Αμυράς: «Δεν κατεβαίνω υποψήφιος στην Αθήνα»

Αμυράς: «Δεν κατεβαίνω υποψήφιος στην Αθήνα» Facebook Twitter
4

Την απόφαση του να μην είναι υποψήφιος για το δήμο της Αθήνας ανακοίνωσε μέσω της σελίδας του στο Facebook, ο Γιώργος Αμυράς, αναφέροντας χαρακτηριστικά:

"Θέλω να σας πω ότι δεν θα διεκδικήσω ξανά τη δημαρχία της Αθήνας κι ο λόγος απλός: αυτά γίνονται μία φορά!".

"Νιώθω χαρά και υπερηφάνεια που εργάστηκα αθόρυβα και δημιουργικά με δεκάδες ομάδες της πόλης, αμέτρητους μεμονωμένους αθηναίους και τους στενούς συνεργάτες μου, και πετύχαμε πρακτικά πράγματα για την πόλη", τονίζει ακόμη και παραθέτει τις προτάσεις του απευθυνόμενος στους διακδικητές του δημαρχιακού θώκου:

"Ωστόσο, τώρα απευθύνομαι κυρίως στους νεοεισερχόμενους διεκδικητές (οι υπόλοιποι τα έχουν ακούσει δεκάδες φορές στο δημοτικό συμβούλιο), Σπηλιωτόπουλο, Σακελλαρίδη, Καπερνάρο, Βαλλιανάτο κ τους καλώ να λάβουν υπ’ όψη μερικές απλές και οικονομικές προτάσεις για την άμεση βελτίωση της καθημερινότητας των αθηναίων:

1. ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ: για να κατέβουν τα μηχανάκια απ' τα πεζοδρόμια άμεση δημιουργία 1.000 θέσεων στάθμευσης δωρεάν για μοτο, στο κέντρο και τα επτά δημοτικά διαμερίσματα της πόλης. Σε κάθε δρόμο με σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης για επισκέπτες μπορούν να αντικατασταθούν 2 θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων με 8 δωρεάν θέσεις για μηχανές. Με σωστή στόχευση του μέτρου ΔΕΝ χάνονται έσοδα και ελευθερώνονται κατά πολύ τα πεζοδρόμια. (οι χάρτες για τη χωροθέτηση ανά δρόμο, στη διάθεση του οποιουδήποτε)

2. ΤΑΞΙ: πιάτσες για ταξί στο κέντρο κ τις συνοικίες της πόλης. Έχουμε επεξεργαστεί και καταρτίσει από κοινού με το ΣΑΤΑ (δλδ τους ταξιτζήδες αλλά και τη βοήθεια ανεξάρτητων συγκοινωνιολόγων), κατάλογο με 32 υποψήφιους δρόμους όπου μπορούν να δημιουργηθούν σταθμοί-πιάτσες. Οι ταξιτζήδες δικαιούνται χώρο στην πόλη με οργανωμένο τρόπο και όχι με αυτοσχέδιες παράνομες πιάτσες.

3. ΜΕΤΡΟ-ΤΡΟΛΕΥ-ΤΡΑΜ: έχουμε σχεδόν ολοκληρώσει, σε συνεργασία με τη ΣΤΑΣΥ ΑΕ, την προεργασία για τη σηματοδότηση με πινακίδες BRΑILLE (για ανάγνωση από τους τυφλούς επιβάτες) περίπου 400 σταθμών του μετρό, τραμ και τρόλευ. Οι πινακίδες θα κατασκευαστούν από τους ίδιους τους εργαζόμενους στο Φάρο Τυφλών. Αυτή η πρωτοβουλία μας, έρχεται να προστεθεί στην είσοδο του ποδηλάτου στο μετρό που βελτίωσε την καθημερινότητα χιλιάδων αθηναίων και έδωσε νέα ώθηση στην αστική ποδηλασία.

4. ΠΟΔΗΛΑΤΟ: όποιος ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα, θα μπορεί να έχει έτοιμο το πολύ μέσα σ’ ένα δίμηνο, τον πρώτο ποδηλατόδρομο της Αθήνας μήκους 2 χιλιομέτρων που θα συνδέει το Γκάζι με την Ακαδημία Πλάτωνος μέσω των οδών Σαλαμίνος και Μοναστηρίου. Το απερχόμενο δημοτικό συμβούλιο έχει πάρει σχετική απόφαση εδώ και τρία χρόνια, ο δήμαρχος δεν ασχολήθηκε πραγματικά κι έτσι ο ποδηλατόδρομος έμεινε στα χαρτιά...Το κόστος δημιουργίας του είναι κάτω των 10.000 ευρώ.

5. Φιλοπάππου- Λυκαβηττός: άμεση λειτουργία του Καφενείου Πικιώνη στο λόφο του Φιλοπάππου και της Πράσινης Τέντας στο Λυκαβηττό. Η πρόταση που καταθέσαμε για επαναλειτουργία των δύο χώρων στη βάση των συνεταιριστικών κοινωνικών επιχειρήσεων (νέοι ή μακροχρόνια άνεργοι) όπως συμβαίνει σε Βερολίνο, πολλές ευρωπαϊκές πόλεις αλλά και την ίδια την Αθήνα έγινε δεκτή από το δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας πριν τρία χρόνια, έκτοτε ο δήμαρχος δεν ξαναασχολήθηκε με το θέμα παρά τις συνεχείς μας ερωτήσεις.

6. Σκάμματα στα πάρκα για τα σκυλιά, ώστε να μένουν καθαρά τα πάρκα από τις ακαθαρσίες. (σχεδόν μηδενικό το κόστος, περίπτωση Γλυφάδας και Κωνσταντινούπολης)".

"Αυτά για την ώρα ωστόσο θα επανέρχομαι με πολλά τέτοια «σφηνάκια Αθηνών» (τα οποία πρόσφερα στο πιάτο στον δήμαρχο Καμίνη αλλά εκείνος δεν έμπαινε καν στον κόπο να απαντήσει) μπας κι ακούσουμε τίποτα της προκοπής από κανέναν υποψήφιο!", κατέληξε.

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης: «Ο αγώνας για τη δικαίωση της Κύπρου είναι κοινός και θα είναι νικηφόρος»

Πολιτική / Μητσοτάκης: «Ο αγώνας για τη δικαίωση της Κύπρου είναι κοινός και θα είναι νικηφόρος»

Μήνυμα του πρωθυπουργού για τη συμπλήρωση 51 ετών από την τουρκική εισβολή – Σαφές κάλεσμα για πρόοδο στις διακοινοτικές συνομιλίες, στον απόηχο της επίσκεψης Ερντογάν στα Κατεχόμενα
LIFO NEWSROOM
Γιατί πρέπει να καταργηθεί ο νόμος περί ευθύνης υπουργών

LiFO politics / Γιατί πρέπει να καταργηθεί ο νόμος περί ευθύνης υπουργών

Ο καθηγητής της Νομικής Σχολής του ΕΚΠΑ, Σπύρος Βλαχόπουλος, μιλά στη Βασιλική Σιούτη για την ανάγκη κατάργησης του νόμου περί ευθύνης υπουργών, εξηγώντας όμως γιατί πρέπει να τηρείται όσο παραμένει σε ισχύ.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Επίσκεψη Γεραπετρίτη στην Τρίπολη: Ελλάδα και Λιβύη έτοιμες να συζητήσουν για οριοθέτηση ΑΟΖ στο προσεχές μέλλον

Πολιτική / Επίσκεψη Γεραπετρίτη στην Τρίπολη: Ελλάδα και Λιβύη έτοιμες να συζητήσουν για οριοθέτηση ΑΟΖ στο προσεχές μέλλον

Ο κ. Γεραπετρίτης διατύπωσε την επιδίωξη της Ελλάδας για ενίσχυση των διμερών σχέσεων με την Τρίπολη, με έμφαση στην οικονομία και τις επενδύσεις - Τι δήλωσε ο Λίβυος ΥΠΕΞ
LIFO NEWSROOM
Λευτέρης Αυγενάκης: Άρση ασυλίας για το επεισόδιο στο αεροδρόμιο ζητά η Επιτροπή Δεοντολογίας

Πολιτική / Λευτέρης Αυγενάκης: Άρση ασυλίας για το επεισόδιο στο αεροδρόμιο ζητά η Επιτροπή Δεοντολογίας

Το καλοκαίρι του 2024, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας ενεπλάκη σε περιστατικό χειροδικίας κατά εργαζόμενου στο «Ελ. Βενιζέλος» με αποτέλεσμα τη διαγραφή του
LIFO NEWSROOM
ΟΠΕΚΕΠΕ: Κοινή πρόταση για Προκαταρκτική Επιτροπή καταθέτουν ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και Νέα Αριστερά

Πολιτική / ΟΠΕΚΕΠΕ: Κοινή πρόταση για Προκαταρκτική Επιτροπή καταθέτουν ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και Νέα Αριστερά

«Το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ δεν είναι μόνο ένα οικονομικό σκάνδαλο διαφθοράς, αλλά μια δυσώδης υπόθεση διαπλοκής μετά το 2019 υψηλόβαθμων κυβερνητικών στελεχών και βουλευτών της ΝΔ και «γαλάζιων» παραγόντων» αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ
LIFO NEWSROOM