Ello: το νέο κοινωνικό δίκτυο χωρίς διαφημίσεις

Ello: το νέο κοινωνικό δίκτυο χωρίς διαφημίσεις Facebook Twitter
Το αυξανόμενο ενδιαφέρον για το Ello, αποδίδεται στην επιθυμία ολοένα και περισσότερων χρηστών να εγκαταλείψουν το Facebook, υποστηρίζουν πολλά δημοσιεύματα
6

Πολύς λόγος γίνεται το τελευταίο 24ωρο για το Ello. Ένα κοινωνικό δίκτυο που ακόμα λειτουργεί μόνο με προσκλήσεις και που το αντι-μανιφέστο του υπόσχεται να μην καταγράψει την συμπεριφορά και τα προσωπικά δεδομένα κανενός χρήστη ούτε να τα πουλήσει σε διαφημιστές, γιατί πολύ απλά δεν έχει ίχνος διαφήμισης.

Το Ello, δημιουργήθηκε από τον designer, Paul Budnitz και φαίνεται να το εννοεί ότι θα μείνει πιστό στην no-ads πολιτική του η οποία μάχεται κατά της αλίευσης δεδομένων των χρηστών του. 

Παρόλο που βρίσκεται ακόμα σε φάση closed beta και απαιτεί μια αίτηση από κάθε ενδιαφερόμενο υποψήφιο χρήστη του για να του αποστείλει πρόσκληση, ο ιδρυτής του επισημαίνει ότι τις τελευταίες μέρες δέχεται 27.000 αιτήσεις ημερησίως.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα profile χρήστη στο Ello

Όπως και στο Facebook, οι χρήστες δημιουργούν ένα προφίλ βάσει ενός καλόστημένου template που επιτρέπει το ανέβασμα φωτογραφιών, την επισήμανση άλλων χρηστών με την μέθοδο του Twitter (@), ενώ επιτρέπει την ανάρτηση και αναπαραγωγή αρχείων GIF και Emoji. 

Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στο ξεκάθαρο design του Ello, με μεγάλες φωτογραφίες και ενδιαφέρουσες γραμματοσειρές

Στο μέλλον οι χρήστες θα μπορούν να ενσωματώνουν αρχεία βίντεο αλλά και ήχου από το Sοundcloud, να μπλοκάρουν ανεπιθύμητους χρήστες, να κάνουν πριβέ chat ενώ, ίσως το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του θα είναι ότι το timeline των αναρτήσεων θα ρέει αφιλτράριστο, χωρίς την παρέμβαση αλγορίθμων.

Εάν σας ακούγεται ενδιαφέρον, να σας υποδέχεται ένα κοινωνικό δίκτυο με τη φράση "You are not a product", μπορείτε να κάνετε αίτηση για πρόσκληση σε αυτό το σύνδεσμο. 

[via]

Τech & Science
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Εταιρικά προφίλ δεν επιτρέπονται. Αυτό είναι το ωραίο. Το design μου αρέσει πολύ καθώς είναι πολύ λιτό. Οι χρήστες γενικώς είναι πολύ πιο χαλαροί και υπάρχουν πολλά όμορφα πράγματα να ανακαλύψει κανείς..!
Ωραιο ακουγεται στην θεωρια, στην πραξη ομως πως σκοπευει να καλυψει τα τεραστια κοστη που απαιτει ενα μεγαλο κοινωνικο δικτυο? Με συνδρομες ή με την ελπιδα των δωρεων;