ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Άρης: Έξω από την Αθήνα το τζαμί

Άρης: Έξω από την Αθήνα το τζαμί Facebook Twitter
34

Την αντίθεση του στην κατασκευή μουσουλμανικού τεμένους στην  Αθήνα εξέφρασε ο Άρης Σπηλιωτόπουλος, ο οποίος προσπάθησε να δώσει μια εξήγηση για τη θέση του αυτή, το πρωί στον Σκάι.

Όπως είπε πιστεύει ότι πρέπει να γίνει δημοψήφισμα για το θέμα το οποίο, ανέφερε ότι «δεν αφορά τα θρησκευτικά δικαιώματα, αλλά τη χωροθέτηση του κτιρίου».

 «Λέει ο κ. Καμίνης ότι θα φυτέψει ένα τζαμί στο κέντρο της Αθήνας κι εγώ λέω να ρωτήσουμε τους Αθηναίους πριν το φυτέψουμε», σημείωσε.

«Εγώ δεν το θέλω στην Αθήνα. Υπάρχει μεγάλη πύκνωση στην πόλη, δεν θέλω κι άλλο τσιμεντούργημα, δεν θέλω άλλο ένα πόλο για λαθρομετανάστευση, δεν θέλω νέα τριτοκοσμικά τσαντίρια κάτω από τον ιερό βράχο της Ακροπόλεως», σημείωσε επίσης ο κ. Σπηλιωτοπουλος.

Για τον Καμίνη είπε ότι δουλειά του δημάρχου δεν είναι να μοιράζει φυλλάδια αλλά «να μάθει να πουλάει αυτό που έχει, δηλαδή τον πολιτισμό της, τον αττικό ήλιο, το θαλάσσιο μέτωπο, την παράδοση.»

34

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Να τελειώνουμε με την ατιμωρησία των πολιτικών»

LiFO politics / «Να τελειώνουμε με την ατιμωρησία των πολιτικών»

Η Βασιλική Σιούτη συνομιλεί με τον Kώστα Χρυσόγονο, καθηγητή Συνταγματικού Δικαίου και υποψήφιο ευρωβουλευτή του ΠΑΣΟΚ, για τη σημασία των επερχόμενων ευρωεκλογών και για την πολιτική κατάσταση στη χώρα μας.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Μητσοτάκης: Μέτρο σύγκρισης οι προηγούμενες Ευρωεκλογές - Μας ζήτησαν αλλά δεν θα στείλουμε Patriot ή S-300 στην Ουκρανία

Πολιτική / Μητσοτάκης: Μέτρο σύγκρισης οι προηγούμενες Ευρωεκλογές - Μας ζήτησαν αλλά δεν θα στείλουμε Patriot ή S-300 στην Ουκρανία

Η ακροδεξιά πολυκατοικία μοιάζει με αυθαίρετο χτισμένο με ψέματα και βία - Τι είπε για τη γυνακοκτονία της Κυρακής Γρίβα, την τραγωδία των Τεμπών, την οπαδική βία, την ακρίβεια και την Τουρκία
NEWSROOM

σχόλια

19 σχόλια
"Το Corpus Christi πως προκαλεσε, δεν το καταλαβαίνω!...την πολη μας εμεις οι "Χριστιανοι" Όπως προκάλεσαν και τα σκίτσα του Μωάμεθ. Όπως θα προκαλέσει και στο κόμμα που ψηφίζεις ένα ειρωνευτικό σκίτσο ή έργο για τον Τσε Γκεβάρα. Σίγουρα, η Ελλάδα δεν ήταν ποτέ κοσμικό κράτος! Μην ξεχνάμε τα γεγονότα με τον «Τελευταίο Πειρασμό», τις υπερβολές που συνοδεύουν κάθε θρησκευτικό γάμο, τα Χριστοδουλικά και τόσα μα τόσα άλλα!Ούτε εγώ όταν τρώω χοιρινό στη γειτονιά μου, στην οποία θα εξακολουθήσω να το κάνω, όπως το κάνω δεκαετίες τώρα, επιβάλλω στους μουσουλμάνους γείτονες μου να φερθούν παρόμοια. Και ούτε τους το έχω κολλήσει ποτέ στη μύτη. Γράφοντας "Υπό Όρους" εννοώ να αποφύγουμε κάτι σαν αυτό http://www.youtube.com/watch?v=W2lWlwveU-0Όχι να ξεφορτωθούμε τον έναν δυνάστη και να εισάγουμε άλλους. Εντάξει μεγάλε μου. Όποιος δε συμφωνεί μαζί σου είναι κάφρος, ακροδεξιός, χρυσαυγίτης. Ο,ΤΙ ΠΕΙΣ! Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΕ ΠΡΟΣΦΩΝΟΥΣΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ, ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΩ ΕΔΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΑΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ
"Ανεξιθρησκεια και σεβασμος πηγαινουν μαζι, αγαπητε... εσκεμμενη προκληση?"Δεν έγραψα για "ανεξιθρησκεία" αλλά για "κοσμικό κράτος". Σύμφωνα με τα (σεβαστά) γραφόμενά σου, λοιπόν, εσκεμμένη πρόκληση είναι και το σουβλάκι τέτοιες ημέρες, όπως και το Corpus Cristi. Άλλο αν έβγαλαν το φίδι από την τρύπα οι ΧΑ(ροκαμένοι). Φαντάζεσε τι θα είχε γίνει να παιζόταν έργο με το Μωάμεθ; Θα είχε καεί η Αθήνα ή όχι; Ασχέτως αν ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΘΑ ΠΑΡΕΜΕΝΑΝ ΦΙΛΗΥΣΥΧΟΙ. Θα στο χαλάσω, αλλά δεν ταυτίστηκα ποτέ με τους ΧΑ, ούτε καν με τη ΝΔ. Και δεν πρόκειται να ψηφίσω για δήμαρχο, ούτε τον Άρη, ούτε τον ήδη αποτυχημένο Νικήτα, ούτε τον Ηλία!0ι "περιβαντολλογικές λύσεις" που προτείνεις, δεν είναι παρά πασαλείμματα. Δεν καλύπτουν την έλλειψη πάρκων και κτηριακής καλαισθησίας. Ούτε μπορούμε να υποχρεώσουμε τον καθένα γεμίσει την ταράτσα του με πράσινο. Οι μηχανικοί θα μου πουν ό,τι συμφέρει την τσέπη τους. Εξάλλου, το αίσχος της Αθήνας, οφείλεται σ' αυτούς, τους μεγαλοεργολάβους και τους πολιτικούς.
Αγαπητε Jonn, εχω την αισθηση οτι εγω ειμαι που σας το χαλαω. Στην αρχη προσαπθησατε να με παρουσιασετε ως κατοικο ΒΠ, μετα οτι δε θελω μουλα στη γειτονια μου (χωρις βεβαια να ξερετε οτι εχω περασει τη μιση μου ζωη σε ισλαμικες χωρες). Λποιον, αφου πιστευετε σε ενα κοσμικο κρατος, πως ειναι δυνατον να υποστηριζετε το χωρισμο εκλησιας και κρατους "μονο υπο ορους"? Στα κοσμικα κρατη η εκκλησια ειναι παντελως διαχωρισμενη απο το κρατος και οι παπαδες δεν ορκιζουν κυβερνησεις ουτε επιβαλλουν νομους.Το Corpus Christi πως προκαλεσε, δεν το καταλαβαινω! Μηπως επεβαλλε κανεις στους θεατες να πανε να το δουν?Οσον αφορα εργο για το Μωαμεθ, ποιοι θα εκαιγαν την Αθηνα? Εδω κορανι τους εκαψαν αστυνομικοι και δεν καηκε η Αθηνα (μην ανησυχειτε, ξερουμε και την καιμε καλα την πολη μας εμεις οι "Χριστιανοι"). Ο κρυπτο-χρυσαυγητισμος σας βγαινει σε καθε σας σχολιο, οσο κι αν προσαπθειτε να το κρυψετε. Το τι ψηφιζετε δε με αφορα. Παρ'ολα αυτα, στην προσπαθεια σας να αποποιηθετε την ακροδεξια κατηγορια, ξεχασατε να αποκυρρυξετε και τον Καπερναρο και τους ΑΝΕΛ. Η μηπως, αυτους δεν τους αποκυρρητουμε?
Όταν θα ζήσετε σε μουσουλμανική χώρα (και δη στις χώρες, από τις οποίες προέρχεται η πλειονότητα των μεταναστών που θα πηγαίνουν στ τζαμί της Αθήνας, όταν κτιστεί), θα καταλάβετε.
Ή μήπως νομίζετε ότι όλοι όσοι εκκλησιάζονται στους βυζαντινούς ναούς του Μοναστηρακίου και της Πλάκας είναι περίοικοι; Chrimi για το θέμα "Θράκη", ό,τι καλύτερο έχω ακούσει τελευταία!
Χα! Γείτονες είμαστε, λοιπόν. Αν στην ήδη "σφικτή" Αχαρνών εξακολουθούμε τα εναπομείναντα οικοπεδάκια να τα καλύπτουμε δεκαόροφα, ε, τότε μη μου πεις ότι αυτό δεν συμβάλλει στην περαιτέρω περιβαντολογική υποβάθμιση. Θα στο χαλάσω, αλλά για την προσευχή των μουσουλμάνων έχω ήδη αναφέρει. Μη με κάνεις να επαναλαμβάνω, σεβάσου και λίγο το χρόνο μου.Μια προϋπόθεση λοιπόν είναι να απαγορεύει το κοσμικό κράτος μπούργκες κλπ. και να μας επιτρέπει να κυκλοφορούμε με χοιρινό, μίνι (όχι εγώ), σε όποιο δημόσιο δρόμο θέλουμε, χωρίς να μας ενδιαφέρει αν θίγονται τα θρησκευτικά πιστεύω κάποιων επειδή το ορίζει ή Σαρία ή είναι Μεγάλη Εβδομάδα για κάποιους άλλους. Όπως και πρέπει να περνάει από κόσκινο κάθε νέα θρησκευτική κίνηση, ντόπια ή ξενόφερτη. Όσο για τους "μουεζίνιδες", έχω κατά καιρούς και στην πολυκατοικία μου. Και ουδέποτε τρόμαξα!Αν δε σε καλύπτουν οι όροι, αν χρειάζεσαι να επαναλαμβάνω τα γραφόμενα μου ή αν επιθυμείς προσωπική αντιπαράθεση, το πρόβλημα είναι δικό σου.
Κε Jonn, εχω αρκετες δικες μου δουλειες για να μην επιζητω προσωπικη αντιπαραθεση.Αν ολες οι πολυκατοικιες ειχαν οικολογικο κηπο στην οροφη, αν οι ακαλυπτοι και οι ταρατσες ηταν φυτεμενα κι αν ειχαμε πιο πολλα δεντρακια στους δρομους (π.χ, η υπεροχη Μ. Βοδα), δε θα πειραζε και τοσο το υψος. Ρωτηστε και κανενα αρχιτεκτονα/μηχανικο να ενημερωθειτε.Για το θεμα των 5 ημερων σας δινω δικιο, το ειχατε αναφερει.Ανεξιθρησκεια και σεβασμος πηγαινουν μαζι, αγαπητε. Δεν ειναι δυνατον να τρως δημοσια (και μαλιστα χοιρινο) μπροστα σε μουσουλμανους που νηστευουν , δεν το βλεπετε οτι ηταν εσκεμμενη προκληση? Οι μπουρκες και γενικα η επιβολη των νομων του κοσμικου κρατους δεν μπορει επ-ουδενι να χρησιμοποιηθει σαν ορος για την υπαρξη τζαμιου. Συγγνωμη αλλα αυτη σας η τοποθετηση προδιδει, κατ-εμε, κρυπτο/χρυσαυγιτικη νοοτροπια.Καλη σας ημερα.
@ SpyridonΝα ξεκαθαρίσω εξ αρχής ότι είμαι υπέρ της κατασκευής τζαμιού στο κέντρο. Ειδικά στο κέντρο (ή κοντά τέλος πάντων) γιατί εκεί έχει νόημα. Ή έστω σε κάποια άλλη περιοχή όπου να εξυπηρετείται εύκολα ο μουσουλμανικός πληθυσμός της πόλης, γιατί στα Β.Π. θα ήταν εξαιρετικά άβολο να τρέχει οποιοσδήποτε δε μένει ήδη εκεί.Απλώς αναρωτιέμαι γιατί θεωρείτε ότι "Δεν ειναι δυνατον να τρως δημοσια (και μαλιστα χοιρινο) μπροστα σε μουσουλμανους που νηστευουν"; Δεν γνωρίζω την συγκεκριμένη υπόθεση, αυτοί πιθανότατα το έκαναν προκλητικά, δεν ξέρω αν είχαν στήσει τίποτε σούβλες απέναντι από τζαμί και αέριζαν την τσίκνα προς τα εκεί, ή τέλος πάντων αν οργάνωσαν μια φαμφάρα για να μπουν στη μύτη των ανθρώπων. Πιθανότατα το έκαναν με τις χειρότερες προθέσεις. Αλλά αν εγώ καθήσω σε παγκάκι περιοχής με πολλούς μουσουλμάνους και τρώω σουβλάκι κι έχω και μια μπύρα είναι πρόκληση; Ακόμη και τη μέρα του Ραμαζανιού; Αν το κάνω αυτό αύριο μεγάλη Παρασκευή, σε παγκάκι κοντά σε εκκλησία, με πιτόγυρο και παγωτό, θα δικαιολογηθούν οι χριστιανοί να μου ριχτούν ότι τους σκανδαλίζω;Πιστεύω με όλη μου την ψυχή στη ελεύθερη άσκηση της κάθε πίστης. Αν σκοπεύω να καλέσω στον προσωπικό μου χώρο φίλο μουσουλμάνο θα φροντίσω να μην τον φέρω σε δύσκολη θέση. Αλλά σε δημόσιους χώρους δε σκοπεύω να αυτολογοκριθώ σύμφωνα με τα μουσουλμανικά ήθη περισσότερο απ' όσο αυτολογοκρίνομαι σύμφωνα με τα χριστιανικά. Καθόλου δηλαδή.
Αγαπητη Iris, κατ'αρχας σας ευχαριστω για το πολιτισμενο σας σχολιο, αρκετη καφριλα βλεπουμε συχνα στο διαδικτυο.Αυτο που εγινε στο Παρισι ειναι οτι, κατα τη διαρκεια της νηστειας του ραμαζανιου, ακροδεξιοι της συγκεκριμνης περιοχης του Παρισιου οργανωσαν ενα apero (aperitif), δηλαδη κρασια (και γενικα αλκοολ) και finger food (που συνηθως αποτελειται απο σαλαμια και αλλα χοιρινοειδη που αρεσουν στους Γαλλους).Καταλαβαινετε, νομιζω, το ειδος της προκλησης, να οργνωσεις κατι τετοιο σε περιοχη που ζουν μουσουλμανοι μεταναστες και κοντα σε χωρο λατρειας.Απο εκει και περα, σε ενα "κοσμικο" κρατος οπως η Ελλαδα (και το βαζω σε εισαωγικα γιατι δεν ειμαι σιγουρος κατα ποσον ειμαστε πραγματι 100% κοσμικο κρατος), η κοινη λογικη πρεπει να πρυτανευει, οπως και παντου αλλου. Ακομη και να μην ειναι καποιος μουσουλμανος, θα φατε πιττογυρα μπροστα σε καποιον που νηστευει? Σαφως τα ορια του δημοσιου και ιδωτικου χωρου ειναι συγκεκριμενα αλλα, μερικες φορες ειναι θεμα κοινης λογικης. Εγω, δηλαδη, (ισως γιατι εχω ζησει και δουλεψει επι μακρον σε μουσουλμανικες και αλλες χωρες, δε θα ετρωγα επιδεικτικα σουβλακι στο δρομο σε μια αμιγως μουσουλμανικη γειτονια της Αθηνας (αν κατι τετοιο υπηρχε, φυσικα), ξεροντας οτι ανθρωποι νηστευουν. Δεν ειναι θεμα πολιτιστικης "υποχωρησης" απλα θεμα κοινης λογικης και σεβασμου της διαφορετικοτητας καποιου. Απο εκει και περα, αν εκεινοι προσπαθουσαν να μου επιβαλλουν πραγματα (π.χ. γυναικες στο δρομο με μπουρκα κλπ), εκει θα εμπαιναν σε ισχυ οι νομοι του κοσμικου κρατους. Ελπιζω η απαντηση μου να σας καλυψε.
Σας ευχαριτώ κι εγώ για την πολιτισμένη απάντηση. Πρέπει να πω πάντως ότι η γνώμη μου δεν έχει αλλάξει. Προσωπικά θα περιόριζα τις ορέξεις μου μόνο μπροστά σε κάποιον που κάνει αυστηρή δίαιτα επειδή του το επιβάλλουν σοβαρά προβλήματα υγείας/βάρους (δεν το έχει άρα επιλέξει αλλά το έχει "ιατρικά" ανάγκη). Η νηστεία είναι κάτι που το επιλέγεις με την καρδιά σου. Δεν έχει νόημα ούτε αν ζηλεύεις όλη την ώρα τους μη νηστεύοντες, ούτε αν κοιτάς υποτιμητικά αυτούς που δε νηστεύουν ή τρώνε "ακάθαρτα κρέατα". Τουλάχιστον έτσι νιώθω εγώ. Εξάλλου αν είναι ντροπή να σε δουν με το σουβλάκι οι μουσουλμάνοι, δε θα είναι και ντροπή να δουν πχ. τα μπράτσα μιας γυναίκας ενώ οι ίδιοι πιστεύουν ότι πρέπει να φορά τουλάχιστον χιτζάμπ; Για 'μένα αυτά είναι βασικές κατακτήσεις της δυτικής κοινωνίας.Όσον αφορά στο πώς συμπεριφερόσαστε σε χώρες όπου το Ισλάμ κυριαρχεί: εσείς πιθανότατα το κάνατε από σεβασμό και τακτ. Πολλοί άλλοι ωστόσο θα το έκαναν από απλό φόβο... Σας επισυνάπτω ένα άλλο παράδειγμα δημόσιας κατανάλωσης "απαγορευμένων" προϊόντων εν καιρώ Ραμαζανιού, που βρήκα ψάχνοντας για το περιστατικό το οποίο αναφέρατε. Έγινε στην Αλγερία από Αλγερινούς, με τους οποίους τάσσομαι 100%, όπως θα τασσόμουν με άτομα που θα διαμαρτύρονατν για την καταπίεση οποιασδήποτε θρησκείας στης ζωές τους χωρίς να το επιλέγουν. (Συνήγαγα ότι μιλάτε γαλλικά, εάν όχι μια αυτόματη μετάφραση θα σας δώσει μια γενική ιδέα). http://www.lefigaro.fr/international/2013/08/04/01003-20130804ARTFIG00119-algerie-contre-l-islamisation-un-pique-nique-geant-en-plein-ramadan.php?pagination=5
Μα στα προηγούμενα μου κι εγώ τάχθηκα υπέρ του τζαμιού. Παρότι, στο Παρίσι, από όσο ξέρω, η ίδρυση τζαμιών, δεν κατάφερε να εμποδίσει τους μουσουλμάνους (πολλοί από τους οποίους είναι προσήλυτοι και όχι μόνον απόγονοι μεταναστών) να κλείνουν δρόμους προσευχόμενοι. Όσο για την από-τσιμεντοποίηση της Αθήνας μάχομαι πολλά χρόνια. Όταν τότε που σε μια εκδήλωση των φοιτητών του πολυτεχνείου που δήλωναν «αριστεροί οικολόγοι» τους πρότεινα, ως μελλοντικοί αρχιτέκτονες να κτίζουν χαμηλότερες πολυκατοικίες, αφού έτσι κι αλλιώς ο κόσμος έφευγε για τα προάστια, οι εν λόγω «οικολόγοι» έπεσαν να με φάνε επειδή τους χαλούσα την τσέπη. Κάνετε το κι εσείς τώρα και θα ακούσετε τα ίδια. Όσον αφορά τη θρησκευτική μου κατεύθυνση, είμαι άλλα τόσα και περισσότερα χρόνια Αγνωστικιστής. Και αυτοί οι δύο λόγοι με κάνουν να τάσσομαι ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗΣ ΠΟΛΛΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ στο κέντρο της Αθήνας, στα προάστια, στην επαρχία. Και αυτοί οι δύο λόγοι με κάνουν να ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ. Και επειδή στη συνοικία μου οι περισσότεροι είναι μετανάστες, καλή τους ώρα, και όλοι λένε τα καλύτερα για την οικογένεια μου, μαθήματα αντιρατσισμού, ηθικολογίας και ασφαλούς διαβίωσης, όχι σε εμένα! Ο λαός αυτός πρέπει να αποκτήσει την παιδεία του δημοψηφίσματος, θέλετε δε θέλετε! Το τι είναι ανθρώπινο δικαίωμα και το τι καταστρατηγείται, είναι μεν ξεκάθαρο, αλλά όχι πάντα. Αλλά αυτό είναι ένα ολόκληρο θέμα. Πολλοί μετανάστες στη γειτονιά μου παίρνουν κάθε πρωί, το λεωφορείο ή το μετρό και πάνε στη δουλειά τους που είναι έξω από την Αθήνα. Προσεύχονται κάθε μέρα αλλά στο τζαμί χρειάζονται μόνο Παρασκευή. Δε θα έχουν πρόβλημα να παίρνουν το μετρό και να πηγαίνουν στο Μαρούσι ή στην Αγία Παρασκευή. Γράφω για τα ΒΠ γιατί αρχική σκέψη της σαουδαραβικής πρεσβείας ήταν εκεί, επειδή στο Ψυχικό είναι και οι πρεσβείες. Δε βλέπω κάτι φαιδρό στα λεγόμενα μου αγαπητέ Σπυρίδωνα. Αυτό που βλέπω είναι η αγωνία σου μην ξεφυτρώσει κανένα τζαμί στη γειτονιά σου και αναγκαστείς να αναθεωρήσεις το κήρυγμα σου.
Αγαπητε Jonn, που νομιζετε οτι μενω? Οταν ειμαι Ελλαδα, μενω δπλα στον Αγιο Παντελεημονα, σας λεει κατι η περιοχη?Κατα τα αλλα, ενα ολοκληρο μπερδεμα και μισο η τοποθετηση σας.Απο που να πρωτο-αρχισω?Οι μουσουλμανοι προσευχονται καθε μερα και οχι μονο την Παρασκευη (και μαλιστα 5 φορες την ημερα).Στο Παρισι προσευχηθηκαν σε δρομο υποβαθμισμενου προαστειου ως διαμαρτυρια καθως οι ακροδεξιοι της γειτονιας ετρωγαν χοιρινο και επιναν αλκοολ τη μερα του Ραμαζανιου.Η αποτσιμεντοποιηση της Αθηνας δεν εχει να κανει σε τιποτα με τους μεταναστες η την ανεγερση τζαμιων.Για ποιες χαμηλοτερες πολυκατοικιες μιλατε, εχει πολλους ουρανοξυστες η Αθηνα? Το προβλημα ειναι στα υλικα, στη σφιχτη δομηση, στη απουσια κηπων και κοινοχρηστων χωρων κλπ κι οχι στο υψος των πολυκατοικιων.Οσο για τις οποιες θρησκευτικες σας τοποθετησεις, ποσως με ενδιαφερουν. Σε αλλο σας σχολιο ομως ειδα οτι ειστε υπερ του διαχωρισμου εκκλησιας και κρατους "αλλα υπο ορους".Τωρα, τι οροι ειναι αυτοι και πως ταιριαζουν με τον αγνωστικισμο που ισχυριζεστε οτι σας ενδιαφερει, αυτο μονο εσεις το ξερετε.Τελος, οπως ειπα πριν, οχι μονο ζω στον Αγιο Παντελεημονα οταν ειμαι στην Ελλαδα αλλα εργαζομαι τα 3/4 του χρονου σε χωρες οπως το Αφγανισταν, το Σουδαν, η Σομαλια, το Ιρακ, κλπ.Πιστεψτε με, το μονο που δε με τρομαζει ειναι...η φωνη του μουεζινη!
Το πιάσαμε το υπονοούμενο Aris.Δηλαδή εμείς στα Θράκη που έχουμε τζαμιά σε κάθε γωνια,θα'πρεπε ν'ανήκουμε διοικητικά στο Αφγανιστάν μη σου χαλάμε και τη μόστρα.Να μη μιλήσω για το τούρκικο προξενείο που φορτώσατε στην Κομοτηνή,για να μην ασχολείστε στα κέντρα με τρικοκοσμικές καταστάσεις.Κατα τ'άλλα κόπτεστε για την Ελλάδα.Αρκεί να έχει καλά spa.
Ειλικρινά τώρα, το τζαμί γιατί να ενοχλεί κάποιον? Τόπος λατρείας είναι...πως εμείς έχουμε τις εκκλησίες, αρμένικες , ελληνορθόδοξες και καθολικές, γιατί να μην υπάρχει και ένα τζαμί? Δείγμα πολιτισμού, και σεβασμού προς τον αλλόθρησκο είναι.Όσο για το που θα χτιστεί,ας χτιστεί εκεί που κατοικεί η μεγαλύτερη μερίδα μουσουλμάνων.Και ας ασχολούνταν λίγο νωρίτερα ο κ. Σπηλιωτόπουλος με το ζήτημα της υποβάθμισης του κέντρου των Αθηνών, όχι τώρα που κυνηγά ψήφους. Όχι και τίποτα άλλο, ήταν και υπουργός τουρισμού,τρομάρα του.
