3 λόγοι για τους οποίους τα αεροπορικά ταξίδια θα παραμείνουν πανάκριβα

Γιατί τα αεροπορικά ταξίδια εξακολουθούν να είναι τόσο ακριβά Facebook Twitter
0

Δημοσίευμα του Bloomberg εξηγεί γιατί τα αεροπορικά ταξίδια εξακολουθούν να είναι ακριβά, αν και η πανδημία του κορωνοϊού αποτελεί πλέον παρελθόν. 

Η βασική απάντηση στο γιατί τα αεροπορικά ταξίδια εξακολουθούν να είναι ακριβά, είναι η έλλειψη αεροπλάνων. Οι αεροπορικές εταιρείες ακινητοποίησαν μεγάλα τμήματα του στόλου τους επειδή η ζήτηση των πτήσεων μειώθηκε κατά την διάρκεια της πανδημίας. Περίπου 16.000 αεροσκάφη - σχεδόν τα δύο τρίτα του παγκόσμιου εμπορικού στόλου - καθηλώθηκαν στο απόγειο της πανδημίας.

Πλέον, χρειάζονται τουλάχιστον 100 εργάσιμες για να πετάξουν ξανά, μετά την πολύμηνη ακινητοποίησή τους, σύμφωνα με το δημοσίευμα. 

Ως ένας ακόμα λόγος θεωρείται το γεγονός, ότι υπάρχουν άτομα που είναι πρόθυμα να πληρώσουν ακριβά εισιτήρια, καθώς δεν έχουν πραγματοποιήσει κάποιο ταξίδι εδώ και τρία χρόνια. Σε έρευνα της Booking.com με περισσότερους από 25.000 ενήλικες που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τους επόμενους 12-24 μήνες διαπιστώθηκε ότι πολλοί είναι πρόθυμοι να «βάλουν νερό στο κρασί τους» με σκοπό να αναπληρώσουν τις χαμένες ευκαιρίες.

Τα αεροπορικά ταξίδια θα παραμείνουν ακριβά 

Τα κακά νέα είναι ότι οι τιμές των εισιτηρίων πιθανώς να παραμείνουν υψηλές για αρκετά χρόνια, τουλάχιστον σύμφωνα με τον Michael O'Leary, διευθύνοντα σύμβουλο της Ryanair Holdings Plc , της μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρείας της Ευρώπης στον τομέα της μεταφοράς επιβατών.

Οι αεροπορικές εταιρείες είχαν απώλειες σχεδόν 200 δισεκατομμυρίων δολαρίων εξαιτίας του κορωνοϊού, με αποτέλεσμα να σημειωθούν εκατομμύρια απολύσεις. Πλέον, η προσέλκυση εργαζομένων με καλύτερους μισθούς για να ισορροπιστεί η κατάσταση, φέρνει οικονομικές απώλειες στις εταιρείες. 

Υψηλές τιμές στα καύσιμα

Οι τιμές των καυσίμων μειώθηκαν το περασμένο έτος, αλλά το αργό εξακολουθεί να είναι πολύ ακριβότερο (50% πάνω) από ό,τι τον Ιανουάριο του 2019, δημιουργώντας πρόβλημα για τις αεροπορικές εταιρείες, καθώς τα καύσιμα είναι το μεγαλύτερο «βαρίδιό» τους. Οι αεροπορικές εταιρείες συμβάλλουν λίγο περισσότερο από το 2% των παγκόσμιων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, αλλά δεν έχουν βρει εφικτή λύση για το πρόβλημα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να χρησιμοποιείται για την ώρα το «βιώσιμο αεροπορικό καύσιμο», το οποίο κοστίζει έως και πέντε φορές περισσότερο από το παραδοσιακό καύσιμο αεροσκαφών. 

Η βιομηχανία θα πρέπει να πληρώσει 2 τρισεκατομμύρια δολάρια για να γίνει ουδέτερη εκπομπών άνθρακα έως το 2050, σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών. Οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να αυξήσουν τις τιμές των εισιτηρίων για να αντεπεξέλθουν, καθιστώντας τις πτήσεις ακόμη πιο δαπανηρές. 

Μάλιστα, ορισμένες από τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες που συζητούνται - υδρογονοκίνητα και ηλεκτρικά αεροσκάφη - παραμένουν ως επί το πλείστον σε ερευνητικό στάδιο και αναμένεται να είναι ακριβές εάν υλοποιηθούν.  

Η καθυστερημένη έξοδος της Κίνας από τα lockdown

Η Κίνα, η χώρα που οι πολίτες της ξοδεύουν 280 δισ. δολάρια τον χρόνο σε αεροπορικά εισιτήρια μέχρι και πριν από την πανδημία, εξακολουθεί να ψάχνει τα βήματά της, καθώς διατήρησε τα lockdown στις πόλεις της περισσότερo από κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη. 

Σε έρευνα που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη αναφέρθηκε ότι περισσότερο από το 30% των Κινέζων ταξιδιωτών έχουν αποκλείσει το ενδεχόμενο να ταξιδέψουν στο εξωτερικό το 2023. 

Η Association of Asia Pacific Airlines δήλωσε ότι θα χρειαστεί τουλάχιστον ένας χρόνος για να επιστρέψει η Κίνα στα προ της πανδημίας επίπεδα διεθνών αεροπορικών ταξιδιών. Η εγχώρια κυκλοφορία μπορεί να επιστρέφει στο αντίστοιχο του 2019, αλλά η ευρύτερη επαναλειτουργία απαιτεί πολύ περισσότερο χρόνο για να ανακάμψει, αφού η προσέγγιση της Κίνας την άφησε πιο απομονωμένη και σε αντίθεση με τον υπόλοιπο κόσμο.

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι ισραηλινές ένοπλες δυνάμεις ανακοίνωσαν πως σκότωσαν δύο διοικητές των ιρανών Φρουρών της Επανάστασης

Διεθνή / Ιράν: Οι ισραηλινές ένοπλες δυνάμεις ανακοίνωσαν πως σκότωσαν δύο διοικητές των Φρουρών της Επανάστασης

Πρόκειται για τον διοικητή του Παλαιστινιακού Σώματος της Δύναμης Κοντς και έναν διοικητή του ειδικού σώματος των Φρουρών που διεξάγει επιχειρήσεις στο εξωτερικό - Βίντεο των IDF
LIFO NEWSROOM
Αποκλεισμός από την για 40 χρόνια: Οι απελάσεις είναι η τελευταία κίνηση της Ρωσίας να «καθαρίσει» την Ουκρανία

Διεθνή / Αποκλεισμός για 40 χρόνια: Οι απελάσεις είναι η τελευταία κίνηση της Ρωσίας να «καθαρίσει» την Ουκρανία

Η ιστορία του διευθυντή τοπικού σχολείου, ο οποίος μεταφέρθηκε στη Γεωργία με χειροπέδες μαζί με την οικογένειά του, αφού αρνήθηκε να διδάξει το ρωσικό πρόγραμμα σπουδών
LIFO NEWSROOM
Ήρωας ή Προδότης: Νέο άγαλμα του Τζόρτζ Ουάσινγκτον στην καρδιά του Λονδίνου προκαλεί αντιδράσεις

Διεθνή / «Ήρωας ή Προδότης»: Άγαλμα του Τζόρτζ Ουάσινγκτον στην καρδιά του Λονδίνου προκαλεί αντιδράσεις

Ένα άγαλμα του Τζορτζ Ουάσινγκτον επιστρέφει ανανεωμένο στην Πλατεία Τραφάλγκαρ. Τι σημαίνει η παρουσία του Αμερικανού επαναστάτη ήρωα δίπλα σε Βρετανούς βασιλείς και ναυάρχους;
LIFO NEWSROOM
Νέες κυρώσεις Τρραμπ με σκοπό την υπονόμευση της στρατιωτικής μηχανής του Ιράν

Διεθνή / Νέες κυρώσεις Τραμπ με σκοπό την υπονόμευση της στρατιωτικής μηχανής του Ιράν

Η κυβέρνηση Τραμπ στοχοποιεί κινεζικές επιχειρήσεις, έναν Κινέζο υπήκοο και ένα φορτηγό πλοίο για εμπλοκή σε μεταφορά στρατιωτικής τεχνολογίας προς το Ιράν, εν μέσω της κλιμακούμενης σύρραξης με το Ισραήλ
LIFO NEWSROOM
Ο Πάπας Λέων προειδοποιεί για τους κινδύνους της AI: «Η νεολαία μας πρέπει να ενισχύεται, όχι να εμποδίζεται»

Διεθνή / Ο Πάπας Λέων προειδοποιεί για τους κινδύνους της AI: «Η νεολαία μας πρέπει να ενισχύεται, όχι να εμποδίζεται»

Η στάση του ποντίφικα για την ΑΙ μοιάζει με εκείνη του προκατόχου του, Πάπα Φραγκίσκου, ο οποίος είχε δηλώσει ότι οι κοινωνίες μας διατρέχουν τον κίνδυνο να χάσουν «την αίσθηση του ανθρώπινου»
LIFO NEWSROOM