SURVIVOR: Το αμύθητο ποσό από τα μηνύματα στον τελικό

SURVIVOR: Το αμύθητο ποσό από τα μηνύματα στον τελικό Facebook Twitter
1

Διαβάζοντας τα στοιχεία για τη συμμετοχή των τηλεθεατών με μηνύματα κατανοεί κανείς γιατί τον Ντάνο και μεγάλο μέρος από την παραγωγή του Survivor την πλήρωσε κυρίως το τεράστιο φαν κλαμπ του παιχνιδιού που σάρωσε τα πάντα στο τηλεοπτικό τοπίο φέτος.

Ωστόσο κανείς δεν ψήφισε με το ζόρι και προφανώς ο ΣΚΑΙ δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα οπότε συγκρατείστε τον ενθουσιασμό (sic) σας.

Καθώς ο τελικός και ο ημιτελικός έσπασαν ρεκόρ τηλεθέασης, εκατομμύρια ήταν αυτοί που παρακολούθησαν τις δύο βραδιές και επίσης πολλοί ήταν αυτοί που μπήκαν στη διαδικασία να ψηφίσουν καθώς ο νικητής δεν προέκυψε από αγωνίσματα, αλλά από τα μηνύματα.

Και ευτυχώς για τον ΣΚΑΪ και την παραγωγή που έγινε αυτό γιατί μέσα σε δυο βραδιές συσσωρεύτηκε τεράστιο ποσό

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ από το Πρώτο Θέμα, τη βραδιά του τελικού εστάλησαν 560.000 μηνύματα.

Το ποσοστό του Γιώργου Αγγελόπουλου ήταν 64% και του Μάριου Πρίαμου Ιωαννίδη 36%.

Τη βραδιά του ημιτελικού εστάλησαν επίσης 370.000 μηνύματα.

Τα μηνύματα που εστάλησαν το 24ωρο κατά το οποίο κλήθηκε να ψηφίσει το κοινό για την κατάταξη της τελικής δεκάδας ήταν ελαφρώς λιγότερα και τέλος κατά μέσο όρο 100.000 – 120.000 ήταν τα μηνύματα για την αποχώρηση ανά επεισόδιο.

Αν κάνετε τον πολλαπλασιασμό του κόστους κάθε μηνύματος που ήταν 1,24 ευρώ για τα νούμερα που είναι ακριβή προκύπτουν 694.400 ευρώ για τον τελικό και 458.000 ευρώ για τον ημιτελικό.

Και κάπως έτσι εξηγείται γιατί από τη νέα σεζόν θα δούμε πολλά ακόμη τύπου SURVIVOR.

TV & Media
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια