Κάμερες σε βρετανικά σούπερ μάρκετ θα μαντεύουν την ηλικία αγοραστών αλκοόλ

Κάμερες σε βρετανικά σούπερ μάρκετ θα μαντεύουν την ηλικία αγοραστών αλκοόλ Facebook Twitter
0

Μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στη Βρετανία άρχισαν να δοκιμάζουν ένα αυτοματοποιημένο σύστημα επαλήθευσης ηλικίας κατά την αγορά αλκοόλ.

Η δοκιμαστική χρήση θα χρησιμοποιεί κάμερες που μπορούν να υπολογίσουν την ηλικία κάθε πελάτη.

Την πρωτοβουλία ανακοίνωσε το υπουργείο Εσωτερικών για να βοηθήσει στην πώληση αλκοόλ.

Asda, Co-op και Morrisons έχουν αρχίσει να εγκαθιστούν το σύστημα σε συγκεκριμένα καταστήματα, ενώ η συγκεκριμένη τεχνολογία χρησιμοποιείται ήδη στο κατάστημα χωρίς ταμεία της Aldi στο Λονδίνο.

Εάν οι πελάτες συναινέσουν, η κάμερα θα μαντεύει την ηλικία τους, χρησιμοποιώντας αλγόριθμους που έχουν εκπαιδευτεί σε μια βάση δεδομένων ανώνυμων προσώπων.

Αν κρίνει ότι είναι κάτω των 25 ετών, θα πρέπει να επιδείξουν ταυτότητα σε κάποιο μέλος του προσωπικού.

Ο Robin Tombs, διευθύνων σύμβουλος της Yoti, εταιρείας που παρέχει την τεχνολογία, ξεκαθάρισε πως δεν πρόκειται για αναγνώριση προσώπου που προσπαθεί να αντιστοιχίσει μεμονωμένα πρόσωπα με εκείνα μιας βάσης δεδομένων.

Επιπλέον το σύστημα δεν θα διατηρεί τις εικόνες που τραβάει.

Δοκιμασμένος σε περισσότερα από 125.000 πρόσωπα ηλικίας 6-60 ετών, ο αλγόριθμος, κατά μέσο όρο, μάντεψε την ηλικία τους με απόκλιση 2,2-1,5 ετών στις ηλικίες 16-20.

Ο Geri Hebberd, διευθυντής της Asda δήλωσε ότι το σούπερ μάρκετ είναι ενθουσιασμένο για τη δοκιμή της τεχνολογίας και «ανυπομονεί να δει τι πιστεύουν οι πελάτες».

Το 2020, όταν 18 καταστήματα Co-op δοκίμασαν ένα σύστημα αναγνώρισης προσώπου της start-up Facewatch, το οποίο ειδοποιούσε το προσωπικό για πελάτες με ιστορικό «κλοπής ή αντικοινωνικής συμπεριφοράς», είχαν ξεσπάσει αντιδράσεις. 

Την ίδια στιγμή, η Sainsbury's δοκίμασε έναν κρυφό ανιχνευτή τεχνητής νοημοσύνης που έστελνε βίντεο στο προσωπικό ασφαλείας εάν οι πελάτες έκλεβαν ένα αντικείμενο.

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπεν Κόεν: Πως ο συνιδρυτής της Ben & Jerry's συνδυάζει τον ακτιβισμό με την επιχειρηματικότητα

Διεθνή / Πώς ο συνιδρυτής των Ben & Jerry's έκανε την επιχειρηματικότητα εργαλείο πολιτικής ανυπακοής

Ο 74χρονος είναι γνωστός για την ενασχόλησή του με πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα, έχοντας τοποθετηθεί για θέματα που αφορούν τη φυλετική ισότητα, τον ρόλο του χρήματος στην πολιτική και τα ανθρώπινα δικαιώματα
LIFO NEWSROOM
ΕΛΟΝ ΜΑΣΚ

Διεθνή / Ο Έλον Μασκ υποστηρίζει θεωρία συνωμοσίας για τον καρκίνο του Τζο Μπάιντεν

Τα τελευταία χρόνι ο Μασκ είτε έχει υιοθετήσει είτε έχει φλερτάρει με τις θεωρίες συνωμοσίας για ένα ευρύ φάσμα θεμάτων - από την πολιτική βία και την εκλογική νοθεία έως τα αντισημιτικά και ακροδεξιά αφηγήματα
LIFO NEWSROOM