3 λόγοι για τους οποίους τα αεροπορικά ταξίδια θα παραμείνουν πανάκριβα

Γιατί τα αεροπορικά ταξίδια εξακολουθούν να είναι τόσο ακριβά Facebook Twitter
0

Δημοσίευμα του Bloomberg εξηγεί γιατί τα αεροπορικά ταξίδια εξακολουθούν να είναι ακριβά, αν και η πανδημία του κορωνοϊού αποτελεί πλέον παρελθόν. 

Η βασική απάντηση στο γιατί τα αεροπορικά ταξίδια εξακολουθούν να είναι ακριβά, είναι η έλλειψη αεροπλάνων. Οι αεροπορικές εταιρείες ακινητοποίησαν μεγάλα τμήματα του στόλου τους επειδή η ζήτηση των πτήσεων μειώθηκε κατά την διάρκεια της πανδημίας. Περίπου 16.000 αεροσκάφη - σχεδόν τα δύο τρίτα του παγκόσμιου εμπορικού στόλου - καθηλώθηκαν στο απόγειο της πανδημίας.

Πλέον, χρειάζονται τουλάχιστον 100 εργάσιμες για να πετάξουν ξανά, μετά την πολύμηνη ακινητοποίησή τους, σύμφωνα με το δημοσίευμα. 

Ως ένας ακόμα λόγος θεωρείται το γεγονός, ότι υπάρχουν άτομα που είναι πρόθυμα να πληρώσουν ακριβά εισιτήρια, καθώς δεν έχουν πραγματοποιήσει κάποιο ταξίδι εδώ και τρία χρόνια. Σε έρευνα της Booking.com με περισσότερους από 25.000 ενήλικες που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τους επόμενους 12-24 μήνες διαπιστώθηκε ότι πολλοί είναι πρόθυμοι να «βάλουν νερό στο κρασί τους» με σκοπό να αναπληρώσουν τις χαμένες ευκαιρίες.

Τα αεροπορικά ταξίδια θα παραμείνουν ακριβά 

Τα κακά νέα είναι ότι οι τιμές των εισιτηρίων πιθανώς να παραμείνουν υψηλές για αρκετά χρόνια, τουλάχιστον σύμφωνα με τον Michael O'Leary, διευθύνοντα σύμβουλο της Ryanair Holdings Plc , της μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρείας της Ευρώπης στον τομέα της μεταφοράς επιβατών.

Οι αεροπορικές εταιρείες είχαν απώλειες σχεδόν 200 δισεκατομμυρίων δολαρίων εξαιτίας του κορωνοϊού, με αποτέλεσμα να σημειωθούν εκατομμύρια απολύσεις. Πλέον, η προσέλκυση εργαζομένων με καλύτερους μισθούς για να ισορροπιστεί η κατάσταση, φέρνει οικονομικές απώλειες στις εταιρείες. 

Υψηλές τιμές στα καύσιμα

Οι τιμές των καυσίμων μειώθηκαν το περασμένο έτος, αλλά το αργό εξακολουθεί να είναι πολύ ακριβότερο (50% πάνω) από ό,τι τον Ιανουάριο του 2019, δημιουργώντας πρόβλημα για τις αεροπορικές εταιρείες, καθώς τα καύσιμα είναι το μεγαλύτερο «βαρίδιό» τους. Οι αεροπορικές εταιρείες συμβάλλουν λίγο περισσότερο από το 2% των παγκόσμιων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, αλλά δεν έχουν βρει εφικτή λύση για το πρόβλημα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να χρησιμοποιείται για την ώρα το «βιώσιμο αεροπορικό καύσιμο», το οποίο κοστίζει έως και πέντε φορές περισσότερο από το παραδοσιακό καύσιμο αεροσκαφών. 

Η βιομηχανία θα πρέπει να πληρώσει 2 τρισεκατομμύρια δολάρια για να γίνει ουδέτερη εκπομπών άνθρακα έως το 2050, σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών. Οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να αυξήσουν τις τιμές των εισιτηρίων για να αντεπεξέλθουν, καθιστώντας τις πτήσεις ακόμη πιο δαπανηρές. 

Μάλιστα, ορισμένες από τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες που συζητούνται - υδρογονοκίνητα και ηλεκτρικά αεροσκάφη - παραμένουν ως επί το πλείστον σε ερευνητικό στάδιο και αναμένεται να είναι ακριβές εάν υλοποιηθούν.  

Η καθυστερημένη έξοδος της Κίνας από τα lockdown

Η Κίνα, η χώρα που οι πολίτες της ξοδεύουν 280 δισ. δολάρια τον χρόνο σε αεροπορικά εισιτήρια μέχρι και πριν από την πανδημία, εξακολουθεί να ψάχνει τα βήματά της, καθώς διατήρησε τα lockdown στις πόλεις της περισσότερo από κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη. 

Σε έρευνα που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη αναφέρθηκε ότι περισσότερο από το 30% των Κινέζων ταξιδιωτών έχουν αποκλείσει το ενδεχόμενο να ταξιδέψουν στο εξωτερικό το 2023. 

Η Association of Asia Pacific Airlines δήλωσε ότι θα χρειαστεί τουλάχιστον ένας χρόνος για να επιστρέψει η Κίνα στα προ της πανδημίας επίπεδα διεθνών αεροπορικών ταξιδιών. Η εγχώρια κυκλοφορία μπορεί να επιστρέφει στο αντίστοιχο του 2019, αλλά η ευρύτερη επαναλειτουργία απαιτεί πολύ περισσότερο χρόνο για να ανακάμψει, αφού η προσέγγιση της Κίνας την άφησε πιο απομονωμένη και σε αντίθεση με τον υπόλοιπο κόσμο.

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς μπορεί να εφαρμοστεί το σχέδιο Φαρατζ για μαζικές απελάσεις και έξοδο από τη Σύμβαση της Γενεύης

Διεθνή / Πώς μπορεί να εφαρμοστεί το σχέδιο Φαρατζ για μαζικές απελάσεις και έξοδο από τη Σύμβαση της Γενεύης

Το κόμμα του Νάιτζελ Φάρατζ σχεδιάζει μαζικές απελάσεις αιτούντων άσυλο και αποχώρηση από διεθνείς συνθήκες όπως η ΕΣΔΑ και η Σύμβαση της Γενεύης, πυροδοτώντας διεθνείς αντιδράσεις και πολιτικές αναταράξεις στο Ηνωμένο Βασίλειο
LIFO NEWSROOM
Τραμπ: Δασμοί 50% στις εισαγωγές από την Ινδία – Κλιμακώνεται ο εμπορικός πόλεμος με Ρωσία στο παρασκήνιο

Διεθνή / Δασμοί Τραμπ 50% στις εισαγωγές από την Ινδία – Κλιμακώνεται ο εμπορικός πόλεμος με Ρωσία στο παρασκήνιο

Ο Ντόναλντ Τραμπ επέβαλε δασμούς 50% στις περισσότερες εισαγωγές από την Ινδία, τιμωρώντας το Νέο Δελχί για τις αγορές ρωσικού πετρελαίου - Σοκ για την ινδική οικονομία, κίνδυνοι για τις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού
LIFO NEWSROOM
Τέιλορ Σουίφτ: Ο Τραμπ «ξέχασε πως την μισεί» και της ευχήθηκε για τον γάμο της με τον Τράβις Κέλσι

Διεθνή / Τέιλορ Σουίφτ: Ο Τραμπ «ξέχασε πως την μισεί» και της ευχήθηκε για τον γάμο της με τον Τράβις Κέλσι

Πριν από τρεις εβδομάδες, ο Αμερικανός πρόεδρος αποκάλεσε την Τέιλορ Σουίφτ «woke τραγουδίστρια» και τώρα, ξαφνικά υποστηρίζει την σχέση της, σχολιάζει το Roling Stone
LIFO NEWSROOM
Ο Νετανιάχου αναγνωρίζει για πρώτη φορά τη Γενοκτονία Αρμενίων, Ασσυρίων και Ελλήνων από τους Οθωμανούς

Διεθνή / Ο Νετανιάχου αναγνωρίζει για πρώτη φορά τη Γενοκτονία Αρμενίων, Ασσυρίων και Ελλήνων από τους Οθωμανούς

Για πρώτη φορά, ο Μπενιαμίν Νετανιάχου αναγνώρισε δημόσια τη γενοκτονία που διέπραξε η Οθωμανική Αυτοκρατορία εναντίον Αρμενίων, Ασσυρίων και Ελλήνων - Η δήλωση φέρνει στο προσκήνιο ένα ζήτημα που το Ισραήλ απέφευγε επί δεκαετίες
LIFO NEWSROOM
Αόρατος θάνατος στην Ουκρανία: Το 25% είναι παγιδευμένο με νάρκες - Παιδιά σκοτώνονται κάθε μέρα

Διεθνή / Αόρατος θάνατος στην Ουκρανία: Το 25% είναι παγιδευμένο με νάρκες - Παιδιά σκοτώνονται κάθε μέρα

Στη Σούμι και σε άλλες περιοχές της Ουκρανίας, νάρκες και εκρηκτικά απειλούν καθημερινά πολίτες - Σχεδόν το 25% της χώρας είναι μολυσμένο με εκρηκτικά, σύμφωνα με ειδικούς του ΟΗΕ
LIFO NEWSROOM
Ο Τραμπ θέλει να μετονομαστεί το Πεντάγωνο σε «Υπουργείο Πολέμου» - Γιατί έπαψε να λέγεται έτσι το 1949

Διεθνή / Ο Τραμπ θέλει να μετονομαστεί το Πεντάγωνο σε «Υπουργείο Πολέμου» - Γιατί έπαψε να λέγεται έτσι το 1949

Ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επαναφέρει την ιδέα να μετονομαστεί το Υπουργείο Άμυνας σε «Υπουργείο Πολέμου», επικαλούμενος την ιστορία νικών των ΗΠΑ, αλλά η αλλαγή απαιτεί νομοθετική έγκριση
LIFO NEWSROOM
Reuters: Παραιτήθηκε η φωτορεπόρτερ κατηγορώντας το πρακτορείο για αναπαραγωγή ισραηλινής προπαγάνδας

Διεθνή / Γάζα: Παραιτήθηκε φωτορεπόρτερ του Reuters - Το κατηγορεί για αναπαραγωγή ισραηλινής προπαγάνδας

«Δεν μπορώ πια να διατηρήσω καμία σχέση με το Reuters, καθώς με τη στάση του ουσιαστικά δικαιολογεί και καλύπτει τη συστηματική δολοφονία 245 δημοσιογράφων στη Γάζα», έγραψε την Τρίτη
LIFO NEWSROOM