Airbnb: Νέοι κανόνες υγιεινής και απολύμανσης - Τι πρέπει να κάνουν ιδιοκτήτες και πελάτες

Airbnb: Νέοι κανόνες υγιεινής και απολύμανσης - Τι πρέπει να κάνουν ιδιοκτήτες και πελάτες Facebook Twitter
0

Η Airbnb παρουσίασε ένα νέο πρωτόκολλο καθαρισμού και απολύμανσης των καταλυμάτων που περιλαμβάνει στην πλατφόρμα της, προκειμένου να καθησυχάσει τους πελάτες της και να προωθήσει τις κρατήσεις που σταμάτησαν λόγω κορωνοϊού.

Η πρωτοβουλία που πρόκειται να ξεκινήσει τον Μάιο προβλέπει να δίδεται πιστοποιητικό στους οικοδεσπότες που έχουν ολοκληρώσει μια εκπαίδευση στους νέους κανόνες υγιεινής, οι οποίοι καταρτίστηκαν βάσει των συστάσεων των αμερικανικών υγειονομικών αρχών και εμπειρογνωμόνων της υγείας.

«Καθώς οι κυβερνήσεις διαχειρίζονται την υγειονομική κρίση και άρχισαν να εξετάζουν περιορισμούς που πρέπει να τεθούν σε ισχύ πριν επιτραπούν εκ νέου τα ταξίδια, προετοιμάζουμε ενεργά την Airbnb να υποστηρίξει την κοινότητά μας και να προετοιμάσει το μέλλον του τουρισμού, έχοντας ως επίκεντρό μας την υγεία και την πρόληψη», υπογράμμισε η εταιρία σε ανακοίνωση.

Η Airbnb προβλέπει τα μέλη που προσφέρουν καταλύματα να λάβουν «συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με την πρόληψη της νόσου Covid-19, όπως η χρήση ατομικού προστατευτικού εξοπλισμού, όπως μάσκες και γάντια για τους οικοδεσπότες ή εκείνους που κάνουν τον καθαρισμό, καθώς και απολυμαντικά εγκεκριμένα από τις ρυθμιστικές αρχές», αναφέρει η Airbnb.

Η σύσταση προς τους οικοδεσπότες είναι επίσης να αφήνουν να περνά ένα 24ωρο για να δεχθούν έναν νέο πελάτη.

Οι οικοδεσπότες που δεν μπορούν να συμμορφωθούν με το πρωτόκολλο ή να λάβουν ένα πιστοποιητικό, μπορούν να επιλέξουν το κατάλυμά τους να μένει κενό για μια περίοδο 72 ωρών μεταξύ κάθε πελάτη.

Οι πελάτες θα μπορούν σαφώς να διαπιστώνουν εάν ο οικοδεσπότης τους έχει λάβει πιστοποιητικό, περιμένει 72 ώρες μεταξύ της αναχώρησης ενός πελάτη και της άφιξης ενός άλλου ή επιλέγει να μην συμμορφωθεί με το νέο πρωτόκολλο.

Η Airbnb, μια εταιρία από τους πρωτοπόρους της συνεργατικής οικονομίας, συγκέντρωσε στις αρχές Απριλίου 1 δισεκατομμύριο δολάρια για να προετοιμαστεί για τη μετά κρίση εποχή.

Η εταιρία αποδέσμευσε επίσης στα τέλη Μαρτίου 250 εκατομμύρια δολάρια για να αμβλύνει τις οικονομικές απώλειες των οικοδεσποτών που νοίκιαζαν τα καταλύματά τους μέσω της πλατφόρμας της και που βρέθηκαν αντιμέτωποι με ένα κύμα ακυρώσεων.

«Αν και δεν μπορούμε ποτέ να εξαλείψουμε πλήρως τους κινδύνους του ταξιδιού και παρά το γεγονός ότι η επιστήμη εξελίσσεται συνεχώς, αυτή η πρωτοβουλία (σχετικά με τους νέους κανόνες υγιεινής) έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίξει και να προστατεύσει τους συνεργάτες μας», υπογράμμισε η εταιρία.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, AFP

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λίβανος: Η Χεζμπολάχ διακηρύσσει το «νόμιμο δικαίωμα» να αμυνθεί κατά του Ισραήλ

Διεθνή / Λίβανος: Η Χεζμπολάχ διακηρύσσει το «νόμιμο δικαίωμα» να αμυνθεί κατά του Ισραήλ

Στην «ανοικτή επιστολή» της, η οργάνωση διακηρύσσει ότι έχει το νόμιμο δικαίωμα «να αμυνθεί κατά ενός εχθρού που επιβάλλει τον πόλεμο στη χώρα μας και δεν σταματά τις επιθέσεις του».
LIFO NEWSROOM
Miss Universe 2025: Στέλεχος της διοργάνωσης αποκάλεσε «χαζή» τη Μις Μεξικό

Διεθνή / Miss Universe 2025: Εκπρόσωπος της διοργάνωσης αποκάλεσε «χαζή» τη Μις Μεξικό

Η Fatima Bosch αντιμετώπισε μια ιδιαίτερα αγενή συμπεριφορά από τον 60χρονο Nawat Itsaragrisil, ο οποίος την επέπληξε δημόσια με τον ισχυρισμό ότι η διαγωνιζόμενη δεν ανήρτησε προωθητικό περιεχόμενο στα social media
LIFO NEWSROOM