ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Ello: το νέο κοινωνικό δίκτυο χωρίς διαφημίσεις

Ello: το νέο κοινωνικό δίκτυο χωρίς διαφημίσεις Facebook Twitter
Το αυξανόμενο ενδιαφέρον για το Ello, αποδίδεται στην επιθυμία ολοένα και περισσότερων χρηστών να εγκαταλείψουν το Facebook, υποστηρίζουν πολλά δημοσιεύματα
6

Πολύς λόγος γίνεται το τελευταίο 24ωρο για το Ello. Ένα κοινωνικό δίκτυο που ακόμα λειτουργεί μόνο με προσκλήσεις και που το αντι-μανιφέστο του υπόσχεται να μην καταγράψει την συμπεριφορά και τα προσωπικά δεδομένα κανενός χρήστη ούτε να τα πουλήσει σε διαφημιστές, γιατί πολύ απλά δεν έχει ίχνος διαφήμισης.

Το Ello, δημιουργήθηκε από τον designer, Paul Budnitz και φαίνεται να το εννοεί ότι θα μείνει πιστό στην no-ads πολιτική του η οποία μάχεται κατά της αλίευσης δεδομένων των χρηστών του. 

Παρόλο που βρίσκεται ακόμα σε φάση closed beta και απαιτεί μια αίτηση από κάθε ενδιαφερόμενο υποψήφιο χρήστη του για να του αποστείλει πρόσκληση, ο ιδρυτής του επισημαίνει ότι τις τελευταίες μέρες δέχεται 27.000 αιτήσεις ημερησίως.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα profile χρήστη στο Ello

Όπως και στο Facebook, οι χρήστες δημιουργούν ένα προφίλ βάσει ενός καλόστημένου template που επιτρέπει το ανέβασμα φωτογραφιών, την επισήμανση άλλων χρηστών με την μέθοδο του Twitter (@), ενώ επιτρέπει την ανάρτηση και αναπαραγωγή αρχείων GIF και Emoji. 

Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στο ξεκάθαρο design του Ello, με μεγάλες φωτογραφίες και ενδιαφέρουσες γραμματοσειρές

Στο μέλλον οι χρήστες θα μπορούν να ενσωματώνουν αρχεία βίντεο αλλά και ήχου από το Sοundcloud, να μπλοκάρουν ανεπιθύμητους χρήστες, να κάνουν πριβέ chat ενώ, ίσως το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του θα είναι ότι το timeline των αναρτήσεων θα ρέει αφιλτράριστο, χωρίς την παρέμβαση αλγορίθμων.

Εάν σας ακούγεται ενδιαφέρον, να σας υποδέχεται ένα κοινωνικό δίκτυο με τη φράση "You are not a product", μπορείτε να κάνετε αίτηση για πρόσκληση σε αυτό το σύνδεσμο. 

[via]

Τech & Science
6

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καρκίνος του δέρματος: Ένα εξατομικευμένο mRNA εμβόλιο δίνει «πραγματική ελπίδα» για μόνιμη θεραπεία

Τech & Science / Καρκίνος του δέρματος: Εξατομικευμένο mRNA εμβόλιο δίνει «πραγματική ελπίδα» για μόνιμη θεραπεία

Εξατομικευμένο mRNA εμβόλιο που βρίσκεται πλέον σε κλινική δοκιμή φάσης 3, κηρύσσεται από τους επιστήμονες «πραγματική ελπίδα» για την οριστική θεραπεία του καρκίνου του δέρματος
NEWSROOM
Πιο κοντά στην απαγόρευση του TikTok οι ΗΠΑ, μετά την απόφαση της Βουλής των Αντιπροσώπων

Τech & Science / Πιο κοντά στην απαγόρευση του TikTok οι ΗΠΑ, μετά την απόφαση της Βουλής των Αντιπροσώπων

Η Βουλή των Αντιπροσώπων ψήφισε νομοθεσία που θα απαγορεύει το TikTok στις ΗΠΑ εάν ο ιδιοκτήτης της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης με έδρα την Κίνα δεν πουλήσει το μερίδιό του
NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Εταιρικά προφίλ δεν επιτρέπονται. Αυτό είναι το ωραίο. Το design μου αρέσει πολύ καθώς είναι πολύ λιτό. Οι χρήστες γενικώς είναι πολύ πιο χαλαροί και υπάρχουν πολλά όμορφα πράγματα να ανακαλύψει κανείς..!
Ωραιο ακουγεται στην θεωρια, στην πραξη ομως πως σκοπευει να καλυψει τα τεραστια κοστη που απαιτει ενα μεγαλο κοινωνικο δικτυο? Με συνδρομες ή με την ελπιδα των δωρεων;