Ύστερα από νέα απόφαση του Facebook, εταιρία στην οποία ανήκει το Instagram και τo WhatsApp, οι δύο πλατφόρμες βρίσκονται σε μια διαδικασία rebranding στα πλαίσια της οποίας το Instagram αναμένεται να μετονομαστεί σε "Instagram from Facebook" και το WhatsApp σε "WhatsApp from Facebook". Στόχος του Facebook μέσα από αυτές τις αλλαγές είναι φυσικά να υπάρχει σύνδεση μεταξύ των εφαρμογών για λόγους μάρκετινγκ. 

 

Σύμφωνα με το The Information, το οποίο δημοσίευσε πρώτο τη συγκεκριμένη είδηση, το Facebook αναμένεται να εφαρμόσει τις αλλαγές αυτές τόσο στο Google Play όσο και στο App Store, όμως τα ονόματα των εφαρμογών στην οθόνη του κινητού των χρηστών θα παραμείνουν προς το παρόν ως έχουν.

 

Προς τι όμως αυτές οι αλλαγές; Το Facebook απαντά ότι θέλει να είναι "ξεκάθαρο όσον αφορά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που βρίσκονται υπό την ιδιοκτησία του" και μ'αυτόν τον τρόπο στοχεύει στο να τα "συνδέσει" καλύτερα μεταξύ τους. Για τον ίδιο λόγο, πριν λίγους μήνες, ο Mark Zuckerberg είχε αναφέρει ότι σύντομα οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να στέλνουν ένα dm από το Instagram σε μια συνομιλία του WhatsApp. "Θέλουμε να δώσουμε στους ανθρώπους την επιλογή να επικοινωνούν με τους φίλους τους μέσα από τα συγκεκριμένα δίκτυα ανεξάρτητα από το ποιο προτιμούν περισσότερο", είχε γράψει ο CEO του τεχνολογικού κολοσσού σε μια εκτενή δημοσίευσή του. 

 

Ωστόσο, παρά τις όποιες ανακοινώσεις του Facebook ότι οι αλλαγές αυτές πρόκειται να είναι υπέρ της καλύτερης επικοινωνίας των χρηστών, ο ουσιαστικός του στόχος δεν είναι άλλος πέρα από το να μεταβληθεί η άποψη των χρηστών για την πλατφόρμα, ύστερα από το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα να συνδεθεί το όνομα του κοινωνικού δικτύου με τα fake news και την έλλειψη ιδιωτικότητας. Μάλιστα, ο Zuckerberg έχει επίσης ισχυριστεί ότι η μετονομασία του Instagram και του WhatsApp αποτελούν μέρος της προσπάθειας που κάνει η εταιρία για να θεωρηθεί εκ νέου ότι σέβεται την ιδιωτικότητα των χρηστών της. 

 

Δεδομένου ότι οι νεότεροι χρήστες έχουν εγκαταλείψει πλέον το Facebook, αλλά ταυτόχρονα εξακολουθούν να χρησιμοποιούν το Instagram και το WhatsApp, η αλλαγή στα ονόματα των δύο εφαρμογών μπορεί να θεωρηθεί ακόμη και ως μια ενέργεια μάρκετινγκ από πλευράς του Facebook, θέλοντας να αναδειχθεί και το ίδιο ως μια πλατφόρμα που έχει νεανικό κοινό και επομένως εξακολουθεί να θεωρείται κουλ. 

Με στοιχεία από το Dazed