O κώδικας του Instagram αποκαλύπτει επερχόμενη μουσική λειτουργία.

 

Το Instagram σύντομα θα σας αφήvει να προσθέσετε μουσική στις Iστορίες σας, κρίνοντας από τον κώδικα που βρίσκεται μέσα στην εφαρμογή των Android. Τα «Music Stickers» θα επιτρέπουν να αναζητήσετε και να προσθέσετε ένα τραγούδι στις αναρτήσεις σας, χάρη στις συμφωνίες αδειοδότησης με τις μεγαλύτερες δισκογραφικές εταιρείες που πρόσφατα υπέγραψε το Facebook (Sony, UMG, Warner).

 

Αναμφίβολα, τα μουσικά αυτοκόλλητα θα προσφέρουν μια πιο ενδιαφέρουσα πλευρά στα Stories του Instagram. Όλα τα ερασιτεχνικά βίντεο ξαφνικά θα μπορούν να μοιάζουν με DIY κλιπάκια του MTV, αρκεί να τους βάζει κανείς το σωστό τραγούδι.

 

Το νέο χαρακτηριστικό γνώρισμα θα μπορούσε επίσης να αρπάξει ένα μεγάλο κομμάτι των εφήβων που πασχίζουν για σωστό lip syncing με την εφαρμογή Musical.ly και να βάλει, μια ακόμα, τρικλοποδιά στον μεγάλο αντίπαλο Snapchat, το οποίο έχει ήδη ξεκινήσει να ακολουθεί νέους μουσικούς δρόμους.

 

Επίσης, παράλληλα με τη νέα πλατφόρμα Instagram Stories, η οποία θα επιτρέπει την κοινή χρήση αναρτήσεων απευθείας από εφαρμογές τρίτων, (συμπεριλαμβανομένων των Spotify και SoundCloud), αυτά τα μουσικά αυτοκόλλητα θα μπορούσαν να κάνουν το Instagram έναν ισχυρό νεανικό οδηγό για νέες μουσικές ανακαλύψεις.

 

Την είδηση για τα Music Stickers την ανακοίνωσε αρχικά το TechCrunch, μετά από πληροφορίες του 15χρονου Ινδού προγραμματιστή Ishan Agarwai, ο οποίος στο παρελθόν ανακάλυψε πρώτος και τις λειτουργίες βίντεο κλήσης και Focus Mode, οι οποίες επίσημα ανακοινώθηκαν στο συνέδριο του Facebook για προγραμματιστές, F8.

 

 

Ακόμη δεν είναι βέβαιο πώς θα λειτουργούν τα Music Stickers. Θα παίζουν ένα απόσπασμα από το ρεφρέν του τραγουδιού ή θα παίζουν ολόκληρο το τραγούδι; Αν παίζουν ένα απόσπασμα, θα μπορούμε να επιλέξουμε ποιο κομμάτι θέλουμε να βάλουμε στην Ιστορία μας; Θα πρέπει μάλλον να περιμένουμε μέχρι να κυκλοφορήσει το νέο χαρακτηριστικό επίσημα για να δούμε πώς το φωτογραφικό κοινωνικό δίκτυο θα αγκαλιάσει την μαγεία του ήχου στην πλατφόρμα του.

 

Επιπλέον, το Instagram φαίνεται ότι δοκιμάζει και έναν τρόπο αυτόματης ανίχνευσης ενός τραγουδιού, προβάλλοντας τον τίτλο του καλλιτέχνη και του τραγουδιού απλά σαν μια οπτική ετικέτα.