Το Spotify αποφάσισε να τρολάρει μερικές από τις πιο ντροπιαστικές συνήθειες των χρηστών του για το 2017 μέσα από μηνύματα σε τεράστιες πινακίδες, φτιάχνοντας την πιο αστεία και πρωτότυπη ίσως καμπάνια όλων των εποχών.
Στις πινακίδες αναγράφονται μερικές από τις πιο αστείες και ενίοτε ντροπιαστικές συνήθειες όσων χρησιμοποιούν τη δημοφιλή πλατφόρμα, με αφορμή τα τραγούδια που είχαν φέτος τα περισσότερα stream και τις πιο περίεργες playlist που φτιάχτηκαν.
FacebookTwitter «Απόφυγε "ιατρικούς επαγγελματίες" που πρόσθεσαν αυτά τα τραγούδια στη λίστα τους για το χειρουργείο».
FacebookTwitter «Να είσαι τόσο τρυφερός όσο το άτομο που έβαλε 48 τραγούδια του Ed Sheeran στην playlist "I Love Gingers". To "Shape of you" ήταν το τραγούδι με τα περισσότερα stream».
FacebookTwitter «Πήγαινε για χορό με το άτομο που έφτιαξε playlist με όνομα "Daddy Pence ome Dance"».
FacebookTwitter «Να είσαι αισθητά λιγότερο επαγγελματίας στους αποχαιρετισμούς. "Too good at goddbyes", το "στρίμαραν" 910.925 φορές στο Λονδίνο».
FacebookTwitter «Να είσαι τόσο άγριος όσο το άτομο που έφτιαξε playlist με διάρκεια 1 ώρα και 55 λεπτά και τίτλο "Lasting Longer than the Mooch"».
FacebookTwitter «Φάε βίγκαν μπρουσκέτα με το άτομο που έφτιαξε playlist με τίτλο "Leftist Elitist Snowflake BBQ"».
FacebookTwitter «Να αθλείστε πιο συμβατικά από τους 46 ανθρώπους που έβαλαν το "Slow Hands" στην playlist για τρέξιμο».
FacebookTwitter «Να φοράς το μπουφάν σου. "Man's Not Hot" από Big Shaq, το "στρίμαραν" 42.756.267 φορές φέτος. Όντως».
FacebookTwitter «Ακολούθησε το παράδειγμα των 3.445 ατόμων που "στρίμαραν" το Boozy Brunch μια Τετάρτη φέτος».