Πόρισμα Ελληνικής Λύσης για Τέμπη: Ευθύνες στις πολιτικές ηγεσίες του υπουργείου Μεταφορών, από το 2012

Πόρισμα Ελληνικής Λύσης για Τέμπη: Ευθύνες στις πολιτικές ηγεσίες του υπουργείου Μεταφορών, από το 2012 Facebook Twitter
Φωτογραφία από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη/ Φωτ.: Eurokinissi
0

Να οδηγηθούν ενώπιον της Δικαιοσύνης οι πολιτικές ηγεσίες του υπουργείου Μεταφορών από το 2012 και μετά, στελέχη των σιδηροδρομικών εταιρειών και εργολάβοι ζητά η Ελληνική Λύση στο πόρισμά της για το έγκλημα στα Τέμπη.

Oι πολιτικές ηγεσίες του υπουργείου Μεταφορών, από το 2012 και εντεύθεν, μαζί με τους παράγοντες των σιδηροδρομικών εταιρειών και οι σχετικοί εργολάβοι «φέρουν την ανάλογη ποινική ευθύνη και θα πρέπει να αχθούν ενώπιον της Τακτικής Δικαιοσύνης» τονίζει ο βουλευτής της Ελληνικής Λύσης και μέλος της εξεταστικής επιτροπής για τη διερεύνηση του εγκλήματος των Τεμπών, Παύλος Σαράκης.

Στο πόρισμά του που κατέθεσε στην εξεταστική επιτροπή αναφέρει ότι «σύμφωνα με το σύνολο των διαπιστώσεων που έχουν εκφραστεί από τους ειδικούς, είναι αποδεδειγμένο και αδιαμφισβήτητο ότι:

  • Δεν λειτουργούσε το GSMR.
  • Δεν λειτουργούσε το ETCS σε καμία εκδοχή συνεισφοράς του ήδη από τον Ιούλιο του 2019.
  • Δεν λειτουργούσε η Φωτοσήμανση.
  • Δεν λειτουργούσε η Τηλεδιοίκηση.
  • Υπολειτουργούσε ο Τοπικός Πίνακας Χειρισμών [..]»

Επιπλέον «ΕΠΙΣΗΜΩΣ δεν υπήρχαν Εθνικοί Κανόνες Ασφαλείας» ενώ «με βάση το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων αλλά και τις δηλώσεις του ίδιου του κ. Μητσοτάκη, η σύγκρουση θα μπορούσε να αποφευχθεί με το ETCS σε λειτουργία (που είναι αναπόσπαστο τμήμα του ERTMS), το οποίο είναι όμως ταυτόχρονα και προϋπόθεση για να κινηθούν με 160km/h.»

«Κατά την άποψη της Ελληνικής Λύσης (παρά το γεγονός ότι έχει επέλθει παραγραφή πολλών αδικημάτων δυστυχώς), όλοι όσοι διετέλεσαν Υπουργοί αρμόδιοι για τις μεταφορές από το 2012 και εντεύθεν, μαζί με τους αρμόδιους Υφυπουργούς, Γενικούς Γραμματείς και υπηρεσιακούς παράγοντες των σχετικών Υπουργείων, τα διοικητικά στελέχη και οι διευθύνοντες σύμβουλοι του ΟΣΕ, της ΕΡΓΟΣΕ και της Hellenic Train, καθώς και οι εργόλαβοι που ανέλαβαν τα σχετικά έργα κατασκευής και συντήρησης, είτε συμμετείχαν με οποιαδήποτε ιδιότητα και τρόπο στα οικονομικά εγκλήματα, που ορισμένα εξ αυτών ήδη έχει αναδείξει η έρευνα της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας, είτε απλώς, ενώ σαφέστατα γνώριζαν τα παραπάνω, επιδίωξαν, ως απώτερο κίνητρο, να διατηρήσουν την υψηλά αμειβόμενη θέση τους και τα όποια προνόμια τους εξασφάλιζε η «ομερτά» προς τους ποικίλους ισχυρούς παράγοντες (πολιτικούς ή επιχειρηματικούς), που εμπλέκονταν στα ανωτέρω, φέρουν την ανάλογη ποινική ευθύνη και θα πρέπει να αχθούν ενώπιον της Τακτικής Δικαιοσύνης» τονίζει στο πόρισμά του ο βουλευτής Επικρατείας της Ελληνικής Λύσης, κ. Σαράκης.

Πολιτική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η ελληνική εργατική τάξη βρίσκεται σε μια διαρκή διαδικασία αναγέννησης»

LiFO politics / «Η ελληνική εργατική τάξη βρίσκεται σε μια διαρκή διαδικασία αναγέννησης»

Η Βασιλική Σιούτη συνομιλεί με τον ιστορικό και υποψήφιο ευρωβουλευτή της Νέας Αριστεράς, Κωστή Καρπόζηλο, για τη γέννηση του ελληνικού εργατικού κινήματος και τους πρωτεργάτες του.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Φλωρίδης: Ο ΣΥΡΙΖΑ παραπλανά τον κόσμο- Ο Ποινικός Κώδικας που ψήφισε η ΝΔ αρζίσει από αύριο

Πολιτική / Φλωρίδης: Ο ΣΥΡΙΖΑ παραπλανά τον κόσμο- Ο Ποινικός Κώδικας που ψήφισε η ΝΔ αρχίζει από αύριο

Ο Γιώργος Φλωρίδης έκανε ειδική αναφορά στο τι ίσχυε με τον Κώδικα του 2019 επί της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και τι θα ισχύσει από αύριο, οπότε θα εφαρμοστεί ο Κώδικας που ψηφίστηκε προ διμήνου από την κυβέρνηση της ΝΔ
NEWSROOM