Η Gen Z χρησιμοποιεί τα social media λιγότερο πια - Με εξαίρεση το TikTok

Η Γενιά Z χρησιμοποιεί λιγότερο τα social media από κάθε άλλη γενιά Facebook Twitter
0

Η Gen Z είναι η πρώτη και η μόνη, προς το παρόν, γενιά που έχει μειώσει τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με το Pew Research Center.  

Αναλυτικά, οι χρήστες ηλικίας 18 – 25 χρονών έχουν μειώσει τη χρήση κάθε εφαρμογής μέσων κοινωνικής δικτύωσης, από το περασμένο φθινόπωρο, εκτός από την χρήση του TikTok, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα καταναλωτών Gen Z της Piper Sandler. 

Η Γενιά Z χρησιμοποιεί λιγότερο τα social media από κάθε άλλη γενιά Facebook Twitter

Σήμερα, οι χρήστες του Gen Z δικτυώνονται σε μια σειρά από μικρότερες εφαρμογές, καθεμία από τις οποίες εξυπηρετεί μια ξεχωριστή λειτουργία. Σε έναν κόσμο όπου οι χρήστες ανησυχούν περισσότερο για το απόρρητο στο διαδίκτυο και οι δημόσιες αλληλεπιδράσεις ελέγχονται περισσότερο από ποτέ, οι νεότεροι χρήστες είναι πολύ πιο συνειδητοποιημένοι για το πώς παρουσιάζονται στο διαδίκτυο. 

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Axios, η πανδημία ανάγκασε επίσης τους χρήστες της Gen-Ζ να δημιουργήσουν ισχυρότερες κοινότητες στο διαδίκτυο.  Σε αντίθεση με τα πρώτα κοινωνικά δίκτυα όπως το MySpace, το Friendster και το Facebook, αυτές οι κοινότητες δεν ξεκινούν με φίλους. Δημιουργούνται από ανθρώπους —συχνά αγνώστους— με κοινά ενδιαφέροντα. 

Η επιτυχία του TikTok οδήγησε τα περισσότερα από τα υπάρχοντα κοινωνικά δίκτυα να αναδημιουργήσουν την εικόνα τους. Το δέλεαρ του TikTok για την Gen-Z είναι ο αλγόριθμός του, ο οποίος προσφέρει στους χρήστες υλικό που τους αρέσει, αλλά παράλληλα τους προωθεί τακτικά νέα είδη βίντεο. 

Η Gen-Z προτιμά την εξατομικευμένη πληροφορία από τον τρόπο με τον οποίο τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook, συνεχίζουν να διπλασιάζουν τα είδη περιεχομένου που γνωρίζουν ότι αρέσει σε έναν χρήστη. 

Η Gen-Z αμφισβητεί επίσης και τις μηχανές αναζήτησης που κυριαρχούν εδώ και χρόνια στο διαδικτυακό τοπίο, χρησιμοποιώντας εφαρμογές όπως το TikTok και το Instagram. 

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM