Ανοίγει ξανά η Disneyland στο Παρίσι, στις 17 Ιουνίου

Selfie στην Disneyland Facebook Twitter
Πηγή φωτό EPA
0

Η Disneyland στο Παρίσι, ο μεγαλύτερος πόλος έλξης τουριστών στην Ευρώπη, ανακοίνωσε ότι θα ανοίξει τις πύλες της στις 17 Ιουνίου, καθώς η Γαλλία χαλαρώνει τους περιορισμούς για τον κορωνοϊό.

 

Το θεματικό πάρκο, που απασχολεί 17.000 εργαζομένους, έμεινε κλειστό από τις 13 Μαρτίου έως τις 15 Ιουλίου πέρυσι, ενώ έκλεισε ξανά από τις 30 Οκτωβρίου.

 

Δύο φορές μετατέθηκαν τα πλάνα για το άνοιγμα της Disneyland έως τώρα, λόγω της εξέλιξης της πανδημίας στη Γαλλία. Αρχικά, υπήρχε η προσδοκία ότι θα υποδεχόταν επισκέπτες τον Φεβρουάριο και στη συνέχεια η ημερομηνία ανοίγματος μετατέθηκε για τις 2 Απριλίου, αλλά και αυτό το σχέδιο άλλαξε.

 

«Με ικανοποίηση ανακοινώνουμε ότι η Disneyland Paris θα ανοίξει ξανά στις 17 Ιουνίου», ανέφερε ανακοίνωση του θεματικού πάρκου, στην οποία σημειώνονταν ότι θα ισχύουν «ενισχυμένα υγειονομικά μέτρα και μέτρα ασφαλείας».

 

Όλοι οι επισκέπτες από 6 ετών και πάνω θα πρέπει να φορούν μάσκα. Επίσης, θα είναι περιορισμένος ο αριθμός των επισκεπτών, ενώ απαιτούνται κρατήσεις. Ανάλογα με τις οδηγίες από τις αρχές, κάποιους από τους χώρους της Disneyland ενδεχομένως να παραμείνουν κλειστοί ή να γίνουν τροποποιήσεις σε αυτούς.

 

Με πληροφορίες από AFP

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