Η Pantone δημιούργησε ολοκαίνουργιο μπλε - Για το νέο fashion brand του Τομ Μπρέιντι

Η Pantone δημιούργησε ολοκαίνουργιο μπλε - Για το νέο fashion brand του Τομ Μπρέιντι Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου: ΕΡΑ
0

Μετά την ανακοίνωση από τον επτάκις πρωταθλητή στο Super Bowl Τομ Μπρέιντι εταιρείας ένδυσης, η Pantone ανέβασε τον πήχυ ακόμη πιο ψηλά. 

Ανακοίνωσε τη δημιουργία νέου χρώματος αποκλειστικά για τον αθλητή του αμερικανικού ποδοσφαίρου. 

Θα αποκαλείται ‘Brady Blue’ και θα είναι, προφανώς, μπλε απόχρωσης για την νέα ομώνυμη μάρκα ρούχων. 
 

Σύμφωνα με την εταιρεία με έδρα το Νιου Τζέρσεϊ, το έντονο αυτό μπλε αποπνέει «δύναμη και αυτοπεποίθηση, διανθισμένη με την εσωτερική ένταση της εμβληματικής αποφασιστικότητας του Τομ Μπρέιντι και της αφοσίωσής του στην ακρίβεια».

Το νέο μπλε είναι μια «απόχρωση τόλμης, αντοχής και αυτοπεποίθησης για την επίτευξη της κορυφαίας απόδοσης», όπως ακριβώς οι φιλοδοξίες του θρύλου του NFL και της νέας του εταιρείας, προσθέτει η ανακοίνωση της Pantone. 

O Μπρέιντι αναμένεται να λανσάρει το νέο του εγχείρημα στις 12 Ιανουαρίου. 

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σταματήστε να μετράτε πρόβατα... και άλλα ανούσια tips για να σας πάρει ο ύπνος

Τech & Science / Σταματήστε να μετράτε προβατάκια και ακόμα επτά πρακτικά tips για να σας πάρει ο ύπνος

Από την αλλαγή περιβάλλοντος μέχρι το να σταθείτε ξυπόλητοι στο κρύο πάτωμα του μπάνιου, ειδικοί μοιράζονται δοκιμασμένα κόλπα για να χαλαρώσετε και να ξαναβυθιστείτε στην αγκαλιά του Μορφέα
LIFO NEWSROOM
«Χάνω ώρες στο κινητό και δεν το καταλαβαίνω»: Πόσο σου «τρώει» το scrolling και πώς να το μειώσεις

Τech & Science / «Χάνω ώρες στο κινητό και δεν το καταλαβαίνω»: Πόσο σου «τρώει» το scrolling και πώς να το μειώσεις

Η καθημερινή κατανάλωση περιεχομένου στο κινητό μοιάζει αθώα – μέχρι να συνειδητοποιήσεις ότι πέρασε η μισή μέρα. Πόσο χρόνο χάνουμε τελικά και τι μπορούμε να κάνουμε για να τον πάρουμε πίσω;
LIFO NEWSROOM