Σελένα Γκόμεζ: Το Instagram καταστρέφει την νέα γενιά - Είναι τοξικό

Σελένα Γκόμεζ: Το Instagram καταστρέφει την νέα γενιά - Είναι τοξικό Facebook Twitter
0

Η Σελένα Γκόμεζ πιστεύει πως τα social media είναι τοξικά και βλάπτουν την νέα γενιά.

Σε συνέντευξη στο Dazed, η 27χρονη μουσικός ανέφερε πως θεωρεί ότι πλατφόρμες όπως το Instagram συγκαταλέγονται στα πράγματα που μπορούν να καταστρέψουν την ζωή κάποιου. Η νεαρή τραγουδίστρια δήλωσε επίσης πως το Instagram «πιέζει» πολύ τους ανθρώπους να γίνονται αυτό που δεν είναι στην αληθινή ζωή τους.

Σε ερώτηση αν θα εγκατέλειπε το Instagram δεδομένης ευκαιρίας, η Σελένα Γκόμεζ αποκάλυψε πως ευχαρίστως θα άφηνε την εφαρμογή αν έβρισκε μια «πιο ισορροπημένη» επιλογή, τονίζοντας πως «καταστρέψει τις ζωές των ανθρώπων και την ταυτότητά τους.

«Νομίζω πως σε πολύ κόσμο δεν θα αρέσει που θα πω ναι. Αν μπορούσα να βρω ένα πιο ισορροπημένο και χαρούμενο μέσο, θα ήταν θαυμάσιο, αλλά θα ήταν ψέματα αν δεν έλεγα πως [το Instagram] έχει καταστρέψει μέρος της γενιάς μου, την ταυτότητά τους», εξήγησε η τραγουδίστρια.

View this post on Instagram

?Carry Me Gently, I’m a Superstar ?⁠ ⁠ A 2010s girl in a 2020s world – it’s @selenagomez for the new decade. ⁠ ⁠ Link in bio to see more and pre-order the issue now ?⁠ ⁠ Photography @briannalcapozzi ⁠ Styling @emmawyman⁠ Hair @tamaramcnaughton⁠ Make-up @yad1m⁠ Nails @tombachik⁠ Set design @nicholasdesjardins⁠ Casting @itboygregk⁠ Movement direction @laurengerrie ⁠ Text @nemesis_emily⁠ ⁠ Editor-in-chief @isabellaburley⁠ Art Director @reidjamie⁠ Fashion Director @emmawyman⁠ ⁠ Typeface Monument by @abcdinamo⁠ ⁠ @selenagomez wears crepe bodysuit and all jewellery @chanelofficial, pink oversized @disney Minnie Mouse gloves stylist’s own⁠ ⁠ Taken from the Spring 2020 #DEATHOFTHE2010S issue of Dazed⁠

A post shared by Dazed (@dazed) on


Η Σελένα Γκόμεζ είχε κάνει διάλειμμα από το Instagram το 2018 μετά τα αρνητικά σχόλια που δέχθηκε επειδή πάχυνε λόγω της ασθένειας του λύκου, από την οποία πάσχει. Σε πρόσφατη συνέντευξη παραδέχθηκε πως ένιωσε απογοητευμένη που ο κόσμος άρχισε να της επιτίθεται λόγω των κιλών της, χωρίς να γνωρίζουν τι περνούσε, εξηγώντας πως αυτός ήταν ο βασικός λόγος που αποφάσισε να κλείσει για λίγο το Instagram.

Βέβαια, όπως εξηγεί, δεν μετανιώνει για τίποτα στην ζωή της. «Φυσικά υπάρχουν πράγματα που εύχομαι να μην μου είχαν συμβεί, αλλά χωρίς αυτά δεν θα είχα γίνει η φωνή που είμαι για κόσμο που πέρασε τα ίδια. Με τον λύκο και την μεταμόσχευση νεφρού, διαχειρίστηκα την φήμη και την αποκαθήλωση, την κατάθλιψη, το άγχος και άλλα προβλήματα ψυχικής υγείας. Όταν κυκλοφόρησε το "Lose You to Love Me", σκέφτηκα αυτός είναι ο λόγος που πέρασα όλα αυτά. Κατάφερα να βγάλω ένα τραγούδι που βοηθάει κόσμο ή έστω τους δείχνει ότι δεν είναι μόνοι. Και γι' αυτό νιώθω περήφανη για όλα τα κεφάλαια της ζωή μου. Δεν λέω πως θα είναι εύκολα από εδώ και πέρα, αλλά έχω περισσότερη δύναμη και θάρρος να διεκδικήσω ό,τι αξίζω».

View this post on Instagram

@finneas asks Selena: ⁠ What is one thing you look back on in your early career and love – and what makes you cringe?⁠ @selenagomez: ⁠ For the first part of the question, I would say that (I love) my innocence. For the second part – my style. My style of music and my style in general. It was ??? a great combination. (laughs)⁠ ⁠ Everything you ever wanted to know about @selenagomez ? Tap the link in bio to read more ?⁠ ⁠ Photography @briannalcapozzi ⁠ Styling @emmawyman⁠ Hair @tamaramcnaughton⁠ Make-up @yad1m⁠ Manicurist @tombachik⁠ Set design @nicholasdesjardins⁠ Casting @itboygregk⁠ ⁠ Text @nemesis_emily⁠ ⁠ Editor-in-chief @isabellaburley⁠ Art Director @reidjamie⁠ Fashion Director @emmawyman⁠ ⁠ @selenagomez wears gold and black cheetah print lame dress @ysl, oversized sequin flower @vaquera.nyc, printed head scarf by @parade⁠ ⁠ Taken from the Spring 2020 #DEATHOFTHE2010S issue of Dazed⁠

A post shared by Dazed (@dazed) on


«Αφήνω πίσω εκείνο το πολύ δειλό, αδύναμο, κακοποιημένο και σιωπηλό κορίτσι και κατευθύνομαι πως αυτό που θα έπρεπε να είμαι. Αφήνω πίσω εκείνο το κορίτσι, της δίνω μια αγκαλιά. Είμαι αυτή που είμαι», κατέληξε η Σελένα Γκόμεζ.

View this post on Instagram

@briannalcapozzi asks Selena:⁠ If you could hit a button today and get rid of Instagram entirely, would you?⁠ ⁠ @selenagomez:⁠ I’d have a lot of people not liking me for saying yes. (laughs) If I could find a balanced, happy medium that would be great, but I would be lying if I said that it isn’t destroying some of my generation, their identity. ⁠ ⁠ Tap the link in bio to get up close and personal with #SelenaGomez ?⁠ ⁠ Photography @briannalcapozzi ⁠ Styling @emmawyman⁠ Hair @tamaramcnaughton⁠ Make-up @yad1m⁠ Manicurist @tombachik⁠ Set design @nicholasdesjardins⁠ Casting @itboygregk⁠ Text @nemesis_emily⁠ ⁠ Editor-in-chief @isabellaburley⁠ Art Director @reidjamie⁠ Fashion Director @emmawyman⁠ ⁠ Taken from the Spring 2020 #DEATHOFTHE2010S issue of Dazed⁠

A post shared by Dazed (@dazed) on

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Chanel μεταμόρφωσε έναν εγκαταλελειμμένο σταθμό του μετρό σε πασαρέλα στη Νέα Υόρκη

Πολιτισμός / Η Chanel μεταμόρφωσε έναν εγκαταλελειμμένο σταθμό του μετρό σε πασαρέλα στη Νέα Υόρκη

Η επίδειξη Métiers d’Art, που η Chanel παρουσιάζει κάθε Δεκέμβριο σε κάποιον εντυπωσιακό προορισμό, από την Ιαπωνία μέχρι τη Σενεγάλη, είναι αφιερωμένη στα ιστορικά ατελιέ που έχει εντάξει στο δυναμικό της για να διατηρήσει ζωντανή την παραδοσιακή τεχνική
LIFO NEWSROOM
Είδαμε την έκθεση με τα 83 αριστουργήματα στο Μουσείο Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή

Πολιτισμός / Είδαμε την έκθεση με τα 83 αριστουργήματα στο Μουσείο Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή

Η εξέλιξη της τέχνης από τον ιμπρεσιονισμό έως την ποπ αρτ ξεδιπλώνεται μέσα από έργα 45 κορυφαίων δημιουργών της νεότερης και σύγχρονης τέχνης, συνθέτοντας ένα μοναδικό και συναρπαστικό εικαστικό πανόραμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Μαλλουρής: An Evening Botanist

Πολιτισμός / An Evening Botanist: Θεραπεία, επιθυμία και απόλαυση σε μια έκθεση

Στην έκθεση An Evening Botanist ο Ανδρέας Μαλλουρής εξετάζει πώς διαφορετικές πρακτικές που συνδέονται με τη θεραπεία, τη σωματική επιθυμία και την απόλαυση, ενεργοποιούν υλικότητες και μέσω αυτών, το κοινωνικό σώμα. Η έκθεση αναπτύσσεται στο όριο ανάμεσα στο χειρουργικό και το ερωτικό, μεταφέροντας κλινικές διαδικασίες σε ένα γλυπτικό λεξιλόγιο.
LIFO NEWSROOM
Ελληνικός …Ντίκενς, Μάικλ Κέιν και μια ταινία-σοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ελληνικός …Ντίκενς, Μάικλ Κέιν και μια ταινία-σοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» που αφήνει τους θεατές συγκλονισμένους, η τελευταία παράσταση του Μάικλ Κέιν και της Γκλέντα Τζάκσον, μια ελληνική διασκευή της «Χριστουγεννιάτικης Ιστορίας» και μια ιρλανδική ιστορία ενηλικίωσης, υποψήφια για βραβείο LUX, στο κινηματογραφικό πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Σταύρος Ξαρχάκος: Η δήλωσή του υπέρ του Γιώργου Χατζιδάκι αναφορικά με την περιοδεία αφιέρωμα στον Μάνο Χατζιδάκι

Πολιτισμός / Σταύρος Ξαρχάκος: «Η συζήτηση για τις συναυλίες πρέπει να τελειώνει εδώ - Τα υπόλοιπα είναι απλώς κουτσομπολιό»

Η δήλωση του Σταύρου Ξαρχάκου υπέρ του Γιώργου Χατζιδάκι, ο οποίος αντιδρά νομικά στην περιοδεία-αφιέρωμα στον πατέρα του, χωρίς την άδειά του
LIFO NEWSROOM
11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου – τα βραβεία

Πολιτισμός / 11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου – τα βραβεία

Με 77 ελληνικά και ξένα ντοκιμαντέρ, 32 ταινίες μικρού μήκους και μεγάλη προσέλευση κοινού ολοκληρώθηκε την Κυριακή στην Καλαμάτα το 11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου (21-30/11).
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το CoMuseum του Μουσείου Μπενάκη γιορτάζει τα 15 χρόνια του με ελπίδα για το μέλλον

Πολιτισμός / Το CoMuseum του Μουσείου Μπενάκη γιορτάζει τα 15 χρόνια του με ελπίδα για το μέλλον

Με τον τίτλο «Μουσεία και Ελπίδα», το πετυχημένο διεθνές συνέδριο θα διερευνήσει τον ρόλο των μουσείων στη διαμόρφωση ενός πιο συμπεριληπτικού, δημοκρατικού και με περισσότερη ενσυναίσθηση κόσμου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η Σκάρλετ Γιόχανσον δέχεται πιέσεις ώστε να αποκλείσει αναφορές στο Ολοκαύτωμα από την ταινία της

Πολιτισμός / Σκάρλετ Γιόχανσον: Δέχεται πιέσεις ώστε να αποκλείσει αναφορές στο Ολοκαύτωμα από την ταινία της

Η Γιόχανσον ανέφερε ότι κατά τη φάση της προπαραγωγής ένας από τους χρηματοδότες της ταινίας απείλησε να αποσυρθεί, εκτός αν αφαιρούνταν τα στοιχεία της πλοκής που σχετίζονταν με το Ολοκαύτωμα
LIFO NEWSROOM