Η Audi παραδέχεται ότι έχει πειραγμένο λογισμικό σε 2,1 εκατ. οχήματά της

Η Audi παραδέχεται ότι έχει πειραγμένο λογισμικό σε 2,1 εκατ. οχήματά της Facebook Twitter
6

Με ανακοίνωσή της σήμερα η Audi παραδέχεται ότι το λογισμικό που επέτρεπε τη χειραγώγηση των μετρήσεων για τις εκπομπές ρύπων είχε εγκατασταθεί σε 2,1 εκατομμύρια αυτοκίνητά της.


Εκπρόσωπος της εταιρίας είπε ότι το λογισμικό είχε εγκατασταθεί σε περίπου 1,42 εκατομμύρια οχήματα της Audi με τους λεγόμενους κινητήρες EU5 στην δυτική Ευρώπη, σε 577.000 στη Γερμανία και σε περίπου 13.000 στις ΗΠΑ.


Η ανακοίνωση αφορά τις σειρές μοντέλων A1, A3, A4, A5, A6, TT, Q3 και Q5, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ληστεία στο Λούβρο: Έγινε από μικροεγκληματίες και όχι από επαγγελματίες, λέει η εισαγγελέας

Διεθνή / Ληστεία στο Λούβρο: «Έγινε από μικροεγκληματίες και όχι από επαγγελματίες» λέει η εισαγγελέας

Η εισαγγελέας του Παρισιού εκτιμά πως η συγκεκριμένη ληστεία δεν συνδέεται με τα ανώτερα κλιμάκια του οργανωμένου εγκλήματος και δηλώνει αισιόδοξη ότι τα κοσμήματα μπορούν να ανακτηθούν άθικτα
LIFO NEWSROOM
JK ROWLING GLAMOUR

Διεθνή / JK Rowling: Το εξώφυλλο με τις τρανς γυναίκες που την εξόργισε και η απάντηση του περιοδικού

Στο εξώφυλλο ποζάρει μια ομάδα τρανς γυναικών φορώντας μπλουζάκια «Protect the Dolls» που δημιουργήθηκαν από τον σχεδιαστή Connor Ives για να συγκεντρώσουν χρήματα για το φιλανθρωπικό ίδρυμα Trans Lifeline
LIFO NEWSROOM
«Από την ειρηνική Ευρώπη, στην Ευρώπη των όπλων»

LiFO politics / «Από την ειρηνική Ευρώπη, στην Ευρώπη των όπλων»

Ποιες πολιτικές, ποιοι σχεδιασμοί και ποια πρόσωπα βρίσκονται πίσω από την έκρηξη των αμυντικών δαπανών στην Ευρωπαϊκή Ένωση; Ποιοι είναι οι μεγάλοι λομπίστες της ευρωπαϊκής πολεμικής βιομηχανίας και πώς επηρεάζουν την ευρωπαϊκή πολιτική; Η Βασιλική Σιούτη συζητά για τα θέματα αυτά με τον Φέρρυ Μπατζόγλου, δημοσιογράφο-ανταποκριτή γερμανικών ΜΜΕ στην Αθήνα.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ

σχόλια

5 σχόλια
Για ποιο λόγο να μπουν φυλακή από τη στιγμή που για το 2014 οι παγκόσμιες πωλήσεις του Group VW έφτασαν τα 10.217.000 αυτοκίνητα και τα κέρδη του προ φόρων τα 14,8 δις ευρώ, 19% παραπάνω από το 2013. Το συνολικό περιθώριο κέρδους του ομίλου ανέβηκε στο 7,3% από το 5,9% που ήταν το 2013.(στοιχεία από εδώ http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=382574&catid=43)Θα πληρώσουν τελικά τα κέρδη 1-2 χρόνων, θα απολύσουν καμιά πενηνταριά χιλιάδες προσωπικό, ενδεχομένως να "αξιοποιήσουν κατάλληλα" το ποσοστό προσφύγων που θα απορροφήσουν με προσλήψεις στον όμιλο, και θα ρεφάρουν μέχρι το 2020 τη χασούρα. Τα στελέχη της εταιρείας να είναι καλά.Για τη πατρίδα και τα λεφτά ρε γ@μωτο.
Ενταξει θα δωσουμε το κατιτις,θα τα βρουμε στην μεση και το "καλυτερο το Γερμανικο" ξανα προς την δοξα τραβα!Εσεις οι Ελληνες γιατι ασχολειστε με αυτα τα πραγματα; Τι εχουμε πει; σκληρη δουλεια και καθολου χασιμο χρονου; Ακομα εδω ειστε;