος ζητά δωρητές χωρίς φαλάκρα που να πιστεύουν στον Κομμουνισμό Facebook Twitter
EPA
4

Ζητείται δωρητής σπέρματος που να αγαπά το σοσιαλισμό και το κόμμα, να έχει τη σωστή ιδεολογία και να μην είναι φαλακρός.

Αυτή είναι, σε γενικές γραμμές, η αγγελία που είχε βάλει η τράπεζα σπέρματος του Τρίτου Νοσοκομείου του Πανεπιστημίου του Πεκίνου.


Η αγγελία, που λοιδορήθηκε ευρέως στα κινεζικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μετά από ένα διάστημα αποσύρθηκε, έθετε ως προϋπόθεση από τους υποψήφιους δωρητές ότι «πρέπει να έχουν καλές ιδεολογικές σκέψεις, να αγαπούν τη σοσιαλιστική μητέρα πατρίδα και να υποστηρίζουν την ηγεσία του Κινεζικού Κομμουνιστικού Κόμματος».


Επίσης, οι δωρητές όφειλαν να είναι τίμιοι, νομοταγείς και απαλλαγμένοι από «πολιτικά ζητήματα».

Ακόμη, δεν έπρεπε να είναι φαλακροί και να έχουν κληρονομικές παθήσεις, τις οποίες θα μπορούσαν να περάσουν στους απογόνους.


Όποιος άνδρας κρινόταν κατάλληλος για δωρητής (περίπου ένας στους πέντε που έκανε αίτηση), έπαιρνε γύρω στα 800 δολάρια, σύμφωνα με τους New York Times.


«Η αγάπη για τη χώρα και το κόμμα αρχίζει από το σπέρμα» έγραψε σαρκαστικά ένας χρήστης στο Weibo, ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Κίνα.


Ο Κινέζος πρόεδρος Σι έχει αναζωογονήσει τον κομματικό πατριωτισμό στην καθημερινή ζωή της χώρας του και ορισμένοι Κινέζοι αξιωματούχοι έχουν συχνά κάνει λόγο (μεταφορικά) για την ανάγκη να ενσταλλάξουν ένα «κόκκινο γονίδιο» στις νεότερες γενιές.


Oι κινεζικές τράπεζες σπέρματος προσπαθούν να προσελκύσουν δωρητές, καθώς ολοένα περισσότερες οικογένειες θέλουν να κάνουν δεύτερο παιδί, μετά τη χαλάρωση της επίσημης πολιτικής του ενός παιδιού. Αν και το συγκεκριμένο περιστατικό είναι μάλλον μεμονωμένο, φαίνεται πως ορισμένες τράπεζες σπέρματος έχουν πάρει το πράγμα πολύ ζεστά - στα όρια της ιδεολογικής ευγονικής.

Διεθνή
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια