Διαφημίσεις στο Super Bowl: Χιούμορ και ασφαλείς επιλογές έναντι στην καθημερινότητα του Τραμπ

Διαφημίσεις στο Super Bowl: Με χιούμορ έναντι στην καθημερινότητα της Αμερικής του Τραμπ Facebook Twitter
Φωτογραφία: Dunkin Donnuts
0

Οι περισσότερες από τις διαφημίσεις που προβλήθηκαν κατά τη διάρκεια του φετινού Super Bowl στις ΗΠΑ εστιάζουν στο χιούμορ και τη νοσταλγία, με τους διαφημιστές να στοιχηματίζουν ότι μια σύντομη «απόδραση» από την καθημερινότητα, θα ήταν χρήσιμη για τους Αμερικανούς.

Ενώ οι Philadelphia Eagles και οι Kansas City Chiefs αγωνίζονταν στο Super Bowl στη Νέα Ορλεάνη, μια παρέλαση διαφημίσεων προβλήθηκε σε όλη την Αμερική, κατά τη διάρκεια του γεγονότος με την εξαιρετικά υψηλή τηλεθέαση. Αν και οι περισσότερες διαφημίσεις, που άλλοτε αποτελούσαν «επτασφράγιστο μυστικό» έχουν ήδη προβληθεί πριν το Super Bowl, υπήρξαν και κάποιες που διατήρησαν ένα στοιχείο έκπληξης.

Φέτος, ωστόσο, το χιούμορ κυριαρχεί: Τέσσερις ηλικιωμένες κυρίες κάνουν μια χαρούμενη βόλτα με το WeatherTech, τα φρύδια του Eugene Levy πετούν και βουίζουν τριγύρω αφού φάει Little Caesars Pizza. Για τους τεμπέληδες και τις Δευτέρες μιλά το Coors Light. Η γλώσσα ενός άνδρα αρχίζει να χορεύει για να γιορτάσει τον κρύο αφρό από το Nestlé Coffee Mate. Ο Βρετανός τραγουδιστής Seal γίνεται πραγματική φώκια, λυπημένος που δεν μπορεί να κρατήσει το Mountain Dew με τα βατραχοπέδιλά του.

Αστέρια του franchise "Fast and Furious" κάνουν μια αργή κρουαζιέρα με ένα κάμπριο για να μπορούν να απολαύσουν τα παγωτά Häagen-Dazs και φυσικά, Μεγκ Ράιαν και Μπίλι Κρίσταλ αναβιώνουν την θρυλική σκηνή του «οργασμού» στο εστιατόριο για τη Helman's. Μπεν και Κέισι Άφλεκτ, Jeremy Strong, Bill Belichick και Druski διαφημίζουν τα Dunkin’ DunKings, σε μια απόπειρα συνέχισης της περσινής επιτυχίας.

Ο Tim Calkins, καθηγητής μάρκετινγκ στο Kellogg School of Management του Northwestern University, ανέφερε ότι αυτό ήταν ένα περίπλοκο Super Bowl για τους διαφημιστές.

Οι περισσότερες διαφημίσεις δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια της κούρσας για τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το περασμένο φθινόπωρο, επομένως η αποφυγή της αντιπαράθεσης ήταν ακόμη μεγαλύτερη προτεραιότητα από ό,τι συνήθως, εξηγεί. Η τελική συλλογή των διαφημίσεων περιλαμβάνει πολύ απλό χιούμορ, νοσταλγία και λίγα δημιουργικά ρίσκα, είπε. Αλλά ακόμη και αυτή η προσέγγιση μπορεί να αποτύχει.

«Αυτή είναι η πρόκληση φέτος. Όλοι θέλουν να είναι ασφαλείς, αλλά ήθελαν επίσης να είναι ενδιαφέροντες», είπε ο Calkins. «Η ασφαλής διαφήμιση δεν είναι η διαφήμιση που παρατηρείτε ή θυμάστε». 

Και οι διαφημιστές δεν έχουν την πολυτέλεια να μην γίνονται αντιληπτοί. Μερικά από τα περίπου 80 διαφημιστικά σποτ στο Super Bowl κόστισαν φέτος 8 εκατομμύρια δολάρια για 30 δευτερόλεπτα.

