Ένα 6χρονο αγόρι από το Κονέκτικατ ξόδεψε πάνω από 16.000 δολάρια από τα χρήματα της μητέρας του, στη διάρκεια του καλοκαιριού, σε αγορές για ένα παιχνίδι στο iPad.

 

Σε συνέντευξη στο Good Morning America, η Τζέσικα Τζόνσον, μεσίτρια και μητέρα δυο παιδιών από το Wilton, είπε πως ο γιος της, Τζορτζ, ξόδεψε 16,293.10 δολάρια σε χρεώσεις στο Apple App Store, για να αγοράσει εργαλεία ενώ έπαιζε Sonic Forces.

 

Η Τζόνσον, της οποίας ο λογαριασμός PayPal συνδεόταν με το iPad, είπε πως ενημέρωσε άλλες μαμάδες στο Facebook για το περιστατικό ώστε να γνωρίζουν τι θα μπορούσε επίσης να τους συμβεί. 

 

«Ως μητέρα μικρών παιδιών, σκέφτηκα πως ήταν σημαντικό για άλλους γονείς να είναι ενήμεροι», είπε. «Είναι ατυχία, επειδή βρισκόμαστε εν μέσω πανδημίας και όλοι εργαζόμαστε από το σπίτι. Και δουλεύουμε πολύ σκληρά για να διασκεδάζουμε τα παιδιά μας ενώ εργαζόμαστε από το σπίτι. Πολύ συχνά τείνουμε να τους λέμε, "Να, πάρε το iPad. Νομίζω ξεκάθαρα πως στην περίπτωσή μου γύρισε μπούμερανγκ».

 

Στις 9 Ιουλίου, η Τζόνσον παρατήρησε πως η ίδια χρέωση 106.34 δολαρίων εμφανιζόταν στον τραπεζικό λογαριασμό της δεκάδες φορές στη σειρά. Επίσης υπήρχαν χρεώσεις 53.16 δολαρίων και μερικές ακόμη από 200 μέχρι 600 δολάρια, είπε στο GMA. 

 

Η ίδια επικοινώνησε με την τράπεζά της, από όπου την ενημέρωσαν τον Οκτώβριο πως ήταν υπεύθυνη για τις χρεώσεις και την παρέπεμψαν στην Apple, η οποία συμφώνησε σε μερική αποζημίωση. «Μου επέστρεψαν συνολικά 10,553.86 δολάρια», ανέφερε.

 

Όπως εξήγησε, οι ρυθμίσεις στο iPad ήταν πιθανώς ενεργοποιημένες για σε εισαγωγή κωδικού μία φορά, κάτι που επέτρεψε στον γιο της να συνεχίζει να χρεώνει την πιστωτική της κάρτα. 

 

«Δεν είχα συνειδητοποιήσει πως υπήρχε ρύθμιση όπου το παιδί θα συνέχιζε να αγοράζει χωρίς κωδικό μετά από συγκεκριμένο χρονικό διάστημα», είπε. «Υπάρχουν διάφορες ρυθμίσεις, τις οποίες τώρα άρχισα να μαθαίνω». 

 

Μετά το περιστατικό, αποφάσισε να αγοράσει μια κονσόλα παιχνιδιών για τα παιδιά της ώστε να παίζουν εκεί αντί για το iPad, ενώ άλλαξε και όλους τους κωδικούς. «Δεν μπορούν να αγοράσουν τίποτα από αυτό το παιχνίδι», είπε. 

 

Επίσης διευκρίνισε πως δεν μάλωσε αυστηρά τον 6χρονο γιο της για ό,τι συνέβη. «Μου ζήτησε ειλικρινά συγνώμη, είναι πολύ ευαίσθητο παιδί. Σκέφτεσαι πως έχασες χρήματα, αλλά ποτέ δεν σκέφτεσαι το παιδί, πως φοβάται να μην μπλέξει». 

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr