52 χιλιάδες ευρώ κόστισε στο δημόσιο η απόκτηση Facebook και Twitter!

52 χιλιάδες ευρώ κόστισε στο δημόσιο η απόκτηση Facebook και Twitter! Facebook Twitter
3

52 χιλιάδες ευρώ χρειάστηκε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, το πτωχευμένο Ελληνικό Δημόσιο δηλαδή, για να αποκτήσει λογαριασμούς στο Facebook, το  Twitter και το Google+, προσπάθεια που κάθε απλός πολίτης την φέρει εις πέρας δωρεάν, εκτός κι αν το κόστος αυξάνει η διαχείριση. Το συνολικό ποσό και η κατανομή του για την δημιουργία δικτύου social media για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας, αναρτήθηκε στη «Διαύγεια» και την ανακάλυψε το wiredandready.net.

52 χιλιάδες ευρώ κόστισε στο δημόσιο η απόκτηση Facebook και Twitter! Facebook Twitter
52 χιλιάδες ευρώ κόστισε στο δημόσιο η απόκτηση Facebook και Twitter! Facebook Twitter
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης: «Η Ελλάδα είναι δύναμη σταθερότητας και αξιόπιστος εταίρος»

Πολιτική / Μητσοτάκης: «Η Ελλάδα είναι δύναμη σταθερότητας και αξιόπιστος εταίρος»

Ανασκόπηση εβδομάδας με έμφαση σε ΟΗΕ, εξοπλιστικά, Τουρκία, Ρομά και κοινωνικές πολιτικές – «Η πολιτεία πρέπει να στέκεται δίπλα σε όσους πονούν, ακόμη κι αν την αμφισβητούν», σημείωσε ο πρωθυπουργός για την απεργία πείνας του Πάνου Ρούτσι
THE LIFO TEAM
Τάσος Γιαννίτσης: «Η Ε.Ε. με έχει απογοητεύσει»

LiFO politics / Τάσος Γιαννίτσης: «Η Ε.Ε. με έχει απογοητεύσει»

«Η Ελλάδα, μετά την κρίση του 2009, έχει μεν ορθοποδήσει –από το 2017-2018 και μετά δεν είναι εκεί που ήταν–, αλλά υπάρχει ένα κλίμα που βαραίνει. Και οικονομικά και κοινωνικά και ίσως και πολιτικά»: Ο ομότιμος καθηγητής Οικονομικών του Πανεπιστημίου Αθηνών και πρώην υπουργός των κυβερνήσεων Σημίτη μιλά στη Βασιλική Σιούτη.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Η συνάντηση Μητσοτάκη-Ερντογάν θα γίνει στο «Türkevi» την Tρίτη στις 21:00 ώρα Ελλάδας

Πολιτική / Η συνάντηση Μητσοτάκη-Ερντογάν θα γίνει στο «Türkevi» την Tρίτη στις 21:00 ώρα Ελλάδας

Η σύνθεση θα είναι 1 + 2, δηλαδή οι δύο ηγέτες, οι υπουργοί Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης και Χακάν Φιντάν και οι διπλωματικοί σύμβουλοι Μίλτος Νικολαϊδης και Τσαγατάι Κιλίτς
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
εμένα πάντως αυτό το δημιουργία και διαχείρηση πλατφόρμας ψηφιακής σημανσης πολυμεσικού περιεχομένου μου φάνηκε πολύ ψαγμένο, για αυτό είναι και πιο ακριβό απο τα sign up.
Ειμαι πολυ περιεργος να δω τι λογοτυπο και σλογκαν εχουν βαλει για να το χρεωνουν λιγοτερο απο την δημιουργια και διαχειριση λογαριασμου Facebook.Αναρωτιεμαι, γιατι δε χρεωσαν και καμια πετσετα για τοσο ιδρωτα που εριξαν?