Ο Guardian προέβη σε συμπληρωματική τροποποίηση περσινού άρθρου του για τον Θάνο Δημάδη σχετικά με τις προτάσεις που είχε καταθέσει στη φαρμακευτική εταιρεία Bayer. 

 

Σύμφωνα με την επικεφαλής του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ξένου Τύπου, Nancy Prager-Kamel, τα πακέτα χορηγιών που είχαν συμπεριληφθεί στις συνομιλίες του κ. Δημάδη από την θέση του διευθυντή του Ιδρύματος και της Ένωσης Ξένου Τύπου έφεραν την έγκριση του συνόλου του Διοικητικού Συμβουλίου.

 

Το άρθρο του Guardian τροποποιήθηκε και προστέθηκε η δήλωση της Nancy Prager-Kamel με το ακόλουθο περιεχόμενο: «H Κάμελ έγραψε στην Bayer τον Ιούνιο του 2018, για να ενημερώσει πως ο Δημάδης είχε την πλήρη υποστήριξη να προχωρήσει με «ένα αμοιβαία θετικό στρατηγικό πλάνο» σε σχέση με την Bayer, με βάση τον «κοινό σεβασμό και οφέλη». Είπε στην Guardian ότι όλα τα πακέτα χορηγιών που αποτελούσαν αντικείμενο διαπραγματεύσεων από τον Δημάδη, είχαν εγκριθεί από το Συμβούλιο».

 

Ο Guardian σημειώνει από την πλευρά του πως «τεχνικές λεπτομέρειες σε σχέση με τα email με την Bayer έχουν επίσης αφαιρεθεί».

 

 

 


«Οι δικηγόροι μου στην Αμερική κατάφεραν και πέτυχαν να αναγκάσουν τον Guardian να επανορθώσει το προ ενός έτους άρθρο του για εμένα που ισχυριζόταν ότι οι προτάσεις χορηγιών που κατέθεσα στην φαρμακευτική εταιρεία Μπάγιερ εκ μέρους το Ιδρύματος Ξένου Τύπου ήταν δήθεν δικές μου» υποστηρίζει ο κ. Δημάδης στο Twitter, αφήνοντας αιχμές για «πολύ περίεργες συμπτώσεις». 

 


 

Αναλυτικά το δελτίο τύπου

 

«Ο Γκάρντιαν επανόρθωσε το δημοσίευμά του για τον Θάνο Δημάδη

 

»Σε μία κίνηση επανόρθωσης και αναγνώρισης της διαστρέβλωσης της αλήθειας από την αρθρογράφο του Carrey Gillam, προέβη ο Guardian. Η επανόρθωση αφορά σε άρθρο που δεν αποτελούσε πρωτογενές ρεπορτάζ του Guardian, αλλά αντίθετα ήταν άρθρο που είχε φιλοξενήσει ο Guardian στην ιστοσελίδα του ως ένα από τα πολλά άρθρα που φιλοξενεί κατά καιρούς, από διάφορους contributors, όπως η κα Gillam. Η επανόρθωση του Guardian αφορά στο άρθρο το οποίο ψευδώς ισχυριζόταν ότι ο Θάνος Δημάδης, ως εκτελεστικός διευθυντής του Ιδρύματος Ξένου Τύπου βρισκόταν δήθεν σε κάποια υπόγεια συνεργασία με την εταιρεία Bayer για την αύξηση της επιρροής της εταιρείας στην συγκεκριμένη δημοσιογραφική ένωση. Με καθυστέρηση ενός χρόνου, ο Guardian αναγκάστηκε να επανορθώσει και, κατ' αυτόν τον τρόπο, να παραδεχθεί ότι στο συγκεκριμένο άρθρο υπήρχε απόκρυψη της αλήθειας. Η αλήθεια αποκαλύφθηκε από την δήλωση της επικεφαλής του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ξένου Τύπου, Nancy Prager-Kamel την οποία η contributor του Guardian είχε τότε αρνηθεί να συμπεριλάβει στο άρθρο της παραπλανώντας τους αναγνώστες του άρθρου σε σχέση με τα πραγματικά γεγονότα και την πλήρη αλήθεια. Αποτέλεσμα αυτής της απόκρυψης ήταν να χρειαστεί η παρέμβαση του ίδιου του Guardian προκειμένου να συμπεριληφθεί η δήλωση της της επικεφαλής του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ξένου Τύπου Nancy Prager-Kamel με σκοπό την αποκατάσταση της αλήθειας. Σύμφωνα με την επανόρθωση του Guardian, όλα τα προνόμια προς τους χορηγούς συμπεριλαμβανομένης και της Bayer που προσέφερε ο Θάνος Δημάδης, είχαν εγκριθεί από όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος Κέντρου Τύπου για το οποίο ο Θάνος Δημάδης εργαζόταν. Η άρνηση της contributor του Gillam να αποκαλύψει την πλήρη αλήθεια είχε στόχο να εμφανίσει τον Θάνο Δημάδη ότι βρίσκεται σε κάποια δήθεν υπόγεια συναλλαγή με την εταιρεία Bayer. Ο Guardian προέβη σε επανόρθωση και για μία σειρά άλλων ψεμάτων που περιλαμβάνονταν στο συγκεκριμένο άρθρο. Συγκεκριμένα, ο Guardian προέβη στην διαγραφή των ψευδών ισχυρισμών του άρθρου ότι δήθεν ο Θάνος Δημάδης είχε προβεί σε διαγραφή e-mails από το επίσημο λογαριασμό ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που διατηρούσε όσο διάστημα εργαζόταν για το Ίδρυμα Ξένου Τύπου. Επιπροσθέτως, ο Guardian επανόρθωσε και ως προς την ιδιότητα του Θάνου Δημάδη κατά την περίοδο που εργαζόταν για την συλλογή χορηγιών για την Ένωση Ξένου Τύπου. Ο Guardian διευκρίνισε ότι στο διάστημα αυτό ο Θάνος Δημάδης δεν εργαζόταν ως δημοσιογράφος αλλά είχε μόνο την εμπειρία του πρώην ξένου ανταποκριτή, γεγονός που σκοπίμως η αρθρογράφος είχε αποκρύψει με σκοπό να στοχοποιήσει ακόμα περισσότερο τον Θάνο Δημάδη στα μάτια της κοινής γνώμης ως δημοσιογράφο που προσφέρει προνόμια σε εταιρείες με αντάλλαγμα χορηγίες, γεγονός που αποδείχθηκε απολύτως ψευδές. Όπως έκανε γνωστό ο Θάνος Δημάδης μέσω του λογαριασμού του στο twitter, η επανόρθωση του Γκάρντιαν επήλθε έπειτα από παρέμβαση των δικηγόρων του στην Αμερική.»

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr