Παρέμβαση Καμίνη-Μπουτάρη για το πανεπιστημιακό άσυλο

Παρέμβαση Καμίνη-Μπουτάρη για το πανεπιστημιακό άσυλο Facebook Twitter
3

«Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα του ευνομούμενου και δημοκρατικού κόσμου στην οποία δεν τηρείται το πανεπιστημιακό άσυλο», τονίζουν σε κοινή ανακοίνωσή τους οι δήμαρχοι Αθηναίων και Θεσσαλονίκης, Γιώργος Καμίνης και Γιάννης Μπουτάρης.

Σύμφωνα με τους δυο δημάρχους, «η έννοια του πανεπιστημιακού ασύλου στη χώρα μας διαστρεβλώνεται βάναυσα. Ταυτίζεται εν τέλει με ένα ιδιότυπο 'άσυλο' για παράνομες και αντικοινωνικές πράξεις από κάθε είδους εγκληματικές ομάδες που βρίσκουν την ευκαιρία να δρουν ανενόχλητες στο χώρο των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, επηρεάζοντας αρνητικά τη λειτουργία των πόλεων».

Όπως αναφέρουν «η προσχηματική επίκληση του πανεπιστημιακού ασύλου έχει ξεκάθαρα συντελέσει σε μεγάλο βαθμό στη μετατροπή των πανεπιστημιακών χώρων σε εστίες κοινωνικής εξαθλίωσης και κινδύνου για την ευρύτερη δημόσια υγεία και ασφάλεια».

Οι δυο δήμαρχοι καλούν τους δημοκρατικούς πολίτες να αντιταχθούν «στη νοσηρή ταύτιση του ασύλου με κάποιο δήθεν 'άβατο', αξιώνοντας εδώ και τώρα την θεσμική αποκατάσταση της πραγματικής του αποστολής. Της αποστολής που επιτάσσει το σύνταγμα της ελληνικής δημοκρατίας».

Πολιτική
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανακοίνωση τριών υπουργείων για Βασιλίσσης Όλγας: «Οι πρωτοβουλίες του Δήμου Αθηναίων δεν παράγουν έννομα αποτελέσματα»

Πολιτική / «Οι πρωτοβουλίες του Δήμου Αθηναίων δεν παράγουν έννομα αποτελέσματα» - Παρέμβαση τριών υπουργείων για Βασ. Όλγας

Τα υπουργεία Πολιτισμού, Περιβάλλοντος & Ενέργειας και Υποδομών & Μεταφορών εξέδωσαν κοινή ανακοίνωση και καλούν τον Δήμο Αθηναίων να «τηρήσει τις προβλεπόμενες από το θεσμικό πλαίσιο διαδικασίες»
LIFO NEWSROOM
Απόστολος Βεσυρόπουλος: «Χωρίς απινιδωτή, ο "πολιτικός των απινιδωτών"», αναφέρει ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός Kids Save Lives

Πολιτική / Απόστολος Βεσυρόπουλος: «Χωρίς απινιδωτή, ο "πολιτικός των απινιδωτών"», αναφέρει ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός Kids Save Lives

Ο βουλευτής της ΝΔ υπέστη ανακοπή σε πολυσύχναστη παραλία της Χαλκιδικής που δεν υπήρχε απινιδωτής ή ναυαγοσώστης - Ο ίδιος ως υφυπουργός είχε συμβάλλει ώστε να τοποθετηθούν περισσότεροι απινιδωτές σε σχολεία και κοινότητες της χώρας
LIFO NEWSROOM
Σφοδρή επίθεση Κεφαλογιάννη σε Πελετίδη για τις φωτιές: «Εγκληματικό να αμφισβητείς το 112»

Πολιτική / Επίθεση Κεφαλογιάννη σε Πελετίδη για τις φωτιές: «Εγκληματικό να αμφισβητείς το 112»

Επικεντρώθηκε ιδιαίτερα στη δήλωση του κ. Πελετίδη ότι κάποιοι πολίτες έσωσαν τα σπίτια τους επειδή δεν ακολούθησαν τις οδηγίες του 112, χαρακτηρίζοντάς την «εγκληματική και επικίνδυνη»
LIFO NEWSROOM
Πόσο έχουν αλλάξει οι ιστορικές σχέσεις της Ρωσίας με την Ελλάδα και την Τουρκία

Βασιλική Σιούτη / Πόσο έχουν αλλάξει οι ιστορικές σχέσεις της Ρωσίας με την Ελλάδα και την Τουρκία

Ο Θάνος Βερέμης, ιστορικός και πολιτικός επιστήμονας, μιλά στη Βασιλική Σιούτη για τις ελληνορωσικές σχέσεις από την Ελληνική Επανάσταση μέχρι σήμερα αλλά και για τις σχέσεις της Ρωσίας με την Τουρκία και τις μεγάλες δυνάμεις της Ευρώπης τον 19ο και τον 20ό αιώνα. Πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα;
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ

σχόλια

3 σχόλια
Φυσικα και εχουν δικιο οι δυο "υπερδημαρχοι"πανω στο θεμα αυτο.Αυτη η ιστορια καποτε πρεπει να τελειωσει.Και οσοι συγχεουν ακομη ,σκοπιμα η μη,την εννοια του "ασυλου"ως μεσου προστασιας της Δημοκρατιας,της ελευθεριας του λογου και της διακινησης ιδεων,με το "ασυλο/κρησφυγετο"λαθρεμπορων,διακινητων ναρκωτικων,και αλλων εγκληματιων του κοινου ποινικου δικαιου , προσφερουν πολυ κακες υπηρεσιες.Στα Πανεπιστημια,στην χωρα,και,κυριως,στην Δημοκρατια στην ελευθερια του λογου και την διακινηση των ιδεων.
Να αγιάσει το στόμα τους! Μπράβο, πολύ ωραία τα λένε! Και όχι μόνο αυτό, ακόμα και αν μείνουμε στο αυστηρά ακαδημαϊκό πλαίσιο, έχουμε δει καθηγητές να μη μπορούν να κάνουν μάθημα επειδή δεν αρέσουν αυτά που λένε σε κάποιους φοιτητές τους, μέλη της συγκλήτου να κλειδώνονται μέσα στις αίθουσες συνεδριάσεων μέχρι να πάρουν μια απόφαση που να αρέσει σε κάποιους φοιτητές ή "φοιτητές", καθηγητές να ξυλοφορτώνονται επειδή τόλμησαν να μιλήσουν, συνέδρια και ακαδημαϊκές διαλέξεις να διαλύονται επειδή δεν αρέσουν σε ορισμένους οι ομιλητές... Και όλα αυτά, ναι, ναι, στα πλαίσια της προάσπισης του πανεπιστημιακού ασύλου!!!Για ποιο άσυλο μιλάμε; Αυτό που έχει κουρελιαστεί και καταργηθεί στην ουσία από τους δήθεν υπερασπιστές του; Θα πρέπει τα ιδρύματα να μπορούν να αναστέλλουν από προσωρινά μέχρι οριστικά την ακαδημαϊκή και φοιτητική ιδιότητα κάποιου ο οποίος προβαίνει σε τόσο σοβαρές πράξεις, δεν είναι δυνατόν κάποιοι "φοιτητές" να εμποδίζουν την ακαδημαϊκή ελευθερία του λόγου, να ξυλοφορτώνουν καθηγητές και να παραμένουν ατιμώρητοι. Και επίσης χωρίς την άδεια κανενός να μπορεί να επεμβαίνει η αστυνομία σε περιπτώσεις ποινικών αδικημάτων. Μόνο έτσι θα προστατευθεί πραγματικά το πανεπιστημιακό άσυλο!
Απόλυτα ορθολογικό κύριοι δήμαρχοι, "οι δημοκρατικοί πολίτες να αντιταχθούν «στη νοσηρή ταύτιση του ασύλου με κάποιο δήθεν 'άβατο'".Εξαρτάται όμως πως εννοεί ο καθένας το "δημοκρατικός πολίτης" και τι έχει διδαχθεί για αυτό, μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας και της κοινωνικής συνύπαρξης και τριβής. Γιατί κάποιοι υπουργοί σήμερα, αποκαλούν "παιδιά" τους απανταχού καταληψίες και "επαναστάτες" που βιαιοπραγούν κατά πρυτάνεων και βανδαλίζουν την περιουσία των ΑΕΙ. Άρα, στα πλαίσια της δημοκρατίας, τέτοια στοιχεία είναι ανεκτά. Και από την άλλη ο κ. Γαβρόγλου οραματίζεται "ρωμαλέο φοιτητικό κίνημα" για την προστασία του ασύλου, άρα μάλλον δεν έχουν αναπτύξει ακόμη αρκετό "δημοκρατικό φρόνημα". Ζωή να έχουμε, κάποια στιγμή θα γίνει και αυτό, είναι στους στόχους του ΣΥΡΙΖΑ. Μέχρι τότε όμως, δεν επιτρέπεται η παρέμβαση εισαγγελέα και η επέμβαση της Αστυνομίας.Βέβαια, ο "σπόρος" για αυτή την ασυδοσία έχει πέσει πριν πολλά χρόνια, δεν το παραγνωρίζουμε. Αλλά πάντα, την ευθύνη για την κατεύθυνση των πραγμάτων την έχουν οι εκάστοτε κυβερνώντες. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Πρακτικά, οι απλοί "δημοκρατικοί πολίτες" που με τους φόρους τους στηρίζουν την λειτουργία των ΑΕΙ, το μόνο που μπορούν να κάνουν σε καθημερινή βάση, είναι να ενώνουν τις φωνές τους - όσο μπορούν - με όσους διαμαρτύρονται για αυτή την κατάσταση. ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕΙ ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΕΩΣ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΗΠΤΙΚΗ "ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ". Και όταν έρχεται ώρα εκλογών, να κρίνουν οι πολίτες και με κριτήριο πως χειρίστηκε αυτό το θέμα η εκάστοτε κυβέρνηση.