Αναρωτιέμαι, όσοι με "μαυρίζουν", πόσο αντιρατσιστές και φιλελεύθεροι είναι!Ε, τόσο δάνειο πήραν για να αποκτήσουν σπίτι στα Β. προάστια και να πουλάνε μούρη. Όχι να τους φυτέψουμε και τζαμί.
Μα ακριβως αγαπητε Jonn, δεν το καταλαβαινετε οτι με την υπαρξη ενος καθ-ολα νομιμου τζαμιου θα απαλλαγουμε απο τα παρανομα υπογεια? Δεν το βλεπετε οτι ειναι ΚΑΙ θεμα ασφαλειας? Τωρα, δημοψηφισματα για την ανεξιθρησκεια και τα ανθρωπινα δικαιωματα δεν γινονται,αγαπητε. Να κανουμε τοτε δημοψηφισμα για το αν πρεπει να χτιζονται εκκλησιες η μην ανοιγουν gay bars η να επαναφρουμε τη θανατικη ποινη? Καποια πραγματα πρεπει να γινονται σεβαστα απο την οποια πλειοψηφια, αλλιως καταληγουμε στη δικτατορια της πλειοψηφιας. Και ο πολιτισμος μιας χωρας φαινεται απο το πως αντιμετωπιζει τις οποιες μειονοτητες, δεν το εχετε ποτε ακουσει?Οσο για το ΒΠ, λαικιζετε και το ξερετε. Οι μουσουλμανοι μεταναστες δε μενουν στην Εκαλη, μενουν στο κεντρο και το τζαμι πρεπει να ειναι καπου κεντρικα. Μας πηρε τωρα ο πονος για τη τσιμεντοποιηση της Αθηνας, λες και φταιει το τζαμι η οι μετανστες για αυτο? Μα δεν το βλεπετε ποσο φαιδρα ειναι αυτα που λετε?
Εγω ενα πραγμα ενα να πω! δεν ειναι καθολου τυχαιο οτι οι πραγματικα φιλελευθεροι πολιτες των Αθηνων κατευθυνονται στον Καμινη και μαυριζουν και τους δυο εκπροσωπους της ΝΔ, και ειδικα τον ανεκδιηγητο Αρη. Κι αυτο πρεπει να κανουν και ολοι οι πολιτες που σεβονται τον εαυτο τους.
Προσωπικά, επειδή κοντά στη γειτονιά μου υπάρχουν πολλά υπόγεια τζαμιά, το χτίσιμο ενός τεμένους, θα με βόλευε. Αν και θα προτιμούσα να είχε χτιστεί αρχικά για τους Πομάκους -οι περισσότεροι εκ των οποίων χτίζουν τα ιμάτια τους ότι είναι Έλληνες, αλλά έλα που δε μας βολεύει ιδεολογικά. Ο κάθε μουσουλμάνος είναι υποχρεωμένος να προσεύχεται 5 φορές την ημέρα. Στη Μέκκα είναι υποχρεωμένος να παρίσταται μόνο μια φορά το χρόνο!Ας κάνουμε ένα άτυπο δημοψήφισμα εδώ: πόσοι θα ήθελαν ένα τζαμί στη γειτονιά τους;Εγώ πάντως, έχω ήδη δύο (υπόγεια).
Για να ειμαστε δικαιοι,πρεπει να παραδεχθουμε οτι ο Αρουλης ειναι σαφης.Και συνεπης στις θεσεις του.Επι παραδειγματι θα πρεπει να εχει αγωνισθει ,σκληρα και κατ'επαναληψιν, στο παρελθον σε αναλογες περιπτωσεις.Ητοι σε περιπτωσεις αναγγελθεισης,και συχνοτατα πραγματοποιηθεισης, ανεγερσης "τσιμεντουργηματων"(!),οπως τα ποικιλα shopping malls τα οποια "κοσμουν",αισθητικα,το λεκανοπεδιο!!! Οσο για το "...εννουσα δημοψηφισμα για το που,και οχι για το αν,θα αναγερθει τζαμι...",ποιος αμφιβαλλει οτι λεει την αληθεια ; Ποιος πιστευει οτι ,οταν καταλαβε (..οταν του εξηγησαν,δηλαδη)τι μεγεθους και επικινδυνοτητας "ρουκεττα" ειχε πεταξει,τοτε "επαναπροσδιορισε τις θεσεις του" ;Ειμαι βεβαιος οτι η απαντηση ειναι"κανεις απολυτως" !!!
Σωστά, όχι άλλα τριτοκοσμικά τσαντήρια.Αλλά και όχι άλλα τραπεζοκαθίσματα, τέντες, πάγκους, παράνομα παρκαρισμένα, διαφημιστικές πινακίδες, παραεμπόριο, εμπόριο ναρκωτικών, πορνεία και τόσα άλλα χαριτώμένα που ενδημούν γύρω από τον ιερό βράχο.Στο Βοτανικό και στον ελαιώνα έχεις πάει? Δεν σε έχει ενοχλήσει τιποτα?Στην Ομόνοια? Στην Ευριπίδου? Στη Σωκράτους?Και σε ενόχλησε ένας χώρος λατρείας που θα βγάλει τους ανθρώπους από τα υπόγεια και θα τους προσφέρει διέξοδο?Αρουλλη, η τακτική της μετάθεσης του προβλήματος δεν λύνει το πρόβλημα."Εγω δεν έχω πρόβλημα αρκει να το κάνουμε έξω από την Αθήνα".Μια ζωή μάθαμε τα σκουπίδια μας να τα πετάμε στην εξω από την πόρτα του γείτονα.
Πρέπει κάποια στιγμή, ο Έλληνας να αποκτήσει την παιδεία του δημοψηφίσματος. Για το συγκεκριμένο θέμα, πρέπει να γίνει δημοψήφισμα ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟ, ώστε όπου οι κάτοικοι συμφωνούν κατά πλειοψηφία, να χτιστεί τζαμί. Τέλος, ο δήμος Αθηναίων, όντως χρειάζεται αποσυμφόρηση. Καλές τοποθεσίες για τζαμί, θα ήταν το Μαρούσι, το Χαλάνδρι, ο Χολαργός, η Αγία Παρασκευή, η Ν. Ερυθραία, το Ίλιον, η Κηφισιά, η Φιλοθέη.
Ναι, γιατί θα βρεθεί ποτέ δήμος να πει ναι στο δημοψήφισμα για τζαμί. Εσύ μου αρέσει που θες να πάει σε άλλο δήμο πλην της Αθήνας και ας πάει όπου θέλει! Και η Αθήνα έχει χώρο, αμέ. Να το κάνουν στο παρολίγον γήπεδο του Βοτανικού. Την κολοκυθιά δεν παίζουμε?
Δεν θέλω άλλο ένα πόλο για λαθρομετανάστευση Πηγή: www.lifo.grΆσε μας ρε Άρη! Δηλαδή οι μουσουλμάνοι απανταχού γης δεν θα κάνουν πια προσκύνημα στην Μέκκα αλλά κάτω από τον Αττικό ουρανό;
Αυτό ακριβώς! Όλος ο μουσουλμανικός κόσμος θα συρρεύσει να τιμήσει το τζαμί μας. Θα είναι οι άλλοι στο ψαροκάικο μεταξύ βραχονησίδας και λιμενικού "Παιδιά να σας αφήσω Σάμο;" "Α όοοοχι, θα πιάσεις Πειραιά! Θέλω να πάω το γρηγορότερο στο τζαμί της Αθήνας, έχω διαβάσει τις καλύτερες κριτικές!"Κι όμως πολλοί θα πάρουν πολύ στα σοβαρά αυτό το επιχείρημα...
Απ' ότι κατάλαβα (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) έχει πρόβλημα με την τοποθεσία και όχι με την κατασκευή αυτή καθ' αυτή. Ότι δηλαδή, οκ να χτιστεί, αλλά όχι μέσα στο κέντρο για να υπάρχει άλλο ένα τσιμεντένιο κτήριο και όχι πράσινο, ας πούμε. Να χτιστεί κάπου πιο έξω, κατάλαβα ότι εννοεί, όχι να μην χτιστεί τελείως... Αν ισχύει αυτό, τότε όντως δεν αφορά τα θρησμευτικά δικαιώματα η χωροθέτηση και είναι θέμα πολεοδομικού σχεδιασμού. Εννοεί κάτι άλλο ο Άρης και όχι αυτό; Δε ξέρω παιδιά, πείτε και 'σεις.