Η μάχη του streaming: Όμιλοι media θα δαπανήσουν πάνω από 100 δισ. δολάρια για νέο περιεχόμενο

Η μάχη του streaming: Όμιλοι media θα δαπανήσουν πάνω από 100 δισ. δολάρια για νέο περιεχόμενο Facebook Twitter
0

Οι οκτώ κορυφαίοι όμιλοι μέσων ενημέρωσης των ΗΠΑ σχεδιάζουν να ξοδέψουν τουλάχιστον 115 δισ. δολάρια σε νέες ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές το επόμενο έτος.

Οι τεράστιες επενδυτικές δαπάνες έρχονται εν μέσω ανησυχιών ότι θα είναι πιο δύσκολο να προσελκύσουν νέους συνδρομητές το 2022 μετά την ανάπτυξη που είχε αποτέλεσμα η πανδημία το 2020 και το 2021, με την εναλλακτική λύση να είναι να μείνουν εκτός streaming.

«Δεν υπάρχει γυρισμός», λέει ο αναλυτής των μέσων ενημέρωσης Michael Nathanson του MoffettNathanson. Ο μόνος τρόπος για να γίνεις ανταγωνιστικός είναι να ξοδεύεις όλο και περισσότερα χρήματα σε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας», πρόσθεσε.

Οι Financial Times υπολόγισαν τις προγραμματισμένες δαπάνες βάσει ενημερώσεων εταιρειών και εκθέσεις αναλυτών, με ένα στέλεχος ψυχαγωγίας να τις χαρακτηρίζει «εκπληκτικές». Οι περισσότερες από τις εταιρείες - μια λίστα που περιλαμβάνει τη Walt Disney, την Comcast, τη WarnerMedia και την Amazon - πρόκειται να καταγράψουν απώλειες στις μονάδες ροής τους. Συμπεριλαμβανομένων των αθλητικών δικαιωμάτων, η συνολική εκτίμηση δαπανών αυξάνεται σε περίπου 140 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η επένδυση της Disney σε περιεχόμενο ροής είναι πιθανό να αυξηθεί κατά 35-40% το 2022, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Morgan Stanley. Οι δαπάνες της εταιρείας σε όλες τις νέες ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές αναμένεται να φτάσουν τα 23 δις. δολάρια, αν και ο αριθμός αυξάνεται στα 33 δισ. δολάρια, συμπεριλαμβανομένων των αθλητικών δικαιωμάτων — 32% από τις συνολικές δαπάνες περιεχομένου το 2021 και 65% από το 2020.

Μεταξύ των προγραμμάτων της Disney που προορίζονται για το 2022 είναι η επανάληψη του Πινόκιο με πρωταγωνιστή τον Τομ Χανκς και μια νέα έκδοση των Cars. Από την άλλη, Netflix, ViacomCBS, Fox και Apple σκοπεύουν επίσης να δαπανήσουν δισεκατομμύρια δολάρια σε περιεχόμενο.

«Η πραγματική επικεφαλίδα για το 2022 είναι πόσα χρήματα έχουν διατεθεί στις πλατφόρμες για περιεχόμενο», δήλωσε ο John Sloss, συνεργάτης της δικηγορικής εταιρείας Sloss Eckhouse Dasti Haynes και επικεφαλής της Cinetic Media, μιας εταιρείας διαχείρισης ταλέντων και συμβούλων. «Είναι απλά συγκλονιστικό».

Η αύξηση των συνδρομητών έχει επιβραδυνθεί για το Netflix, την υπηρεσία ροής Disney+, τα τελευταία τρίμηνα. Τα στελέχη του Netflix αναφέρουν ότι τα ζητήματα στον προγραμματισμό σχετίζονται με τις καθυστερήσεις παραγωγής λόγω κορωνοϊού, ένα πρόβλημα που ταλαιπώρησε ολόκληρη τη βιομηχανία.

Αλλά το γεγονός ότι ακόμη και ο ηγέτης του κλάδου πρέπει να επενδύσει πολλά για να δημιουργήσει εκθέσεις και να συμβαδίσει με τους ανταγωνιστές έχει προκαλέσει ορισμένους επενδυτές να αναρωτηθούν εάν το streaming είναι καλή επιχείρησ

Το Netflix πρόκειται να δαπανήσει περισσότερα από 17 δις. δολάρια για περιεχόμενο το επόμενο έτος — αύξηση 25% από το 2021 και 57% από τα 10,8 δισεκατομμύρια δολάρια που ξόδεψε το 2020.

«Αυτό θα είναι ένα ορόσημο για το Netflix», αν επιτύχει αυτούς τους στόχους, δήλωσε ο Tuna Amobi, ανώτερος αναλυτής μετοχών μέσων και ψυχαγωγίας στο CFRA.

Για τις πιο παραδοσιακές εταιρείες μέσων ενημέρωσης, ωστόσο, η μετάβαση από την παραδοσιακή τηλεόραση και τις ταινίες streaming «ήταν σημαντικά μειωμένη στα περιθώρια [κέρδους]», σημείωσε πρόσφατα η Morgan Stanley.

«Η αγορά ανησυχεί όλο και περισσότερο ότι δεν υπάρχει δοχείο με χρυσό στο τέλος αυτού του ουράνιου τόξου», είπαν οι αναλυτές της τράπεζας.

Το κόστος έχει αυξηθεί παντού, καθώς οι μεγαλύτερες εταιρείες ψυχαγωγίας και τεχνολογίας σπεύδουν να παράγουν περισσότερες εκπομπές για να τροφοδοτήσουν τις υπηρεσίες streaming τους. Η εύρεση τοποθεσιών για γυρίσματα στο Λος Άντζελες έχει γίνει δύσκολη. 

«Λόγω και μόνο του ανταγωνισμού για ταλέντα, για οτιδήποτε αφορά τις παραγωγές, το κόστος περιεχομένου έχει αυξηθεί», είπε στους επενδυτές τον περασμένο μήνα η Christine McCarthy, οικονομική διευθύντρια της Disney.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Χαμάς έδωσε στη δημοσιότητα βίντεο όπου εμφανίζεται Ισραηλινοαμερικανός όμηρος

Διεθνή / Η Χαμάς έδωσε στη δημοσιότητα βίντεο όπου εμφανίζεται Ισραηλινοαμερικανός όμηρος

Στο βίντεο διάρκειας σχεδόν τριών λεπτών, ο Γκόλντμπεργκ-Πόλιν, ο οποίος φαίνεται να του λείπει το ένα χέρι, αυτοπαρουσιάζεται και ζητά από την ισραηλινή κυβέρνηση να τους επιστρέψει στο σπίτι
NEWSROOM