Οι Έλληνες είναι online: Συνδέονται μέσω κινητού, σκρολάρουν στα social media και αγοράζουν διαδικτυακά

Οι Έλληνες είναι online: Συνδέονται μέσω κινητού, σκρολάρουν στα social media και αγοράζουν όλο και πιο συχνά Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου: Freepik.com
0

Όλοι οι Έλληνες πλέον είναι online: Συνδέονται μέσω του κινητού τους τηλεφώνου, σκρολάρουν στα social media και πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές όλο και πιο συχνά.

Το  98% των κατοίκων της Αθήνας και το 95% της περιφέρειας είναι πλέον συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο, όπως έδειξε η νέα έκδοση της Focus on Tech Life Tips από την Focus Bari.  Η Ελλάδα «μπαίνει» στην ψηφιακή εποχή κυρίως μέσω κινητού, χρησιμοποιώντας όλο και περισσότερο το διαδίκτυο, τα social media και πραγματοποιώντας online αγορές.

Οι Έλληνες είναι online: Συνδέονται μέσω κινητού, σκρολάρουν στα social media και αγοράζουν όλο και πιο συχνά Facebook Twitter

Η συγκεκριμένη έρευνα διεξάγεται Πανελλαδικά συνεχώς από το 1995 και δείχνει πως σχεδόν όλη η Ελλάδα είναι online - σε συντριπτικά ποσοστά - με την Περιφέρεια να σημειώνει εντυπωσιακή άνοδο δέκα ποσοστιαίων μονάδων σε σχέση με το 2019. 

Οι Έλληνες είναι online: Συνδέονται μέσω κινητού, σκρολάρουν στα social media και αγοράζουν όλο και πιο συχνά Facebook Twitter

Δυναμική είναι η είσοδος στον ψηφιακό κόσμο για τις μεγαλύτερες ηλικίες, με τους 45+ να είναι η ηλικιακή ομάδα όπου η χρήση διαδικτύου αυξάνεται κατακόρυφα.

Οι Έλληνες είναι online: Συνδέονται μέσω κινητού, σκρολάρουν στα social media και αγοράζουν όλο και πιο συχνά Facebook Twitter

Η χρήση του κινητού για online δραστηριότητες εκτοξεύεται σε όλη τη χώρα, ενώ περισσότεροι από τρεις στους τέσσερις Έλληνες, απαιτούν από το Κράτος περισσότερη προστασία από την ηλεκτρονική πειρατεία και το κυβερνοέγκλημα.

 
 
 
Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Αφύσικη» και «ανατριχιαστική»: Αποσύρεται AI διαφήμιση των McDonald's μετά τις αντιδράσεις

Τech & Science / «Αφύσικη» και «ανατριχιαστική»: Αποσύρεται AI διαφήμιση των McDonald's μετά τις αντιδράσεις

Σε επίσημη ανακοίνωσή της, η McDonald’s Ολλανδίας ανέφερε ότι η διαφήμιση στόχευε στο να αποτυπώσει «τις πιεστικές και αγχωτικές στιγμές που μπορεί να συνοδεύουν τις γιορτές»
LIFO NEWSROOM