Πάντως, δεν ήταν όλα διασκέδαση και παιχνίδια στο Super Bowl φέτος. Η φαρμακευτική εταιρεία Novartis προέτρεψε τις γυναίκες να εξετάζονται έγκαιρα για καρκίνο του μαστού. Η Dove προειδοποιεί ότι τα μισά κορίτσια που εγκατέλειψαν τον αθλητισμό έχουν επικριθεί για τον σωματότυπό τους. Η Hims & Hers, μια εταιρεία τηλε - υγείας, μιλά για την επιδημία παχυσαρκίας στην Αμερική. Και το Ίδρυμα για την Καταπολέμηση του Αντισημιτισμού, που ιδρύθηκε από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο των New England Patriots, Robert Kraft, έχει μια σκληρή διαφήμιση με τον Snoop Dogg και τον Tom Brady να λένε τι μισούν ο ένας για τον άλλον.

«Μόλις είχαμε μια εκλογική χρονιά και υπάρχει πολλή συζήτηση γύρω από τον διχασμό», είπε η Linli Xu, αναπληρώτρια καθηγήτρια μάρκετινγκ στο Carlson School of Management του Πανεπιστημίου της Μινεσότα. «Οι άνθρωποι μπορεί να θέλουν να δουν κάποια ενότητα , όλοι μαζί ως χώρα».

Αρκετές διαφημίσεις Super Bowl είχαν στο θέμα τους και την τεχνητή νοημοσύνη: Οι Chris Pratt, Chris Hemsworth και Kris Jenner συνεργάζονται για μια διαφήμιση φορώντας τα έξυπνα γυαλιά της Meta, τα οποία χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με το τι βλέπουν οι χρήστες. Ο ηθοποιός Walton Goggins παρουσιάζει το GoDaddy Airo, το οποίο χρησιμοποιεί AI για να βοηθήσει στη δημιουργία ιστοσελίδων και κοινωνικού περιεχομένου. Και η καμπάνια της Google "50 Πολιτείες, 50 ιστορίες" έδειξε στους θεατές μια μικρή επιχείρηση από την πολιτεία τους που χρησιμοποιεί τον βοηθό Gemini AI της Google. Η Cirkul, μια επωνυμία μπουκαλιών νερού, κορόιδεψε την τεχνητή νοημοσύνη, δείχνοντας τον κωμικό Adam Devine να παραγγέλνει κατά λάθος 100.000 μπουκάλια χρησιμοποιώντας τον βοηθό AI στο τηλέφωνό του.

Ακολουθούν μερικές από τις φετινές διαφημίσεις του Super Bowl:

Με πληροφορίες από ABC News

 
 
Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Ευρώπη δίνει προθεσμία στο Ιράν να περιορίσει το πυρηνικό του πρόγραμμα, διαφορετικά θα επανέλθουν οι κυρώσεις

Διεθνή / Η Ευρώπη δίνει προθεσμία στο Ιράν να περιορίσει το πυρηνικό του πρόγραμμα, διαφορετικά θα επανέλθουν οι κυρώσεις

Η Βρετανία, η Γαλλία και η Γερμανία δηλώνουν ότι χωρίς σαφή δέσμευση από το Ιράν, θα επαναφέρουν τα εμπάργκο που είχαν αρθεί πριν από 10 χρόνια
LIFO NEWSROOM
Ταϊλάνδη: Γυναίκα εκβίαζε βουδιστές μοναχούς με ερωτικά βίντεο - Είχε αποκομίσει 12 εκατ. δολάρια

Διεθνή / Ταϊλάνδη: Γυναίκα εκβίαζε βουδιστές μοναχούς με ερωτικά βίντεο - Είχε αποκομίσει 12 εκατ. δολάρια

Η «κυρία Γκολφ» κατέγραφε σε φωτογραφίες και βίντεο τις σεξουαλικές της συνευρέσεις με τους μοναχούς και κατόπιν τους εκβίαζε, αποσπώντας τους τεράστια χρηματικά ποσά
LIFO NEWSROOM
Μπουρλά κατά Μαμντάνι για την «Παγκοσμιοποίηση της Ιντιφάντα»: Ζήτησε εξηγήσεις, ως γιος επιζώντων του Ολοκαυτώματος

