Η Apple σκέφτεται να βάλει περισσότερες διαφημίσεις στα iPhones

Η Apple σκέφτεται να βάλει περισσότερες διαφημίσεις στα iPhones Facebook Twitter
Φωτ.: Unsplash
0

Η Apple ενδέχεται να επεκτείνει τις διαφημίσεις σε περισσότερες βασικές εφαρμογές των iPhone, σε μια προσπάθεια να αυξήσει τα έσοδά της, σύμφωνα με το Bloomberg. 

Σε ετήσια βάση η εταιρεία κερδίζει περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια από τη διαφημιστική της δραστηριότητα, αλλά θέλει να πολλαπλασιάσει αυτό το ποσό, σύμφωνα με αναφορά που επικαλείται το πρακτορείο.

Η Apple ήδη προβάλει διαφημίσεις σε εφαρμογές όπως τα Apple News και Stocks. Πρόσφατα ανακοίνωσε επίσης σχέδια για την επέκταση των διαφημίσεων στο App Store.

Το Bloomberg μεταδίδει ότι η εταιρεία εξετάζει τρόπους για να προσθέσει διαφημίσεις και σε άλλες εφαρμογές «του κουτιού», δηλαδή apps που είναι εγκατεστημένα στα iPhone πριν καν οι χρήστες βγάλουν τα smartphone από τη συσκευασία τους.

Επόμενη εφαρμογή που θα γεμίσει διαφημίσεις ίσως είναι οι Χάρτες της Apple, που μέχρι στιγμής διαφέρουν από το ανταγωνιστικό πρόγραμμα Google Maps, ακριβώς επειδή δεν προβάλλουν διαφημίσεις.

Η έκθεση ανέφερε ότι είναι «πιθανό» η Apple να εισάγει επίσης διαφημίσεις στις σελίδες αγορών και download των εφαρμογών Podcasts και Books.

Εκπρόσωπος της Apple δεν ήταν άμεσα διαθέσιμος για να σχολιάσει την έκθεση.

Την ίδια ώρα, η Apple έχει βάλει στο «στόχαστρο» άλλες εταιρείες που προωθούν διαφημίσεις μέσω εφαρμογών σε χρήστες του iPhone.

Πέρυσι, η Apple κυκλοφόρησε μια ενημερωμένη έκδοση για τα iPhone με αναδυόμενο παράθυρο που ρωτά τους χρήστες αν επιθυμούν να επιτρέψουν στις εφαρμογές να κάνουν στοχευμένες διαφημίσεις. Η ρύθμιση για την προστασία της ιδιωτικής ζωής (App Tracking Transparency) έχει ανατρέψει τους παρασκηνιακούς μηχανισμούς πολλών διαφημίσεων για κινητά.

Αναρίθμητοι χρήστες iPhone δεν συναίνεσαν και η αλλαγή της Apple έχει προκαλέσει «πονοκέφαλο» σε εταιρείες όπως η Snap, το Facebook και η Peloton.

Οι νέες διαφημίσεις θα μπορούσαν να βοηθήσουν την Apple να κερδίσει περισσότερα από τους χρήστες του iPhone.
 

Αναλυτές της Needham σημείωναν στις 3 Αυγούστου ότι πιστεύουν πως η επόμενη μεγάλη ροή εσόδων στην Apple θα έρθει από τη διαφήμιση.

«Η Apple έχει τα καλύτερα (σ.σ ως προς το εύρος και τη λεπτομέρεια) δεδομένα χρηστών στην κατηγορία της», ανέφεραν. «Εάν δημιοουργήσει μία πλατφόρμα DSP (demand side platform), μπορεί να ελέγξει πώς και πού χρησιμοποιούνται τα δεδομένα και μπορεί να αποτρέψει τη διαρροή δεδομένων εκτός των ορίων της».

Οι αναλυτές εκτιμούν ακόμα ότι η Apple βρίσκεται στα αρχικά στάδια της δημιουργίας μιας νέας πλατφόρμας διαφήμισης για κινητά τηλέφωνα. Όπως είπαν, παρατήρησαν μια «αξιοσημείωτη αύξηση» στις προσπάθειες της εταιρείας να προσλάβει επαγγελματίες για τη διαφημιστική της πλατφόρμα, και η επιθυμία της ήταν «ιδιαίτερα εμφανής» στο φεστιβάλ διαφήμισης Cannes Lions τον περασμένο Ιούνιο.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