Κάιλι Τζένερ: Πόσο χρεώνει μια ανάρτηση στο Instagram - Βαθύπλουτοι influencers εν μέσω πανδημίας

Κάιλι Τζένερ: Πόσο χρεώνει μια ανάρτηση στο Instagram - Βαθύπλουτοι influencers εν μέσω πανδημίας Facebook Twitter
0

Παρά τη δραματική πτώση στις χορηγούμενες από μεγάλες εταιρείες αναρτήσεις στα social media, οι influencer εξακολουθούν να εξασφαλίζουν μεγάλα κέρδη από τα ποστ τους.

Κάποιοι, μάλιστα, έχουν προσαρμόσει το είδος του περιεχομένου τους στις επιταγές της νέας εποχής του κορωνοϊού.
«Τα κοινά των social media δεν αναζητούν το ίδιο περιεχόμενο με πριν, ωστόσο εξακoλουθούν να είναι ενεργά, να μεγαλώνουν γρήγορα και να 'πεινούν' για πληροφόρηση που σχετίζεται με τη ζωή στο σπίτι» αναφέρει δημοσίευμα του Business Insider.

Η travel influencer Κριστίνα Βιδάλ, με 85.000 follower στο Instagram, άρχισε να παρατηρεί την πτώση στο κοινό της στα μέσα Μαρτίου γι'αυτό άλλαξε ρότα, προσαρμοζόμενη σε θέματα όπως το φαγητό και το λαϊφστάιλ. Μελέτησε τα αποτελέσματα των αναζητήσεων στη Google για να καταλάβει ποια θέματα "τρένταραν" και προσάρμοσε τα ποστ της βάσει των δημοφιλών αναζητήσεων ώστε να αυξήσει το κοινό της.

Τα χορηγούμενα ποστ που τον Φεβρουάριο αντιπροσώπευαν το 35% των αναρτήσεων των infuencer έπεσε στο 4% τον Απρίλιο, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας μάρκετινγκ και ανάλυσης Launchmetrics.

Σταθερά πρώτη η Κάιλι Τζένερ

Ωστόσο, υπάρχουν κι οι influencer που δεν αγγίζει καμία κρίση. Πρώτη στη λίστα των πιο καλοπληρωμένων του Instagram παραμένει η Κάιλι Τζένερ, η οποία με πάνω από 175 εκατομμύρια followers, κερδίζει περίπου 985.000 δολάρια ανά ανάρτηση, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας MyProtein.

View this post on Instagram

got all dressed last night with nowhere to go. i hope everyone is staying busy & safe ???

A post shared by Kylie ? (@kyliejenner) on


Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ίδιας έρευνας, η Τζένερ είναι η πιο καλοπληρωμένη των Καρντάσιαν στο Instagram - αν και ακολουθείται από την αδερφή της Κιμ Καρντάσιαν που κερδίζει περί τα 954.000 δολάρια ανά χροηγούμενο ποστ.

View this post on Instagram

??

A post shared by Kylie ? (@kyliejenner) on


Βεβαίως, σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων Instagram, Hopper HQ, η Τζένερ δεν έχει τα υψηλότερα κέρδη στο Instagram μόνο μεταξύ των Καρντάσιαν, αλλά ολόκληρου του Χόλιγουντ. Πέρυσι, την ανέδειξε «βασίλισσα» του Instagram με κέρδη περίπου 1 εκατ.δολαρίων για κάθε ανάρτησή της.

Μάλιστα, τον περασμένο Μάρτιο η 21χρονη αναδείχτηκε και επισήμως είναι νεότερη αυτοδημιούργητη δισεκατομμυριούχος όλων των εποχών, εκθρονίζοντας τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ από την κορυφή της σχετικής λίστας του Forbes.

Το νεαρό μοντέλο «κέρδισε» τελικά τον τίτλο, επιβεβαιώνοντας τις φήμες που κυκλοφορούν εδώ και μερικούς μήνες, και βρέθηκε στην κορυφή της ετήσιας λίστας δισεκατομμυριούχων που έδωσε στην δημοσιότητα την Τρίτη το περιοδικό Forbes.


Η Κάιλι Τζένερ έχει περιουσία που αυτή τη στιγμή αγγίζει το 1 δισεκατομμύριο δολάρια, την οποία «έχτισε» μέσα από την πολύ επιτυχημένη σειρά καλλυντικών της «Kylie Cosmetics».

View this post on Instagram

SETTING POWDERS by @kyliecosmetics launching March 7th?

A post shared by Kylie ? (@kyliejenner) on

Με πληροφορίες από Business Insider/Standard/Forbes

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