Διεθνή / Μπουρλά κατά Μαμντάνι για την «Παγκοσμιοποίηση της Ιντιφάντα»: Ζήτησε εξηγήσεις, ως γιος επιζώντων του Ολοκαυτώματος

Ο επικεφαλής της Pfizer ρώτησε προσωπικά τον υποψήφιο δήμαρχο της Νέας Υόρκης για το σύνθημα που χρησιμοποίησε και το οποίο εκλαμβάνεται ως πρόκληση άσκησης βίας κατά Εβραίων
LIFO NEWSROOM
To «Trump Effect» έχει ήδη επιπτώσεις στην αμερικανική οικονομία: Πληθωρισμός και αγορά εργασίας τα «θύματα» 

Διεθνή / To «Trump Effect» έχει ήδη επιπτώσεις στην αμερικανική οικονομία: Πληθωρισμός και αγορά εργασίας τα «θύματα» 

Η επίδραση του Τραμπ αρχίζει να γίνεται αισθητή στην οικονομία, ιδίως λόγω των δασμολογικών και των μεταναστευτικών πολιτικών του Αμερικανού προέδρου
LIFO NEWSROOM
Fauja Singh: Συνελήφθη ο οδηγός που ευθύνεται για τον θάνατο του θρυλικού μαραθωνοδρόμου

Διεθνή / Fauja Singh: Συνελήφθη ο οδηγός που ευθύνεται για τον θάνατο του θρυλικού μαραθωνοδρόμου

Ο γηραιότερος μαραθωνοδρόμος στον κόσμο, Fauja Singh, έχασε τη ζωή του μετά την παράσυρση και εγκατάλειψή του από 26χρονο οδηγό - «Αν είχε σταματήσει να τον βοηθήσει ίσως να είχε σωθεί», σύμφωνα με την αστυνομία
LIFO NEWSROOM
Ο Τραμπ λέει ότι η γενική εισαγγελέας πρέπει να δώσει στη δημοσιότητα κάθε «αξιόπιστη» πληροφορία για τον Επστάιν

Διεθνή / Ο Τραμπ λέει ότι η γενική εισαγγελέας πρέπει να δώσει στη δημοσιότητα κάθε «αξιόπιστη» πληροφορία για τον Επστάιν

Η Παμ Μπόντι έχει δεχτεί έντονη κριτική από μέρος της πολιτικής βάσης του Τραμπ, αφού τη προηγούμενη εβδομάδα δήλωσε πως δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι ο Επστάιν διατηρούσε «λίστα πελατών» ή εκβίαζε ισχυρά πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
Συρία: Πάνω από 200 οι νεκροί στις συγκρούσεις Δρούζων – Βεδουίνων

Διεθνή / Συρία: Πάνω από 200 οι νεκροί στις συγκρούσεις Δρούζων – Βεδουίνων

Πρόκειται για 92 Δρούζους, ανάμεσά τους 21 πολίτες που εκτελέστηκαν με συνοπτικές διαδικασίες από δυνάμεις των υπουργείων Άμυνας και Εσωτερικών, 93 μέλη δυνάμεων προσκείμενων στην κυβέρνηση και 18 Βεδουίνους
LIFO NEWSROOM
Η αμερικανική Nvidia πήρε το «πράσινο φως» για πωλήσεις τσιπ στην Κίνα

Διεθνή / Η αμερικανική Nvidia πήρε το «πράσινο φως» για πωλήσεις τσιπ στην Κίνα

Μετά τη συνάντηση με τον Τραμπ, ο διευθύνων σύμβουλος Jensen Huang κατάφερε να πείσει την κυβέρνηση των ΗΠΑ να επιτρέψει τις εξαγωγές του H20 - Πιέσεις από την Ουάσινγκτον και εμπορική εκεχειρία με το Πεκίνο στο παρασκήνιο
LIFO NEWSROOM