Σε ισχύ τίθενται αύριο, Σάββατο, οι νέοι όροι χρήσης του WhatsApp. Κάτι που σημαίνει ότι όσοι δεν έχουν συμφωνήσει με αυτούς, η εφαρμογή θα αρχίσει να απενεργοποιεί λειτουργίες, μέχρι να το πράξουν.

 

Αυτό ανακοίνωσε η Facebook, σε ενημέρωση της σελίδας μέσω της οποίας απαντά σε συχνές ερωτήσεις. Το μήνυμα στην οθόνη που θα ζητά από τους χρήστες να αποδεχθούν τους νέους όρους που κατάρτισε το Facebook- στο οποίο ανήκει το WhatsApp- θα γίνει μόνιμο. Οι χρήστες θα πρέπει να κάνουν «κλικ» σε αυτό προκειμένου να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή.

 

Οι χρήστες θα μπορούν να επικοινωνούν μέσω της εφαρμογής για «λίγες εβδομάδες», όπως να λαμβάνουν κλήσεις και να απαντούν σε μηνύματα.

 

«Έπειτα από λίγες εβδομάδες περιορισμένης λειτουργικότητας, δεν θα μπορείτε να λάβετε εισερχόμενες κλήσεις ή ειδοποιήσεις και το WhatsApp θα σταματήσει να στέλνει μηνύματα και κλήσεις στο κινητό σας», ανέφερε η εταιρεία.

 

Σε αυτό το σημείο, οι χρήστες θα πρέπει να επιλέξουν: θα αποδεχθούν τους νέους όρους, ή- σε περίπτωση που δεν το επιθυμούν- δεν θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή.

 

Αυτή η πιο ήπια προσέγγιση είναι ασυνήθιστη για τη Facebook, που παραδοσιακά επιβάλλει τους νέους όρους χρήσης εμφανίζοντας από την πρώτη ημέρα ένα μήνυμα συγκατάθεσης που δεν παρακάμπτεται, σημειώνει ο Guardian.

 

Η απόφαση αυτή έρχεται έπειτα από αντιδράσεις χρηστών του WhatsApp τον Ιανουάριο, όταν η εταιρεία αποφάσισε αρχικά να επικαιροποιήσει τους όρους χρήσης. Εκατομμύρια άτομα κατέβασαν εναλλακτικές εφαρμογές, όπως το Signal και το Telegram, όταν ανακοινώθηκε ότι οι νέοι όροι χρήσης του WhatsApp θα τεθούν σε ισχύ από τις 8 Φεβρουαρίου.

 

Τελικά δόθηκε παράταση σε αυτό και ακολούθησε μια καμπάνια εξηγήσεων από την εταιρεία. Αναρτήσεις που έγιναν viral ανέφεραν πως οι νέοι όροι δίνουν στην εφαρμογή το δικαίωμα να διαβάζει τα μηνύματα των χρηστών και να δίνει πληροφορίες στο Facebook.

 

To WhatsApp το απέρριψε αυτό κατηγορηματικά, ανακοινώνοντας ότι η αλλαγή των όρων χρήσης δεν επηρεάζει με οποιονδήποτε τρόπο το απόρρητο των μηνυμάτων. Επίσης, διευκρινίστηκε ότι οι αλλαγές αφορούν τα μηνύματα επιχειρήσεων, όπως και ότι έγιναν για να υπάρξουν διευκρινίσεις και μεγαλύτερη διαφάνεια στις υπάρχουσες πολιτικές.

 

Με πληροφορίες από Guardian

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr