Τα social media «είδαν» Μουντιάλ - Ρεκόρ 25ετίας και για τη Google

Τα social media «είδαν» Μουντιάλ - Ρεκόρ 25ετίας και για τη Google Facebook Twitter
0

Το παγκόσμιο κύπελλο του 2022, που ολοκληρώθηκε στο Κατάρ με θριαμβεύτρια την Αργεντινή, σχεδόν μονοπώλησε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς κατά τη διάρκεια των τεσσάρων εβδομάδων και των 64 αγώνων της διοργάνωσης, αναρτήθηκαν 113.136.540 μηνύματα, αριθμός κατά 60% μεγαλύτερος σε σχέση με το Μουντιάλ του 2018. 

Με πάνω από δέκα εκατομμύρια μηνύματα υποδέχθηκαν οι ποδοσφαιρόφιλοι την παρουσία του Νοτιοκορεάτη καλλιτέχνη, Jungkook, στην τελετή έναρξης της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης. Ενώ, κατά την διάρκεια του τελικού, αναρτήθηκαν 25,9 εκατομμύρια ποστ. 

Μετά τον τελικό Αργεντινή-Γαλλία, ο αμέσως επόμενος αγώνας που συζητήθηκε στα σόσιαλ μίντια ήταν ο προημιτελικός ανάμεσα στο Μαρόκο και την Πορτογαλία, με 1.048.827 μηνύματα.

Ο Κιλιάν Μπαπέ έλαβε τα περισσότερα αιτήματα με 9,2 εκατομμύρια δημοσιεύσεις, ενώ σε εθνικό επίπεδο, στην κορυφή του ενδιαφέροντος βρέθηκε η Αργεντινή με 41,3 εκατομμύρια μηνύματα, ξεπερνώντας την Γαλλία (20,3 εκατομμύρια) και την Βραζιλία (9,1 εκατομμύρια).

Τα συγκεκριμένα στοιχεία συνέλεξε και γνωστοποίησε το εργαλείο παρακολούθησης «Visibrain». 

Ρεκόρ και για Google 

«Ήταν σαν όλος ο πλανήτης να αναζητούσε μόνο ένα πράγμα!» παραδέχτηκε ο Sundar Pichai, ο διευθύνων σύμβουλος της Google, μέσω Twitter, γνωστοποιώντας πως, κατά τη διάρκεια του τελικού Αργεντινής - Γαλλίας, η μηχανή αναζήτησης έκανε ρεκόρ κίνησης στα 25 χρόνια της ύπαρξής της. 

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM